Arkadaşlar hikayeyi 100 kişi görmüş ama 10 oy var adeletmi bu lütfen vote lere bir el atin
İyi okumalar ponçiklerYani hani insan bir ışığı falan açık bırakırdı. Bu insanlarda bu adamda o da yok. Yani bu ne canım neyi test ediyorlardı bunlar. Bir insan karanlıkta kaç gün yaşar falan bunu mu? Hayır ben ki sürekli yemek yiyen ve konuşan bir insanım. Beni burada karanlıkta yanlız bir başına bırakmakta neydi. Allah'ım yarabbim yardım et bana. Bu cehennemden çıkmama yardım et.
Zaman bu şekilde devam etmekteydi ve benim düşüne bildiğim tek şey "abi ben çok açım ya" Tamam kaçırıldığınızda düşüneceğiniz ilk şey bu olmamalı belki ama benim düşüne bildiğim tek şey açlık yani. Hani siz aç olsanız başka ne düşünürdünüz ki.
Ah! Kapı açılıyo,kilit sesi ve bingo gelen kişi "maskeli hacı"evet ona bu ismi takmıştım. Elinde yeğimle gelmişti. Yemek diyince çok bir şey beklemeyin yemeğim ve suyum. Ve emin olunki aç bir insan için bunlar çok büyük bir nimet. Yemeği önüme koydu ve
"Ye " dedi
"Oha benimle konustun.
Yani gerçekten bu tepkiyi verdim. Abi bir insan sizi kaçırıyo ve size söylediği ilk kelimede verdiğiniz tepki bu mu olur? Adam yani maskeli hacı bana, ben malmışım gibi baktı. Adam haklı tabi böyle bakmakta. Tam kapıdan çıkacaktı ki.
"Dur yolcu"diye bağırdım.
Maskeli hacı dönüp bana ne var der gibi baktı.
" Birazcık benimle konuşabilir misin"dedim.
" Saçmalamıyormusun cidden"
"Ya ben burada kaç gündür yanlız bedeviyi oynuyorum sen biliyor musin?."
"Bundan banane"
"Ya ne demek banane beni burada siz tutuyorsunuz konuşma hakkımı kullanmak istiyorum"
"Bence sen direk susma hakkını kullan" dedi ve kapıyı çekip gitti. Harbi harbi gitti. Hayır nasıl gider.Bir dakika gitti ama sanki bir şey unuttu. Ya bu maskeli hacı kapıyı kilitlemeyi unuttu. Canım!Maskeli hacım.
Bir süre bekledim ama kapının kilit sesi gelmedi. İşte bu harikaydı. Evet Gülbade şimdi ciddi olma zamanı. Tabi ciddi olmayı başarabilirsem. Yavaş yavaş kapıya doğru gittim ve kulpu tutup açtım. Dışarıda kimse yoktu. Ne derlerdi filmelerde bu sahneye? Temiz!. Evet burası temizdi.
Sağıma ve soluma baktım. Solda aşağı inen bir merdiven vardı. Ona doğru yaklaştım ve yavaş yavaş aşağı doğru inmeye başladım. Her yer temizdi. Sanki evde kimse yoktu. Ki inşAllah yoktur.
Tam tutup kapıyı açıp çıkacaktım ki o özenle uzattığım saçlarımdan biri tutup çekmeye başladı.poKim olduğunu arkamda olduğu için göremiyordum. En son salonun ortasına gelip beni bıraktığında farkettim bu bizim! Yeşil gözlü.
"Demek kaçmaya çalışıyordun"Bunu öyle bir ses tonuyla demiştiki. O anada korkudan olüp bu dünyadan kaçmayı dilerdim
Evet ponçiklerim bölüm sonu:))))
O güzel parmaklarınızı vote tuşlarına götürü verin pls..ss :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLBADE
Teen Fictionİntikam.İntikamın en soğuk hali Demir HANOGLU Soğuk ve duvarları sert bir iş adamı Herşeye ragmen ayakta durmak Gülbade YILMAZ Hayatta kalmayı öğrenen genç bir kız ayrıca güllere acyip meraklı Bu iki insanın bir araya gelmesi Gururun deilde Gurursu...