AoB 6

72 5 0
                                    

[pangkalan Army]

"Arhhh..Hollan tak guna dasar Pengecut"maki soeun panas hatinya setelah mendengar penguguman tadi.

"unnie ni dah kenapa tiba tiba je nak marah"soal taeha pelik.

"Hollan Tak guna tu dah berani nak Ugut kita.setiap Hari dia akan bunuh seorang tawanan Selagi kita tak menyerah"soeun menjelaskan apa yang terjadi sewaktu dia mengambil bekalan makanan di pasaraya berhampiran pangkalan mereka.

"mwo?"soal ARMY serentak.terkejut agaknya.

"Apa kita nak buat sekarang ni"soal Ji yoon  cemas.dia jadi tak senang duduk akibat terlalu cemas.

"tapi setahu aku pasukan kita tak dah siapa yang tahu jadi aku Rasa kita selamat buat masa sekarang"kata haa ni

"Yaa kita memang selamat tapi tawanan tu tak selamat"soeun tak kan duduk Diam dia perlu lakukan sesuatu"aku tau apa nak buat"sambung nya lagi.

"taeha tolong aku pasang cip virus tu"soeun meminta bantuan taeha untuk memasukkan Cip Virus ke dalam sistem komputer.

"dah siap"kata taeha .soeun pantas menaip sesuatu.jarinya pantas menari nari di atas keyboard itu.setelah selesai dia menekan butang ENTER dan menghantarnya ke semua sistem komputer Yang Aktif di Kawasan itu.

[markas Hollan]

semua sistem komputer Hollan tergendala Dan setiap Skrin komputer mendapat message yang sama.

_seokhyun tak guna kau ingat senang senang kami akan menyerah.hahah
dalam mimpi pun kami tak akan menyerah.kalau kau Rasa kami takut dengan ugutan kau maka kau dah lakukan kesilapan.KAU PENGECUT seokhyun.Baik lah kami pun akan lakukan sesuatu Jika kau berani sentuh tawanan yang tak bersalah itu. Kami akan musnahkan setiap Pangkalan senjata Dan Pangkalan makanan.
kalau kau boleh Ugut kami.Kami pun boleh Ugut kau.
JANGAN CABAR KAMI_

"tak guna berani mereka Ugut aku"hati Seokhyun panas seperti dibakar selepas membaca message itu.

"cari siapa yang hantar semua ni"seokhyun mengarahkan minjoon untuk mengesan lokasi pengirim message itu.

minjoon pun melakukan apa yang diarah beberapa minit  dia Cuba mencari lokasi pengirim message tiba tiba sistem komputer mengalami ganguan Dan Mati mendadak.

"Tuan mereka  bukan menghantar massage tetapi Virus"kata minjoon.

"mow?"soal Seokhyun terkejut dia bila mendapat tau bahawa Message itu sebenarnya adalah Virus.

"Arhh....tak guna"seokhyun Rasa tercabar.nyata musuhnya bukan lah orang biasa.mereka sangat bijak jadi seokhyun kena bertindak bijak jugak.

"Aku tak akan biarkan mereka menang" seokhyun mengengam penumbuknya.
nampaknya dia kena gunakan senjata rahasia nya.

[Pangkalan BANGTAN×ASTRO]

_seokhyun tak guna kau ingat senang senang kami akan menyerah.hahah
dalam mimpi pun kami tak akan menyerah.kalau kau Rasa kami takut dengan ugutan kau maka kau dah lakukan kesilapan.KAU PENGECUT seokhyun.Baik lah kami pun akan lakukan sesuatu Jika kau berani sentuh tawanan yang tak bersalah itu. Kami akan musnahkan setiap Pangkalan senjata Dan Pangkalan makanan.
kalau kau boleh Ugut kami.Kami pun boleh Ugut kau.
JANGAN CABAR KAMI

sistem komputer pasukan Bangtan Juga menerima pesanan yang sama.

"kita kena cari siapa yang hantar message ni"kata kata namjoon membuatkan membernya dan Astro pelik.

"Perlu ke?" soal Rocky

"yaa sebab mereka juga berada di pihak kita jadi kita kena bekerjasama dengan mereka"sanha bersuara serious dan itu amat mengejutkan mereka semua.ternyata sanha bukan hanya tau bermanja Saja.

"uri sanha dah makin dewasa"jungkook menepuk bahu sanha.sanha hanya senyum sekilas ntah kenapa dia merasakan sesuatu yang lain dalam dirinya hingakan hilang mood manjanya.

"hrmmm lepasni tak da la yang nak bermanja dengan Hyung lagi"cela seokjin pula seokjin menunjukkan muka sedihnya.

"Taehyung aku nak kau kesan lokasi pengirim message ni"kata yoongi pada taehyung.

taehyung menganguk laju.dia mengambil laptop nya Dan Cuba mengebom satelit Hollan.memang itu la kepakaran taehyung dia merupakan seorang pengebom sistem maklumat antarabangsa.

"message ni sebenarnya Virus jadi aku tak boleh kesan lokasi mereka"taehyung hampa.nampaknya ada yang lagi bijak dari dia.

"kau biar betul teahyung.kau kan genius takkan la kau tak boleh detack"pelik namjoon sebab selalunya taehyung tak ada masalah nak mengebom Dan pecah masuk mana mana sistem.tapi Kali ni lain pula yang jadi.

"tu yang aku pelik nampaknya pengirim ni memang sengaja nak menghantar Virus dalam bentuk pesanan jadi bila siapa siapa Cuba detack lokasi mereka Virus tu akan musnahkan sistem komputer"panjang lebar taehyung menjelaskan yang lain hanya menganguk.

"jadi apa jadi dengan laptop kau?"soal hoseok.seperti yang taehyung katakan tadi siapa-ii yang Cuba detack lokasi mereka Virus tu akan musnahkan sistem komputer
taehyung memusingkan laptop nya menghadap mereka semua.Skrin laptop gelap

"laptop aku hangkang"kata taehyung selamba

"maigatt.."kata mereka serentak

TbC📛
author tau Banyak benda yang tak masuk akal kat atas tu. ..hahha

hope korang enjoy...

Vote&comments Pls

**Abaikan Typo**

Attack On BangtanWhere stories live. Discover now