bol bol yorum atın~~
jungkook
jungkook, jimin ve taehyung'u o halde gördükten sonra ne yapacağını bilemiyordu. jimin'le gözgöze gelmesinden sonra okulda uzaklaşabileceği tek yer ve kendini kötü hissettiğinde hep geldiği yer olan yangın merdivenlerine gitti.jimin başta peşinden gelse de sonradan gelmemişti. taehyung'un yanına gittiğini düşündü jungkook ve dizlerini kendine doğru çekti başını yaslayıp sessizce ağlamaya başladı.
jimin
jimin başta jungkook'un peşinden gitse de bir kızın ona seslenmesiyle durmuştu.karşısındaki kız nefes nefese kalmıştı. önemli bir şey söyleyecek gibiydi.
jimin, jungkook gözden kaybolana kadar arkasından baktı ve sonra kıza geri döndü. kızın ağzından çıkacak sözleri beklerken kız konuştu.
x: ah, sunbae. rahatsız ettiğim için üzgünüm. arkadaşım senden hoşlanıyor fakat utandığı için gelemiyor. instagram kullanıyor musun? oradan yazmak istiyormuş da.
jimin karşısında konuşan kıza karşı bu sefer kibar davranıp instagram kullanıcı adını söylemedi. bu boş şey için jungkook'u gözden kaçırdığına üzülmüştü.
kıza gözlerini devirip oradan ayrıldı fakat jungkook'un nereye gittiği hakkında hiçbir fikri olmadığı için belki yoongi nereye gittiğini bilebilir diye düşünerek yoongi'nin sınıfına doğru yürümeye başladı.
jungkook
jungkook, belki jimin gelir diye hep kapıya bakıyordu fakat on beş dakika sonra artık beklemeyi bırakmıştı. köşeye sinmiş otururken birden merdivenin kapısı açıldı.karşısında jimin'i görmeyi bekliyordu. fakat yoongi gelmişti. her zaman jungkook'un iyiliğini isteyen hyungu.
yoongi yanına oturduğunda sessizliği fazla uzatmadan konuşmaya başladı.
y: biri mi üzdü seni? fazla sık gelmezdin buraya.
j: hayır hyung. strese girdim bu sıralar biraz.
y: yalan bile söylemiyorsun kook.
j: beni iyi tanıyorsun hyung.
y: anlatmak istediğim de bu. ben seni bu kadar iyi tanıyor ve seviyorken neden benimle ilgilenmiyorsun?
j: hyung-
y: biliyorum. beni o anlamda sevmediğini. sırf beni üzmemek için takıldığını. ama izin ver bir deneyelim. sadece bir hafta. benimle mutlu olmazsan daha fazla sıkmayacağım seni. sadece hyungun olacağım. ne dersin?
j: a-ah hyung... peki deneyelim.
jungkook her ne kadar istemese de yoongi'nin teklifini kabul etmişti. gerçekten mutlu olamayacağını biliyordu ve yoongi'yi kaybetmek istemiyordu. bu yüzden hayır diyemedi.
jimin
jimin, yoongi yangın merdiveninin önüne geldiğinde durdu. yoonginin 'önce ben gireyim sen burda bekle' demesine sadece başını salladı ve kapının arkasında konuşulanları dinlemeye başladı.yoongi'nin dedikleriyle şaşkına dönmüştü fakat onu en çok şaşırtan şey jungkook'un kabul etmesi olmuştu.
sinirlenmişti.
sinirle ne yapacağını bilemedi ve bir anda yangın merdiveninin kapısını açtı.
ve jimin, aynı sahneye tekrar şahit oldu.
***