"Yapabilir misin?"
"Deneyeceğim." Jean, Maze'e fısıldadı.
Kırmızı saçlı kadın oturduğu koltuk da geri yaslandı ve ellerini şakaklarına götürdü.
"Bulabildin mi?" Maze sabırsızca konuştuğunda Jean kapattığı gözlerini açıp kıza ters bir bakış attı.
"Daha başlamadım."
Kız ondan haftalardır kayıp olan Bratt'in yerini bulmasını istemişti. En son görüştüklerinde adam çok hasta gözüküyordu. Kim bilir başına neler gelmişti. Maze tekrar konuşacağı sırada çalan zil ona engel oldu.
"Derse gitmem gerek. Lütfen onu bul."
Jean belli belirsiz bir kaç mırıltı çıkardı. Maze'in kalbi deli gibi atarken eline dosyalarını ve kağıttan uçaklarını aldı. Bunları ona Jean yaptırmıştı. Kız boş kaldıkça düşünce gücüyle bu uçakları uçuruyordu. Kırmızı kadın öğrencisi için bir kaç tane buna benzer eğlenceli görevler bulmuştu.
Maze koridorda yürürken bir eliyle kitaplarını taşıyor diğer elini de havada usulca hareket ettirerek uçakları uçuruyordu.
Karşıdan gelen logan'ı gördüğünde yaptığı parmak hareketlerini biraz daha sertleştirdi ve uçaklar adamın tam kulağının yanından kurşun gibi geçip gitti.
"Charles sana nazik olmayı öğretmedi mi ufaklık?" Kız, Logan'a gülüp kafa salladı ve bahçeye çıktı. Kitaplarını banka koyup Storm'un yanına doğru gitti.
"Merhaba Maze."
"Merhaba." Storm herkesin aksine Maze'e karşı daha hassas davranıyordu. "Bugün ne yapacağız?"
"Birlikte simülasyon odasına gidip biraz çalışacağız."
"Pekala." Kız bıraktığı kitapları alıp Storm'un yanından yürümeye başladı. İki gri saçlı kadın en alt kata doğru inerken herkes onlara bakıyordu. Maze'in aklı ise hala Bratt'eydi .
Koridoru geçtikten sonra odaya girdiler. Geniş boş oda birden aydınlandığında ortaya Logan çıktı.
"Logan neden burada?" Kız kaşlarını çatarak Storm'a baktı. Aslında Maze okuldan mezun olalı aylar geçmişti ancak güçleri sürekli yenilendiği için onları kontrol etmeyi öğrenmesi gerekiyordu. Böylece etrafında ki insanlara zararı değil yararı dokunabilirdi.
"Logan ve ben sana saldıracağız."
Maze'in kaşları biraz daha çatıldı. "Ve?"
"Ve sende hayatta kalmaya çalışacaksın ufaklık." Kızın ağzı o şeklini aldığında adam purosunu yakıp yüzüne vahşi bir gülümseme yerleştirdi.
"Motorumu izinsiz almayacaktın. Ve birde şu kağıt uçak şeyi var."
Storm düğmelere bastığında etraf ve üstlerinde ki kıyafetler değişti. Logan pençelerini çıkardı. Bağararak kıza doğru koşmaya başladığında Maze'in gözleri büyüdü.
Maze elini Ona doğru koşan adama doğru kaldırdığında Logan istemsizce durdu. Kız elini yavaş yavaş kaldırdıkça adam da havaya kalkıyordu.
Storm onun dikkatini dağıtmak için havaya doğru uçup şimşekler çaktırmaya başladı.
Şimşekler Maze'e çok yakın düşerken havadaki elini Storm'a doğru çevirdi ve Logan kadının üzerine düştü.
İkisi de yerde yatarken Maze gülüyordu.
"Hepsi bu kad-" Storm'un kızın üzerine düşürdüğü yıldırım sözünü yarıda kesmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aftiel | Marvel 'ASKIDA'
Fanfiction"Kalbini kırarım Steve." "Belkide ben seninkini kırarım." "Kimse benim kalbimi kıramaz." Marvel Kurgulu Kısa Hikayedir. ©Bütün Hakları Saklıdır.