Mhei! Deci, m-am decis să traduc FF-ul "Dark Side". Repet, nu este creaţia mea, ci a lui londonbelow. Sper să va placă la fel de mult cum mi-a plăcut şi mie. Lecturare plăcută.
Ultimele săptămâni au fost un vis.
Lux Gallagher nu şi-ar fi imaginat niciodată nimic bun întâmplându-i-se, niciodată în viaţă. Acum, se întâmplă. A participat la audiţiile pentru X Factor, şi a trecut mai departe, numai show-uri live, care încep în câteva zile. Stomacul său a fost un pachet de nervi datorită săptămânilor trecute, dar a fost cel mai minunat timp din viaţa ei. Nu a fost niciodată mai fericită, copleşită, şi emoţionată în toată viaţa ei.
"Avem câteva veşti pentru ţine. Vom face show-urile live puţin mai diferite..." Mike, un producător, spuse cu un zâmbet viclean pe buze. Lux a ieşit din transă şi s-a uitat în jur la ceilalţi concurenţi.
În afara ei, mai sunt încă 14 concurenţi:4 la categoria sub 30 de ani, 3 grupuri şi 7 la categoria după 30 de ani. Ea are doar 20, deci ea este una din cele 2 fete din categoria sub 30 de ani, alături de 3 tipi ce se învârt pe lângă ele. Ochii săi alunecau asupra lui Josh, care este unul dintri tipii din categoria de grupuri. El a văzut-o privindu-l şi amândoi au zâmbit, cu privirea pierdută. Ea este puţin cam îndrăgostită de el de la început, şi este sigură că şi Josh simte acelaşi lucru.
"Vom avea un mentor celebru invitat pentru fiecare dintre voi!" A anunţat Mike, zâmbind strălucitor iar concurenţii s-au aşezat drepţi şi au început să se sperie. Multe nume plutesc în jurul încăperii, cu toţii întrebându-se ce vedetă va primi ca mentor, iar Lux râse când auzi nume mari, sperând în secret ca şi ea să primească pe cineva mare.
"Mergem să alegem, sau alegeţi voi pentru noi?"
"Mdea, ce să alegem?"
"Haide, Mike!"
"Vom alege pentru voi, pe baza vârstei şi convenirea şi sfaturile juraţilor." A explicat Mike, făcând gesturi către ei, punându-i să-l urmeze. "Vom face un segment cu voi toţi întâlnindu-va mentorii individuali în 30 de minute, deci dacă aveţi ceva de făcut, cum ar fi să va schimbaţi de pijamale..."Mike i-a tras o privire lui Lux o privire, iar ea i-a scos limba.
"Astea sunt Victoria's Secret, nu pijamale!" Chicoti ea, scuturandu-şi capul.
"Oricum, tu vei vrea să-i impresionezi, nu să-i sperii cu cuvântul PINK (roz) scris pe fundul tău." Glumi el, conducanu-i pe toţi înapoi în zona principala din casă noastră împărţită, care arată mai mult că o vila.
Toată lumea a fugit spre camerele lor separate, dar Lux şi-a omorât timpul sus pe scări, gândindu-se la posibiliul mentor al său. Lady GaGa? Nu, prea ocupată. Katy Perry? Neah, în turneu. BRITNEY SPEARS?! Oftă, ochii săi s-au mărit la gândul că Zeiţa-Britney Spears ar fi mentorul ei. Picioarele ei s-au mutat brusc mai repede decât a urcat scările pentru a se schimbă.
Mike a avut dreptate, ea vrea să-şi impresioneze mentorul.
"Hey, Lux! A strigat cineva din spate, iar ea se întoarce să vadă o faţă sub 30 de ani numită Sară, care se întâmplă să fie colega sa de cameră.
"Pot să-ţi împrumut rimelul? Numai am." Spuse şi Lux dădu din cap, fugind pentru a i-l da.
"Cât de emoţionant este asta?" Zâmbi ea înmânându-i-l Sarei, privind cum şi-l trece peste genele sale cu perfecţiune. Ea obişnuia să lucreze pentru MAC, şi toată lumea o dorea pentru sfaturile de machiaj.
"Foooaaarte emoţionant, sper să primesc pe cineva care îmi place. Ca P!NK. OhDumnezeule." Şi-a zguduit buclele sale maro nebune iar Lux s-a întins pentru a i le atinge, dorindu-şi ca părul său să arate ca al ei.
"Ei bine, sunt gata. Mulţumesc lui Dumnezeu pentru obiceiul meu dezgustător de a mă trezi devreme. Vrei să te trezesc şi pe ţine? Ea a zâmbit, răsucindu-se prin-prejur. Lux admira look-ul sau chic boho* şi dădu din cap zâmbind.
"Da, te rog! Lasă-mă doar să mă schimb de pijamale rapid." Sara râdea cu ea în timp ce pleca din camera ce o împărţea cu Lux. Nu înţelesese de ce împart camere, când casa are cam 200 de dormitoare. Okay, poate cam...20, dar totuşi.
Lux s-a oprit în faţa întregii lungimi a oglindei de pe perete, privindu-se cu un oftat. Părul sau este blond deschis, apropiat de blond-alb iar sprâncenele sale sunt închise, ca şi ochii săi. Este puţin mai înaltă decât fetele de aici, având cam 1, 70 în timp ce, celelalte aveau 1, 60 şi mai puţin, apreciindu-şi picioarele sale lungi. Nu era fericită cu gândurile sale, dar ce fel de fete tinere sunt în zilele astea?
Suspină. Lux şi-a tras pe ea o pereche de blugi skinny, UGG-uri negre şi un pulover închis ce îi atârnă pe umeri. Nu prea impresionant, dar arată decent. Mai bine decât pijamale!
Când a mers s-o vadă pe Sara, ea i-a îmblânzit părul sau drept făcându-l moale, beachy waves* şi aplicându-i un fard închis în jurul ochilor, lăsându-i buzele sale roşii naturale neatinse. Lux i-a mulţumit cu un pupic pe obraz şi a rătăcit căutăndu-i pe ceilalţi care sunt gata. Josh a venit şi a stat lângă ea imediat, Lux îi zâmbi, iar el îşi lovi soldul sau de al ei. Ea rânji şi i-a lovit soldul înapoi.
"Okay toată lumea! Urmaţi-mă!" strigă Mike conducându-i spre josul sălii.
"Îi vom lua pe toţi, unul câte unul, începând cu cei sub 30 de ani! Derek, vino cu mine." L-a condus departe de restul, o cameră urmărindu-i şi alta stând cu restul grupului.
"Îmi voi pierde minţile." Spuse Lux încetişor, rozându-şi unghiile sale roşii, privind cum unul câte unul, toţi colegii ei încetişor încep să dispară şi nu se mai întorc.
"Sara, tu eşti următoarea." Strigă Mike venind la ele, ea îi strânge mâna lui Lux înainte să dispară.
"Noroc." Îi spune ea încetişor, realizând că ea este singura care a rămas acolo.
"Lux a auzit-o ţipând pe Sara şi a râs, întrebându-se pe cine a primit.
"Cât de nervoasă eşti?" Întrebă un producător care stătea cu cameramanul.
"Voi vomita peste o celebritate în două minute." Replică Lux cu o faţă serioasă.
"Crezi că va fi femeie sau bărbat?" Întreba el, iar ea îşi ajusta microfonul care era pe puloverul sau.
"Ummm, sper că este o femeie. Sper că este o femeie tânăra, cineva cu cine mă pot împrieteni, cu cine mă pot înţelege bine. Cineva căruia să nu-i pese prea mult dacă vomit pe Louboutins-urile* sale." Rase ea, jucându-se agitată cu un fir din părul său drept. "Oh Dumnezeule, înnebunesc."
"Ultima dar nu cea din urmă, Lux Gallagher, vino aici!" Strigă Mike, că şi cum ar fi fost la o emisiune cu jocuri.
"Dacă ea nu mă place? Dacă nu ne înţelegem? Dacă nu o plac? Oftă, întorcându-se spre Mike, "Dacă nici măcar nu ştiu cine este?!"
"Ştii cine este." Zâmbi el şi o duse spre o pereche de uşi duble ce duceau spre sala de dans. Ea înghiţi aspru şi îşi apasă palma pe mâner, încetişor deschizând uşa spre soarta ei.
"Paşii săi erau delicaţi în timp ce mergea în sală, admirând largul design de pe podea şi picturile frumoase de pe pereţi. Era că în răi sala de dans, şi următoarea de lângă studio, ăsta era locul preferat al lui Lux din casa X Factor.
"Oh! Tu eşti Lux?" O foarte tare, foarte britanică, foarte masculină voce a scos-o din transa ei. Se întoarse şi văzu un tip ieşind din umbră, simţind că inima sa ceda câte puţin. Aici era, aşteptându-se la Britney Spears şi primeşte... Oh, Dumnezeule.
Un membru din One Direction.
*chic-ul Boho: este un stil vestimentar de modă pentru femei având influenţe boem şi hippie.
*beachy waves: este o coafură formată din părul desprins formând bucle fine foarte naturale.
*louboutins: este o marcă de pantofi foarte cunoscută, care se recunoaşte după talpa roşie a pantofului.
Ei bine, asta a fost prima parte. Pareri? :)
CITEȘTI
Dark Side ( Tradusă )
FanfictionPovestea lui Lux şi Harry acum şi în română, bucuraţi-vă de ea! Lux Gallagher este o participantă la X Factor USA. Crede că totul merge perfect pentru ea, până când producătorii aduc câteva veşti. Toată lumea îşi obţine propiul mentor celebru...