BÖLÜM-10

290 56 19
                                    

Yep yeni bir bölüm geldi . Sevinme nidalarımızı da atalım sjsj. Neyse hadi ben sizi tutmayayım siz hikayenize verin kendinizi :)))j

İyi Okumalarr 📖📖📖

[Yukarıda bir adet Cevdet Var 💗]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


[Yukarıda bir adet Cevdet Var 💗]

Demir Cevdet'in dediklerini düşünüyordu.  Bu adam aklını karıştırıyordu. Şimdi gidip Bade'ye herseyi açıklasamı acaba dedi. Kendince saçmalama Demir önce sana güvensin. Önce senin sayende bir kez gülsün sonra. Dedi hersey daha sonra

Bugün Cevdette Duru da yoktu masada sadece Demir ve Bade vardı. Masada sessizce yemek yiyorlardi. Daha doğrusu Bade tabağa gömülmüş yerken Demir onu izliyordu.

Onlar böyle sofradayken bir anda silah sesi geldi. Demir hızla yerinden kalkıp belindeki silahi eline aldi ve Badeyi sofranin altına soktu. Korkudan tirtir titreyen Bade'ye sarılıp "sakin ol ve masanin altindan çıkma. Ben hemen geleceğim" ve silahin geldiği sese doğru ön bahçeye çıktı.

Bahçeye çıktığında gördüğü manzara şaşırtıcıydı. Bahçesinde bir sürü adamlar birbirine karşı silah tutmuştu bu adamların bir kaçı kendi adamı iken diğerleride karşısında ki tahminen 45 yaşında ki adamın adamlariydi. Adamın yanında ise bir kadın vardı. Bu kadın biryerlerden tanıdık geliyordu ama nerden geliyordu bilmiyordu.

Demir bi anda karşısında ki adama bakarak konuşmaya başladı.
" Evimi ne hakla basiyorsunuz. Kimsiniz lan siz "diye kükredi resmen.

Karşısında ki yaşına rağmen genç görünen adam da Demir'in sinirine karşılık verdi
" Sakin ol önce karşında ki kişiye dikkat et evlat ben kızımı almaya geldim" dedi.
"Ne kizindan bahsediyorsun sen ihtiyar yanlış kapıya gelmişşin sen burda sana ait bir kız yok" dedi.

O sırada Bade her zaman ki gibi meraktan çatliyordu ya Cevdet abi vurulduyasa dedi kendince Duruya ne olurdu ozaman peki ya Demir vurulduysa ne olurdu ondan daha kendi intikamını alacaktı.

Merak ederek masanın altından çıktı. Ve o da bahçeye doğru gitmeye başladı.  Silah sesleri kesilmişti. Korkuyla kapıyı açtı ve dışarı çıktı. Çıktığında gördüğü kişiyle şok yaşadı ve "Anne, annem" diyerek kosarak yaşlı adamin yanındaki kadının kollarina sığındı.

Demir şaşırmışti bu kadin tanidik geliyordu ama Badenin annesi olduğunu unutmuştu. Peki ya bu adam kimdi? Kesinlikle Badenin babası değildi o şerefsizi tanırdi.

GÜLBADEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin