BÖLÜM-1

1K 177 49
                                    

Arkadaşlar bu benim ilk hikayem. Eğer yazım yanlışları devrik cümleler vb olursa sonradan düzeltilecektir.İnşAllah hikayemi begenirsiz.İyi okumalar :))

Yaşamak neydi?Nasıl yaşanırdı?Şuan nerede olduğumu buraya nasıl yaşadığımı hiç bilmiyorum.Bu soğuk izbe yerdetek bir başıma...

Buraya nasıl geldiğimi hatırlamak dahi istemiyordum.Her zaman meraklı ve yardımsever bir insan olmuşumdur. Annem hep derdi bir bu merakın başına bir iş açacak diye ama ne yazık ki merakımdan deil yardım severliğimden gelmişti başıma bu olanlar.

Nereden bilebirdimki yaralı bir adamın aslında yaralı olmadığını.Onun aslında benim hiç bilmediğim düşmanımın adamı olduğunu nerden bilebirdimki.Buraya nasıl geldiğimi biliyorumda peki Buraya neden geldim?Neden bu adam bana düşmandı?

Aslında cinsiyet konusuna gelirsek karşımdaki kişinin bir adam yani bir wrkek veya bir kadın olduğunuda bilmiyorum. Kac yaşında onuda bilmiyorum. Gençmi acaba yada yaşlı. Hiç bir fikrim yok. Aslında şu birkaç gündür -birkaç diyorum çünkü kaç gündür burdayım bilmiyorum.-yapmaya çalıştığım tek şey YAŞAMAK.

Evet sadece yaşamaya çalışıyorum hayatta kalmaya. Her gün önüme bir defa bir bardak su ve yarım ekmek koyup idare etmemi sağlıyorlar. Her zaman şükreden biri olarak bunada şükür diyorum ama şöyle bir gerçek vardiki ben çok acıkırdım. Öyleki evden dolaptan çıkmadığım anlar olurdu.Peki ya şimdi tam anlamıyla açlıkla savaşıyorum. Ama açlıktan önce beni kaçıran bu insanlarla savaşmalıydım tabi bunu nasıl başarabileceğimide bilmiyorum. İnşAllah sağ sağlim çıkacağım buradan.

Herşeye rağmen hayattaysam bir düşmanın beni öldürmeye
Hakkı yok...

GÜLBADEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin