Merhaba arkadaşlar bölümü biraz geciktirdim farkımdayım ama malum sınavlar:( Geciktirdiğim için kusura bakmayın. Hepinize iyi okumalar :))))
Multi:Demir HANOĞLU ***********Hatırlama**********
Demir her bir lafından ciddiyet akıyordu. Ve bunum son hücreme kadar korkmamı ,korkup kaçma isteğini arttırıyordu. Hemde fazlasıyla."
******************"Babana ve abine son kez bir şey söylemek istermisin" dedi Demir.
"Seni çok seviyorum annem" dedim ve yutkunarak devam ettim.
"Kendini yorma ve sakın ağlama dayanamam. Ozaman acır canım asıl.Ağlama sakın." dedim
Eğer bu videoyu annemde izlerse kalbi tutardı.Demir"Eee! Yeter bukadar acıtasyon sıska." diyerek cebinden bir çakı çıkardı ve önüme geçip hızla üzerimdeki ince t-shirtı yırttı. Çok utanıyordum. Ve bu çektiği videoyu yollacağı kişinin Tankurt piçi olması midemin kalkmasına yetmişti. Yıllar sonra o adam beni bu şekilde görecekti. Tekrar! Ve bu onun canını yakmak yerine hoşuna gidecekti. İşte Demir de bunu bilmiyordu.
Demir elindeki çakıyla birlikte bana yaklaşmaya başladı ve bir anda elinde keskinliği, çıplak göğüsümde hissettim. Canım çok yanıyordu ama yinede sesimi çıkarmıcaktım. Ne Demire ne Tankurt lanetine istediğini vermiyecektim.
Benim sessiz kaldığımı gören Demir bu sefer elindeki bıçakla beraber sağ göğsüme bir çizik atti.
İki gözümdende birer damla yaş aktı ama yinede sustum. Bağırmadım. Bu adama yalvarmıyacaktım.Çünkü ben çok iyi biliyorum ki hiçbir çığlığın,feryadın bana faydası olmayacak.
Hiç biri beni bu acıdan kurtarmıyacaktı. Ben yine sadece acımla baş başa kalacaktım.
Gözlerimi yine bu izbe çatıda açtım. En son bayıldığımı hatırlıyorum gerisi yok. Ben bayıldıktan sonra ne oldu onuda bilmiyorum. Kapı açıldı ve Demir içeri girdi. Bana yaklaşmaya başladıkça ben geriye doğru çekiliyordum. Daha doğrusu çekilmeye çalışıyordum çünkü arkamda duvar vardı. Bana iyicene yaklaştı ve
"Herşey bitti sanma."dedi.
Biraz durdu ve bana baktı. O bana öylece bakınca bende kendime baktım ve hala sadece südyenimle olduğumu gördüm. Hemen ellerimi masumca kendime siper ettim. Bunun üzerine demir duruşunu dikleştirip konuşmaya başladı.
"Senin yaraların her iyileşmeye başladığında yeniden o uçuruma gidicez ve ben seni mahvedicem. Hergün tekrardan. Ölmek için bana yalvaracaksın ama öldürmiyeceğim seni." dedi ve kapıyı çekip gittiAma bende Gülbade'ysem bu adama asla ama asla yalvarmıyacaktım.
Yine burdaydık. Bu uçurumda. Burası resmen ölüm kokuyordu. Demirin kardeşi burada ölmüştü,belki başkaları da ve sıra bendeydi. Şimdi sıra benim ölümümdeydi. Demir yine kamerayı hazırladı. Ve karşıma geçip
"Şimdi sıska sana iki seçenek sunucam. Saçların mı? Yoksa ellerinmi? "dedi.Nirmalde böyle bir seçenek karşında herkez ellerim derdi heralde belki ama ben diyemezdim. Annemin bendem istediği tek şey okumam ve saçlarımı asla kesmememdi. Şimdide onlara dokunduramazdım.
Bu nedenle ellerimi sessizce ayakta duran demire uzttım. Bunj yaparken de gözümden bir damla yaş aktı. Demir öylece bir ellerime baktı birde gözümden akan yaşa ve "Güzel seçim." dedi.
"Bende sana acı vermeyecek bir şeyle zaman kaybetmek istemezdim" dedi.
Önce sağ elimi elinin içine aldı ve ona elındeki keskin parçayla çizmeye başladı. Canım gerçekten çok yanıyordu ve aynı şeyleri sol elimede yaptı.
Avcumun içine birşeyler yazıyordu sanki. Sağ elime baktığımda 'D' harfinjn yazılı olduğunu gördüm. İşi bitince sol elimide bıraktı fakat onda çok fazla kan vardı ne yazdığını anlayamadım.
Kalktı ve en başta açtığı kamerayı kapattı. Sonra bana yaklaştı ve elimden tutup kaldırdı. Bunu blierek yapmıştı eminim canımın yanması için yapmıştı ve başarılda olmuştu.
Gelecekte beni neyin beklediğini hiç bilmiyordum. Bu adamın bana daha neler yapacağı konusunda hiç bir fikrim yok. Arabanın arka koltuğunda önde arabayı sinirle süren adama bakıyordum. Ve ona baktıkça korkum dahada artıyordu. Bu adamın aklından neler geciyor bilmiyorum ama bena daha fazla zarar versin istemiyordum. Kim isterdiki zarar görmek? Bende istemiyorudum işte. Ama bu adamın beni bırakmak gibi bir niyeti olduğunu düşunmüyorum. Belki benim de kardeşi gibi olduğumu öğrense bırakır ama benim söylemeye niyetim yok bunu söylecek yüzümde yok zaten.
Herşeyin en iyisi,en hayırlısı demişler. Her şerde bir hayr vardır derler. Allah'ım sen bunun bana hayr kısmını eyle.Ve evet bölüm sonu. İnşAllah beyenirsiniz ponçik okuyucularım.
O güzel parmacıklarınız alttaki yıldızları bir dokunsun :-*))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLBADE
Teen Fictionİntikam.İntikamın en soğuk hali Demir HANOGLU Soğuk ve duvarları sert bir iş adamı Herşeye ragmen ayakta durmak Gülbade YILMAZ Hayatta kalmayı öğrenen genç bir kız ayrıca güllere acyip meraklı Bu iki insanın bir araya gelmesi Gururun deilde Gurursu...