AoB 1

140 11 1
                                    

"yahh!! korang palliwa sebelum ada yang perasan"kata seokjin melalui walkie talkie pada seang-ii nya. jin sedang menjaga pintu hadapan supermarket yang separuh musnah itu akibat serangan dari penganas Hollan.

"chakaman jin hyung ah"balas jungkook sambil cepat cepat tangannya memasukkan makanan tin dan makanan ringan ke dalam begnya sebagai bekalan mereka.
teahyung dan hoseok ke bahagian electronic mencari sesuatu manakala jimin ke bahagian pakaian bersama yoongi Dan namjoon untuk mengambil baju untuk mereka semua.

setelah mendapatkan apa yang d cari mereka berkumpul d pintu utama untuk mendapatkan jin

"kajja"kata jin selaku abang sulung.jin berjalan di hadapan matanya liar memandang kiri Dan kanan.mereka berjalan secara senyap.

jin ternampak askar hollan sedang berkawal di kawasan itu

"tunduk"arah jin lalu tunduk menyembunyikan diri di ikuti yang lain
mereka bersembunyi di balik runtuhan bangunan yang agak besar saiznya.

askar hollan itu perasan sesuatu lalu memandang kearah persembunyian jin Dan seang-ii nya

"siapa"katanya lalu menacuhkan senapang nya kearah persembunyian jin dia melangkah mendekati mereka

"yahh!! kau buat apa d sana?" soal seorang lagi askar hollan yg baru datang "jom kita ke markas Ketua nak jumpa kita semua" sambungnya lagi lalu mereka pun pergi meninggalkan tempat itu.

"huh...selamat"kata mereka serentak sambil mengusap Dada mereka.
"dah Jom balik"kata namjoon yang lain pun menganguk lalu mereka pergi meningalkan tempat itu dengan berhati hati.

[Di markas Hollan]

"kamu semua kena pastikan tidak ada seorang pun yang hidup di luar sana"
kata Seokhyun(reka sendiri)selaku Ketua hollan pada semua pengikut pengikutnya

disebab oleh suara Langtang bak harimau mengaum seokhyun pengikut pengikutnya takut untuk bersuara.

"tuan saya ingin melaporkan pekara penting" kata salah seorang dari pengikutnya yang bernama hwonjae(reka sendiri) itu lalu melutut d hadapan seokhyun.

"ada beberapa kumpulan pemberontak yang sudah dapat kita kesan pangkalan mereka.sekarang ni kami hanya tunggu arahan tuan untuk menyerang"sambungnya lagi.

"hahahahhahha"suaranya tawanya bergema d pelusuk markas itu.

"bagus..sekarang ni serang pangkalan pemberontak tak guna tu" katanya diselang dengan tawa kemenangannya.

"arahan diterima" hwonjae berdiri tegak Dan tunduk 40 darjah.

"semua bersurai" Arah seokhyun Dan diapun meningalkan tapak itu Dan menuju ke pejabatnya dengan perasaan gembira kerana pangkalan musuhnya dapat d kesan setelah sekian lama.

TbC😉

hahha aku tau aku Banyak mencarut,mengarut Dan sewaktu dengannya.

btw author hope korang enjoy dengan ff mengarut author ni...

don't forget to Vote & comment la sekali ya...so author ada semangat jugak la mal sambung ff ni.

#Abaikan typo
#typo is ever way
#typo is my namjachingu
#typo is cute

Attack On BangtanWhere stories live. Discover now