BÖLÜM-4

462 148 15
                                    

Arkadaşlar yeni bölüm geldi. Ben elimden geldiğince hızlı ve yakın zamanlarda yayınlıyorum bölümleri ama sizler destek vermiyorsunuz. Okuma sayısı bile düşmüş eğer beğenmediğiniz bir yer varsa yorumlarda bildirin lütfen.
İyi okumalar..

Bunu öyle bir ses tonuyla demiştiki. O anada korkudan olüp bu dünyadan kaçmayı dilerdim .*********

Bu adam maskeli hacıdan bile daha korkunçtu yahu. Ben bunları düşünürken yeşil goz birden bağırdı. Ay! Pardon resmen böğurdü.
"Sana bir soru sordum"dedi
"Ne kaçcam be! Hava alacaktım ben bir kere. Salakmısın be adam görmüyor musun kaçıyordum işte. "
Ne kadarda dobrayım ben öyle vay canına.
" Cidden buradan ben izin vermeden kalabileceğini mi düşündün? Diye sordu ve ben düşündüm cidden bir an buradan kurtulacağımı sanmıştım bu yüzden cevabım
"Evet" olmuştu. Kısa ve öz.
"Peki kaçabildinmi sıska"
"Hayır"Bir dakika o bana yine sıskamı demışti.
" Ben sıska değilim bir kere sensin sıska. Pis kas yığını.!!
" Evet bu kaslarla sıskayım sende haklısın tabi.
"Beni neden burada futuyorsun." Evet konuyu değiştirme yeteneğim çok güçlüdür.
"Sana bunun cevabını verdiğimi düşünüyorum." Dedi.
"O bir cevap deildi bir kere."
"Nasıl bir cevap istersiniz prenses hazratleri."
"Mantıklı bir cevap."
Benim bu cevabım üzerine karşımdaki koltuğa geçti ve rahatça oturdu. Gülerek-ki bu samimi bir gülümseme değil-tamamen alay amaçlı bir gülümsemeyle bana cevap verdi.
"Seninn gibi bir salağın mantıklı bir açıklama beklemesi ne kadarda saçma."
Ama bu adam bildiğin beni aşagılıyor.
"Sen bana salak!diyemezssin." dedim ve o bunun üzerine hiddetle konuşmaya başladı
" Yeter bu kadar tantana kapa artık çeneni." diye bağırdı. Bu adam kesinlikle dengesiz. Tekrar bana dönerek
"Seninle ne yapacağımı sonradan anlayacaksın sıska şimdi uslu bir kız ol ve sesini çıkarma."dedi ve hala o keskin yeşil gözleri benim üzrimdeyken
"Cevdet!." diye bağırdı. Ve kapıdan iri yapılı bir adam geldi. Yeşil gözlü bu sefer ona dönerek
"Bunu çatı katına geri götür."dedi
"Peki Demir Bey."dedi Cevdet Vay! Canına bizim yeşil gözlünün ismi Demir'miş. Tamda ona göre bir isim zaten.

Bir anda Cevdet beni kolumdan tutup kaldırdı. Beni gizlice indiğim merdivenlerden yukarı çıkardı ve gine bupis izbe yere getirdi.

Kapıyı açıp bana "Gir" dedi.

Ve ben bu adam konuşunca farkkettim ki bu Cevdet bizim maskeli hacıymış aslında.

Hah! Bugün burada olduğum sürece gördüğüm iki yüzünde ismini ögrenmiştim. Buda demek oluyorki yavaş yavaş bazı şeyleri ve gerçekleri ögreneceğim.

Bugün ilk defa ciddi anlamda defa korkmuştum. O adam bana o yeşil gözlerini öyle pörtleterek bakınca gerçekten çok korkmuştum. Ama kararlıydım asla ama asla korktuğumu belli etmeyecektim.

Burada o günden beridir kaç gün geçmişti hatırlamıyorum. Ama gün geçtikçe kurtulma ümidim yetiyor. Annem kim bilir ne hale gelmiştir. O güzel bal rengi gözleri ağlamaktan kesin kızarmıştır. Zaten beni düşünen önemseyen bir annem olduğunu düşünürsek tek başına verdiği çaba bir hayli büyük ve zordur diye düşünüyorum. Ben böyle düşüncelere dala dala uyuya kalmışım.

O anda birden kapı açıldı ve içeri yeşil göz yani Demir girdi.
"Kalk"diyerek tutup kolumdan çekti. Kolumu çok fazla sıkıyirdu vr canımı yakıyordu. Hemde fazlasıyla!!
"Beni nereye götürüyorsun."dedim
"Herşeyin başladığı yere."

Herseyin başladığı yermi? Orasıda neresiydi ki? Ne başlamıştı orada? Beni arabanın arka kapısını açıp oraya fırlattı. Resmen fırlattı yani. Oda sürücü koltuğuna geçip sürmeye başladı. Çok hızlı sürüyordu ama cidden cok hızlı sürüyordu. Ve ben hız korkumq bunun iyi geleceğini hiç düşünmüyordum. Sakin kalmaya çabalıyordum.

Hiç farketmeden geldiğimiz yere baktım. Bir uçurum kenarıydı. Harika!! Bu adam acaba benim kirkularımı falan mı arştırdı.

Umutsuzca camdan dışarıya bakıyordum. Drmir birden arabadan indi vr gelip benim kapımı açıp beni dışarıya cıkardı.

Beni tutup uçurumun kenarına getirdi. Korkuyordum bana yapacaklarından korkuyordum.
Her şey bu uçurumda başlamış. Ama o her şey ne ben onu bilmiyordum. Bilmekte istemiyordum. Çünkü korkuyordum.


Ve evet bölüm sonu arkadaşlar. İnsAllqh beyenirsiniz :). O güzel ellerinizi votelere atın pls canlarım ss. :)))

GÜLBADEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin