AoB 5

58 7 0
                                    

[Pangkalan ARMY]

"Unnie macam mana dengan MP-31 dah boleh pakai ke?"soal jihaa.dari tadi jihaa melihat Na Raa asyik terperap di dalam makmalnya.

"Na Raa kita nak guna MP-31 secepat mungkin jadi aku harap kau tak bagi Alaskan lagi"cela yoonna sambil matanya memfocuskan pada bahan kimia di dalam tabung uji Dan itu merupakan senjata terbaru yang akan mereka hasilkan.

"hemm...bagi aku masa seminggu lagi"hanya itu yang Na Raa mampu katakan saat itu.jujur Na Raa sangat kecewa dengan hasil uji kajinya kemarin letupan yang dihasilkan MP-31 tidak memuaskan.

"aku bukan taknak bagi masa tapi sekarang ni kita kesuntukan masa jadi aku harap kau boleh.tak. .aku yakin kau boleh"yoonna sempat lagi memberi kata kata semangatnya.

Na Raa hanya menganguk kan kepalanya."Yaa aku boleh..aku yakin aku boleh"katanya pada dirinya sendiri.pantas dia mengambil Plan MP-31 yang berada lacinya.

Na Raa meneliti semula plan itu mencari di mana silapnya.hampir 2jam dia berkerja Dan akhirnya dia terlelap Kerana terlalu penat.

[Pangkalan Bangtan]

"jungkook Hyung daebak"San Ha bersorak saat jungkook menang Dan mengalahkan MJ dalam latihan judo mereka.

Jungkook hanya senyum melihat gelagat manja sanha.sudah seminggu mereka bersama Dan sanha amat manja budaknya.Dan jungkook sukakan itu sudah lama dia inginkan seorang adik.

"jungkook je ke Hyung pula macam mana"kata MJ tidak puas hati.sejak kebelakangan ini sanha lebih manja dengan jin dan jungkook.

"Hyung pun tidak kurang hebatnya"ujur sanha sambil menghulurkan air mineral kepada kedua hyungnya itu.

"hahaha Hyung jangan la jealous"jungkook menepuk bahu MJ Dan dia pun neningalkan tapak latihan.

****

"eunwoo kenapa buat macam tu salah tau tak"Jimin mengambil light sibernya lalu menunjukkan cara yang betul pada eunwoo.jimin yang dari tadi melatih eun woo Dan Moon bin cara bertarung mengunakan pedang light siber.

eun woo memerhatikan setiap pergerakan jimin.jelas jimin sangat mahir mengunakan light sibernya. Moon bin juga begitu dia sangat kagum dengan pergerakan jimin.

****

"Hyung nak masak apa hari ni?"soal jinjin yang bersama sama dengan jin di dapur.

"ntah la...bekalan kita da habis jadi kita kenala keluar.kamu boleh temankan Hyung tak?"soal jin pada jinjin.

jinjin menganguk setuju lalu merekapun bersiap.jin mengambil Panah electronic nya. jin seorang penembak tepat dalam pasukan bangtan.tapi jin lebih memilih Panah berbanding dengan senjata api bila keluar dari pangkalan kerana dia tidak mahu membazirkan bekalan peluru yang ada.

jinjin hanya membawa pistol sebagai senjatanya.mereka kena bergerak secara senyap Dan berhati hati.

"jin Hyung nak kemana"Tanya sanha apabila melihat jin Dan jinjin yang lengkap dengan senjata Dan baju kalis pelurunya.

"Hyung nak pergi ambil bekalan makanan di pasar raya berhampiran sebab bekalan makanan kita dah habis"Jawab  jin sambil tangannya mengacak rambut sanha.habis kusut rambutnya.

"nak ikut"sanha memandang jin Dan jinjin silih berganti dengan muka agyeo nya.

"luar sana bahaya.jadi kamu duduk je Sini ya"kata jin.pikirnya sanha akan dengar kata namun sebaliknya pula.

"ala..nak Ikut jugak"rengek sanha sambil menghentak hentak kakinya. sanha Cuba memujuk seokjin dengan mengoyang goyangkan lengan nya.

"jangan la...saeng duduk Sini jaga Hyung yang lain ok"jinjin memujuk sanha Dan akhirnya sanha mengalah.

"ok sanha akan jaga Hyung yang lain kat sini"katanya sambil bertepuk tangan.

seokjin hanya mengeleng Kan kepalanya.kemanjaan sanha sangat menghiburkan.Dan mereka pun keluar dari pangkalan Dan menuju pasaraya berhampiran.

[markas Hollan]

"Aku nak korang pusing satu Bandar Seoul buat penguguman pada pemberontak tak guna tu untuk keluar dari persembunyian mereka Ugut mereka semua Jika mereka tidak menyerah kalah maka dalam satu hari akan ada satu orang tawanan akan terkorban Dan mayat mereka akan di gantungkan di tengah bandar"seokhyun mengeluarkan arahan kejamnya.baginya hanya itu satu satu nya cara untuk memancing musuhnya keluar dari sarang.

"Arahan di terima"semua pengikutnya bersuara serentak.

****
//ini adalah arahan ketua Hollan semua pemberontak di minta untuk menyerah kalah sekarang Jika tidak setiap hari akan ada yang terkorban//

suara dari Pembesar suara itu cukup membuatkan seokjin Dan jinjin Berapi api.

"tak guna nampaknya seokhyun dah mula mengugut kita"seokjin dan jinjin baru sahaja keluar dari pasaraya. penguguman
yang baru sahaja menyapa telinga mereka cukup membuatkan seokjin naik berang mana taknya pihak musuhnya sudah mengunakan teknik kotor untuk memancing mereka keluar.

"dasar Pengecut"desis seokjin lalu beredar dengan api kemarahannya.Hal ini perlu di laporkan segera pada namjoon Dan yang lain.

TbC🚫

Haha author tau author kejam...but jangan kecam saya..saya hanya menjalankan tugas.

hope u all enjoy this chap...

#abaikan typo

Attack On BangtanWhere stories live. Discover now