Multi Charles Xavier
Maze sonunda okula geldiğinde Logan ve kızına teşekkür edip arabadan indi.Logan kızıyla daha fazla baş başa vakit geçirmek istediğini söyleyerek siyah Porche'unun gazına yüklendi.Lastikler zeminde duman çıkarırken,Maze arkasını dönmüş girişe ilerliyordu.
Okula girdiğinde yine o eski kitap kokusuyla karşılaşmıştı.Yüzü gülerken kalabalık öğrencilerin içinde ilerledi.Duvarın kenarından yürürken elini duvara sürerek ilerlemeye devam etti.Soğuk betonu süsleyen Meşe ağacından yapılma sütünün oyuklarını hissederken yüzünde ki gülümseme iyice büyüdü.İçine oturan huzur sebepsizce damarlarında dolaşıyordu.Odasına yaklaştığını fark ettiğinde elini duvardan çekerek burnuna götürdü.Sanki hala canlıymış gibi ağacın gövdesinin ve hışırdayan yapraklarının kokusunu hissediyor ve sesini duyuyordu.Kapısını açıp odanın ortasına çantasını fırlattı.Üzerinde ki ceketi de ayrı bir yere fırlatırken hiç arkasına bakmadan tekrar odadan çıktı.Rogue'u bulma umudu ile büyük merdivenlerden aşağıya inerken kızı Alex durdu.Çocuk saçını düzelttikten sonra ellerini cebine soktu."Hey.Charles seni görmek istiyormuş."Çocuk sözünü bitirir bitirmez yoluna devam etti.Acelesi var gibiydi. Maze,Alex'in arkasından çatık kaşlarla baktıktan sonra yoluna devam etti.Adımlarını daha büyük atmaya başladı.Umarım kötü bir şey değildir diye içinden tekrar ederken kapının önüne gelmişti bile.Büyük ahşap kapıya eliyle üç kere vurduktan sonra içeri girdi.Son derece yakışıklı olan mavi gözlü adam koyu kahve saçlarını geri iterek kıza gülümsedi. Maze de,Charles'a gülümserken odada sessizce oturan Rogue'u yeni fark etti.Arkadaşına selam verdikten sonra onun karşısına oturdu.Ortamda ki gerginlik kızın içini şişirmişti.Derin bir nefes aldı."Bir sorun mu var profesör?" Charles gülümseyerek ellerini masasında birleştirdi."Endişelenmene gerek yok.Sen dışarıdayken Rogue ile biraz konuştuk.Güçlerin ve geçmişin hakkında bilgiler edindik."Maze kaşlarını kaldırırken içinde ki merak duygusu onu bir fare gibi kemiriyordu. Rogue elinde ki eldivenlerle oynamaya başladı.Konuşmaya başlamak için dudaklarını aralıyor fakat her seferinde susuyordu.Bunun sebebi ise kuracağı cümledeki kelimeleri seçememesiydi.Gözlerini kapatıp içinden sakinleşmek adına bir şeyler mırıldandı ve sözlerine başladı."Sana dokunduğum an birini gördüm.Kim olduğunu yada ne olduğunu bilemiyorum.Gri bir dumanı andırıyordu.Uzun bir insan gölgesi gibiydi."Nefes almak için ara verdiğinde ağlamamak için kendini zorluyordu.Hayatında ilk defa bu kadar korku yaşamıştı.O gün yaşadığı acı ve umutsuzluk hala bir parçada olsa içerisinde kalbini avuçlamışcasına sıkıştırıyordu."O Bana yaklaştı ve-ve sanki şey gibiydi..."Gözlerini tavana dikerek boğazını temizledi.Gördüğü şeyi ifade edecek kelimeleri bulamıyordu.Kurduğu devrik cümleler Maze'in kafasını karıştırırken,kaşlarının da çatılmasına sebep oluyordu."O sendin,yemin ederim içinden çıktığını gördüm Maze. Beni boğmak için dokunduğunda enerjim çekilir gibi hissettim.Sanki artık yaşamak için bir amacım yoktu.Hayat bir anda önemsizleşti.Kendimi bebekken bile gördüm ve acı çekiyordum.Sanki dünyada ki bütün mutsuzluklar bir dokunuşla benim içime dolmuş gibiydi ve-","Bu kadar yeterli Rogue. Dışarı çıkıp biraz hava al."Charles kızın sözünü bölüp Maze'e döndü.Rogue yavaş hareketlerle kapıya doğru ilerledi.Kapının kolunu kavradığı sırada ona dönen Maze'in gözlerine son bir kez bakarak odadan çıktı.Charles kızın dikkatini kendisine çekmek üzere sahte bir öksürük koyuverdi."Bir araştırma yaptık...Babanın lakabının Archangel olduğunu biliyor musun?"Kız bildiğini göstermek için kafasını salladı."Babanın bu lakabı almasının sebebi sadece büyük kanatları değildi.İnsanların ruhlarını okuyabiliyordu.İnsanlara dokunduğunda onlara istediği duyguyu hissettire biliyordu."Charles önünde ki kitabın kapağını açarak sayfalarını karıştırırken bir yandan da anlatmaya devam ediyordu."Annen ise bir şekil değiştirici.İstediği kılığa girebiliyor.Aynı zamanda ise enerji emebiliyordu. Ancak aldığın güçler sadece ailenden gelmiyor her mutant ailesinden aldığı genlerle kendine yeni bir güç oluşturur.Hank'in söylediğine göre DNA'n anne ve babanın özelliklerini geliştirerek oluşmuş.Ayrıca hücrelerin normal bir insanınkinden daha çabuk çoğalıyor. Yani 40 yaşında bile genç gözükeceksin.Güçlerin ise tıpkı ailenin kiler gibi.Ancak daha gelişmiş ve daha güçlüsü.Bir inanışa göre senin kine çok benzeyen güçlere sahip olanlara Banshee denirdi.Özellikleri ölümleri ön görerek güçlü çığlıklarla etrafındakilere haber vermekmiş.Fakat sen o kadar farklı ve güçlüsün ki.Güçlerin her gün kendini geliştiriyor.Daha fazlası da ortaya çıkacak. Mutantlar da tıpkı kurt adamlar gibi sınıflara ayrılır.Beta,Omega, ve sürünün lideri Alfa.Ancak biz sürüye göre değil gücümüze göre sınıflandırılırız. Sıradan insanları ve devleti korkutan esasen Omega düzey mutantlardır. Sahip oldukları eşsiz güç seviyesinin kendilerine verdiği geniş çaplı yıkım potansiyeli ve durdurulmalarının ya da yok edilmelerinin kolay kolay mümkün olmaması, Omega mutantların var olan en ciddi tehdit olarak nitelendirilmelerine neden olmaktadır.Mesela Storm bir Omega yada Bobby. Beta düzey mutantlar ufak tefek farklılıkları dışında Alfa mutantlara çok benzer. İlk bakışta normal bir insandan ayırt edilemeseler de pek rastlanmayan bir göz rengi gibi bir özelliği fark edebilecek dikkatli bir inceleme Beta düzey mutantları normal insanlardan ayıran nitelikleri ortaya çıkarır.Ayrıca Beta düzey bir mutant, görüntüsü itibariyle sıradan bir insanı andırırken, Rogue'un uzun yıllar boyunca kimseye dokunamaması gibi, güçleri nedeniyle bazı kısıtlamalarla yaşamak durumunda kalabilir.Alfa düzey bir mutant, görüntüsü itibariyle sıradan bir insandan farklı değildir ve güçleri çarpışma esnasında oldukça etkilidir. Ayrıca, taşıdıkları mutasyon sebebiyle herhangi bir kısıtlamayla yaşamak zorunda da kalmazlar. Rogue Gücünü kontrol etmeyi öğrendiğinden beri Alfa düzey bir mutant. Ayrıca Delta mutantlar var Alfanın bir üstü.Yönetici mutantlar benim gibi.Üç ırktan daha güçlüdürler.Bir de Gamma düzey mutantlar var en güçlülerimiz.Aynen Alfa ya da Beta mutantlar gibi, Gamma düzey mutantların da güçleri kavga – dövüş esnasında oldukça faydalıdır. Ama taşıdıkları X geninin sonucu ortaya çıkan farklılıklarını gizleyemedikleri takdirde görünümleri itibariyle normal insanlardan ilk bakışta ayırt edilir.Senin gibi..."
Maze ağzı açık bir şekilde Charles'ı dinlerken ne yapacağını bilemiyordu.Adam Boğazını temizleyerek kızdan bir cevap bekledi.Ancak Maze diyecek bir şey bulamadığı için cevabını sessizlikle vermişti. Charles kızın gözlerinin içine bakarak tekrar konuşmaya başladı."Seni buraya çağırmamın tek sebebi bu değil elbette.Okulun bitmesine çok az kaldı ve sen aylardır bizimle birliktesin.Sahip olduğun, belkide şöyle demeliyim farkında olduğun güçlerini gayet iyi kontrol etmeyi öğrendin.Yumruk yumruğa mücadelelerde de gayet iyi olduğunu duydum.Logan'ın söylediğine göre kendine silah olarak bıçakları seçmişsin."Kız kafa salladı."Henüz ustalaşmadım.","O zaman iyice öğren ve pratik yapmaya devam et.Senin gibi bir yeteneği göz önünden ayıramam bu hem senin hemde etrafındakilerin sonu olabilir Maze. Ancak burada bizimle kalmaya devam edersen sana daha çok yardımcı olabiliriz."Maze ellerini sıkarken dinlediklerini sindirmeye çalışıyordu."Ne demek istiyorsunuz Profesör?","Lütfen bana Charles de.Okulun bittiğinde,burada kalıp öğretmenlik yapmanı ve X Men Takımının bir üyesi olmanı istiyorum."Kız elini ağzına götürdü.Üzülse mi sevinse mi bilemiyordu."A-ama bu çok büyük bir şey, ya yapamazsam.Yeterince iyi değilim.Bir takımda bulunmak bana göre değil."Charles kızın konuşurken kekelemesine gülmüştü."O halde bunu yarın takımla göreve çıktığında öğrenebilirsin."Kız omuz silkti."Bütün bunların anlamı ne Charles?","Seni korumaya çalışıyorum."
YAZARDAN ÖNEMLİ NOT:
Evet millet! Geçiş bölümüyle karşınızdayım.Hikayenin orjinal kurgusu bu bölümden sonra başlayacak.Bu saatten sonra Yenilmezler ekibini daha çok göreceğiz.Ayrıca bundan sonra hikayenin diğer bölümlerinde Marvel Sinematik evreninden konuk oyuncalar göreceğiz.Sonunda hikaye hareketlenecek.Çok heyecanlıyım.Maze'in güçlerinide biraz olsun öğrenmişsinizdir.Umarım beğenmişsinizdir.Yapılan yorumlar için çok teşekkür ederim.Lütfen düşüncelerinizi paylaşmaya devam edin. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aftiel | Marvel 'ASKIDA'
Fanfiction"Kalbini kırarım Steve." "Belkide ben seninkini kırarım." "Kimse benim kalbimi kıramaz." Marvel Kurgulu Kısa Hikayedir. ©Bütün Hakları Saklıdır.