Bölüm 11 -Wispers-

612 78 28
                                    

Yazım hatalarım affola...


Müzikle okumanızı tavsiye ederim.

"Sana süper kahraman ismi bulmalıyız." Logan oturduğu koltuğa iyice yayılırken Bobby, Maze'e döndü. "Haklısın.Limbo nasıl olur sence?"

"Gerçekten berbat bir isimmiş." Maze gözlerini devirirken devam etti. "Sadece bir kerelik bir şey.Ben X Men değilim." Logan sanki kız hiç bir şey söylememiş gibi davranarak elinde ki birasından bir yudum daha aldı." Ufaklığa ne dersiniz?"

Maze derin bir nefes alarak oturduğu koltuktan kalktı. "Sizin yaratıcılığınız ölmüş." Kız arkasını dönüp giderken arkadaşları ona katılmadıklarını belirten mırıltılar çıkartıyordu. Maze ise kapıdan çıkıp en alt kata indi.Uzun koridorda yürürken kalbi çok hızlı atıyordu. Kıyafetlerin olduğu rafı gördüğünde durdu. Buraya neden geldiğini bile bilmiyordu. Bir kaç düğmeye bastıktan sonra kendi kıyafeti önüne geldi.Siyah dar kostümün kolunda ve göğsünde 'X' işareti vardı. Kıyafetin üzerinde elini gezdirirken fısıltılar duymaya başladı. Maze hızla elini çektiğinde etrafına bakındı. Koşarak odasına giderken yolda Rogue ile karşılaştı.

"Neler oluyor iyi misin?" Maze nefesini kontrol altına almaya çalışırken kafa salladı. "Evet ben sadece biraz heyecanlıyım." Rogue'dan bir cevap beklemeden odasına koştu. Kapıdan içeri girer girmez üzerine ceketini giydi. Telefonunu cebine koyup odadan ayrıldı. Hızlı adımlarla koridorda ilerlerken Logan onu gördü.

"Maze!" Kız arkasına bakmadan ilerlemeye devam etti. Fısıltılar artıyordu. Bahçeye çıktığında nefesi kesilip duruyordu. Deli gibi etrafına bakarken uzaktan onu izleyen Logan'ı gördü. Kızın göğsü hızla inip kalkarken öne doğru bir adım attı.

"Maze!" Logan neredeyse kükremişti fakat kız etrafında ki insanları duyamayacak kadar konsantre olmuştu. Fısıltılar onu yönlendirirken heybetli kanatlarını ortaya çıkardı. Bahçedeki herkes ona bakarken Maze tozu dumana katarak yerden havalandı. Okuldan uzaklaşıp şehre doğru ilerledi. Alçaktan uçtuğu için insanlar onu görebiliyordu. Kimisi telefonunu çıkarmış kızı video'ya çekiyordu. Maze olayın farkına vardığında iyice havalandı ve bulutların arasına karıştı. Rüzgar saçlarını havalandırırken gri teninin ortaya çıkmasına izin verdi. Mutant formuna büründüğünde sisli havada neredeyse görünmez olmuştu.

Evinin tam karşısında ki binayı gördüğünde çatısına kondu. Fener kadar parlayan beyaz gözleri evi seyretmeye başladı.

"İçeride."

"Git oraya."

"Cevaplar orada."

"Korkak!"

"Öldürdü."

"Senin yüzünden."

"İçeri gir"

Farklı seslerden farklı kelimeler duyuyordu. Zihninde ki sesler hiç susmuyordu. Maze ele geçirilmiş gibi hissediyordu. Kanatlarını içeri sokarak çatının kenarına doğru bir adım attı. "Gidiyorum." Duygusuz ve düz sesi soğuk havayla fazlasıyla uyum sağlıyordu. Kasvetli hava iyice kapanırken gök gürüldemeye başladı. Kız boşluğa doğru bir adım daha atıp çatıdan bahçeye doğru sert bir iniş yaptı. Bahçeye diz üstü bir şekilde inerken yumruk yaptığı elini dengesini sağlamak üzere önüne koydu. Yumruğunun çarptığı zemin çatlamıştı. Hafifçe attıran yağmur kızın gri bedeninden süzülüp gidiyordu. Yavaşça ayağa kalktı. Uzun bacaklarıyla zarif bir şekilde kapıya doğru ilerledi.Yavaşça ilerlerken elini kapıya doğru kaldırdı. Kapı sanki otomatikmiş gibi açıldığında Maze hiç durmadan ilerlemeye devam etti. İçeri gidiğinde kapıyı tekrar zihniyle kapattı.

Aftiel | Marvel 'ASKIDA'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin