[Markas Hollan]
"Bawa mereka semua tu ke Sini sekarang"seokhyun memberikan arahannya.
"arahan di terima"jawab salah seorang pengikutnya iaitu Minjoon.
Minjoon menuju ke arah bilik kurungan ASTRO
"apa benda ni"Minjoon mengutip sesuatu benda kecil di lantai.di perhatinya dengan teliti benda tu"tak kan la"pantas dia menuju ke bilik kurungan Astro.
tepat jangkaannya Astro melarikan diri.pintu sel terbuka luas Dan sel itu kosong.
"Tak guna"Minjoon pantas membunyikan siren.
[situasi Astro]
"nah pakai ni"MJ mehulurkan Baju Askar Hollan yang baru di curinya tadi
"jin jin hyung-ah tolong pakaikan tie ni saeng tak berapa reti pakai benda ni"dengan manja sanha meminta bantuan jin jin.
"duduk la elok elok time ni pun kau masih boleh bermain lagi"omel jin jin sambil membetulkan tali tie sanha
"dah siap yey"sanha bersorak kecil.
"dah jom kita keluar"Rocky dengan pantas berjalan di barisan hadapan matanya liar memandang kiri Dan kanan Dan keadaan markas hollan menjadi kelang kabut bunyi siren yang membingitkan itu mengangu Focus Rocky
rockey dan member yang lain masuk dicelah kesibukan askar hollan memandangkan mereka sudah pun menyarungkan Baju Askar Hollan.satu pun dikalangan askar hollan tidak perasan mereka dan akhirnya mereka berjaya melepaskan diri.
[Markas Hollan]
"macam mana mereka boleh terlepas"seokhyun menghentak kuat mejanya.sakit hatinya mendengar pihak lawannya berjaya meloloskan diri.
"tuan kami sudah kerahkan beberapa askar kita untuk menjejak mereka semua"kata hwonjae.Mukanya ditundukkan tidak berani dia memandang muka Bengis seokhyun yang tengah marah.
"Pastikan kamu dapat mereka semua"Arah seokhyun sebelum beredar meninggalakan biliknya.
[Pangkalan Army]
"huh penatnya latihan hari ni"keluh jiyoon
mana tak nya hari ni mereka berlatih 5 jam tanpa henti."dah la unnie nak masak jap"kata soeun dia pun meninggalkan tapak latihan Dan menuju ke dapur.
"na raa unnie kita dah boleh guna ke MP-31"soal taeha
"ani...tak boleh lagi MP-31 still dalam uji kaji lagi"jawap na raa
"kan hari tu unnie na raa dah buat ujian. .
tak kan la gagal lagi masuk ni da 8 kali unnie na raa uji MP-31 tu tau tak"kata jihaa setahu jihaa masuk ni sudah 8kali Na raa menjalankan uji kajinya namun hasilnya tetap sama."Letupan yang di hasilkan MP-31 terlalu kecil" kata Na raa sambil meneguk rakus air nya.
"habis tu kau nak besar macam mana?"soal Haa ni
"kalau boleh aku nak besarkan jarak letupannya disebabkan kita tak da tank kita hanya boleh bergantung pada MP-31 je"jawab Na raa
"pastikan kalini berjaya sebab kita nak guna MP-31 secepat mungkin"kata yoonna dia meletakkan kepalanya di riba haa ni matanya dipejap Dan dia Lena di riba adiknya.
haa ni menyandarkan tubuhnya di dinding Dan dia pun Lena bersama kakak nya.
"jihaa nak tolong unnie soeun la"kata jihaa Dan dia pun meninggalkan tapak latihan.
manakala member yang lain sudah pun tidur akibat kepenatan.
TbC😪
hahah harap readers semua tak salah faham yaa jihaa di atas tu 👆 bukan Author tapi Readers.nama Korea Author Im Ji Haa nama maknae ARMY tu Jeon jiHaa beza kan.lagi satu taeha kat atas tu bukan taeha (speed) tapi reader's sekalian. oh taeha (speed)
Kim taeha (ARMY) beza kan...hahahahahh
hahahahha
jangan kecam saya.saya Hanya menjalankan tugas.
#abaikan typo
YOU ARE READING
Attack On Bangtan
Fanfictionsmuanya disebabkan perebutan kuasa antara Tentera Hollan Yang di ketuai oleh seokhyun Dan Tentera Larva yang di ketuai oleh Kim jongkook.Tentera Larva tewas ditangan Hollan Dan pemerintahan kejam Hollan semakin berleluasa. Kim Namjoon anak Tunggal K...