Când Harry se limpezise şi se schimbase pentru ziua ce a venit, a decis să umble şi să vadă cine era treaz şi ce făcea. El avea nevoie, de asemenea, să găsească camerele fetelor. Doar el ştie că în viitor va fi furisandu-se în camerele lor, la cerererile acestora.
"Nu sunt iubita ta, şi nu voi fi tratată că o bucată de propietate, Josh!" Auzi el acea familiară, stupidă voce strigând, iar el îşi roţi ochii. Lux. Desigur, cine altcineva putea să urle la ora 10 dimineaţă?
"Doamne, Lux. Doar uită de asta. Uită de tot." Josh aproape că a dat peste Harry când a ieşit furtunos din camera din stânga lui, iar el îl privi mirat pentru o secundă înainte de a o lua la fugă. El privi încruntat, întrebându-se care dracu' era problema. Nu este că şi cum el i-o trage iubitei lui Josh. Încă.
"Ei bine, nu eşti tu o mare incurcatoare de lucruri! Anunţă Harry cu un zâmbet strălucitor în timp ce intră în camera în care era Lux. Ea stătea în patul ei cu o pereche de de jeanşi skinny deschişi, un top larg care era neglijent pe jumătate ascuns în faţă, imense margini maro.
"Cum poţi să mergi în lucrurile alea? Arată că nişte trunchiuri de lemn pe picioarele tale." Chicoti el pentru el realizând că a sunat pe jumătate civilizat atunci cănd a spus-o. Hmm, trebuie să repare asta. "Sunt hidoşi."
Lux se ridică în picioare fără probleme în pantofii ei, iar aceştia o făceau să pară la fel de înaltă ca el. Ea se uită fix în ochii săi, iar pentru un moment el se întrebă dacă ea se gândeşte la el gol deja.
Probabil.
"Hei, obraji drăguţi. Este totul în regulă? Mormăi Harry, dar ea ştia că el vorbea batjocoritor şi nu serios.
"Nu îţi înţeleg argoul britanic, dacă tu insişti să fi enervant, fă-o în argoul american!" Pufni ea un oftat întorcându-se şi înaintând spre orgoliul ei larg şi strânse într-un pumn o cutie de bijuterii.
El privi în jurul încăperii sale, identificând un ursuleţ umplut pe patul ei, ridicându-l şi trecându-şi privirea peste el. Pare vechi, probabil îl are de toată viaţa. Drăguţ. El continuă să-i privească dormitorul, observând că celălalt pat era deja făcut şi gol. El se dusela masa de toaletă de pe cealaltă parte a patului lui Lux şi deschise sertarul de sus, ridicând o pereche de lenjerie initimă albă dantelată şi rânji.
"Ei, ei ei. Uite cine are o latură obraznică." Spuse el, ridicând altă pereche care era din dantelă neagră.
"Pleacă, Potter, sau îl pun pe Lord Voldemort pe tine." Glumi ea, şi aproape că a ras.
"Oh, de ce nu sunt surprins că tu crezi că singura persoană britanică este un caracter fictiv dintr-un set de cărţi şi filme?" Oftă el, lăsând jos lenjeria ei intimă înapoi în sertar şi examinând prin el.
Harry începu să radă în timp ce găsi o cutie de prezervative îngropată printre toate, surprins că este deja desfăcută. El trase cu ochiul în ea şi văzu prezervativele normale, dar şi o mică bagheta roz ca acel lucru. El îl scoase afară, apăsând butonul lateral şi sărind când a început să vibreze.
"Tu ai adus un vibrator cu tine la un concurs de talente?" Întrebă el încet, întorcându-se la ea pentru a o privi.
Ea privi peste bijuteriile sale, ochii ei începând să se lărgească în timp ce făcu un pas spre el pentru a-l apuca din mâna lui. El râse, sărind departe de ea, pe patul său, mimând cu ăla că ţi cum ar fi o sabie.
"Harry! Dă-l înapoi! Care ţi-e problema?!?" Urlă ea, incapabilă să sară pe patul sau cu pantofii pe care îi poartă fără să-şi sucească glezna. Se lasă în jos şi a început să-şi desfacă alea (încălţămintea), gata pentru lupta asta, îşi aruncă pantofii pe podeaua dură. Sărind pe patul său, el avea acum un avantaj pentru că încă odată, era mai înalt decât ea. El îl ţinea sus, peste capul ei, râzând în timp ce ea sarea pentru a ajunge la el, toate astea în timp ce el ţopăia în sus şi în jos, făcând-o să sară cu el.
Lux îi apucase încheietura şi sări spre el, lăsându-l în jos pe pat. Lux îl avea pe Harry fixat sub ea, încă încercând să-i ia vibratorul din mâna lui. El o împinse uşor i astfel o puse pe ea jos, iar el îşi mută mâinile deasupra capului ei şi apoi puse vibratorul pe sub el încercând să-l ascundă de ea.
"Harry!" Ţipă ea, inclinandu-se în sus şi muscandu-l de gât, şi nu într-un mod foarte sexy.
"Ce dracu', femeie!" Ţipă el, rezemând vibratorul între el în timp ce îşi freca gâtul sau cu o mâna şi fixându-i braţele ei în jos. "De ce a trebuit să faci asta?"
El se uită în jos la faţă ei, în ochii ei, observând că ochii ei păreau sinceri. Tot ceea ce a putut auzi el a fost sunetul respiraţiei sale grele şi moale şi sunete înfundate ale vibratorului ei care era blocat sub el.
"Harry, dă-te jos de pe mine." Spuse ea încetişor, zbătându-se sub el, gemând.
Efectiv, geme. Harry realiza că vibratorul trebuie să fi căzut în jos mai mult şi presându-se între picioarele sale, sau destul de aproape încât să-i trimită fiori prin tot corpul.
Pe cât de temptat era să ajungă jos şi să continue asaltul, de asemenea era încă foarte iritat cu fata asta pentru a vrea să primească vreo plăcere de la ea. El apăsă pe butonul de oprire şi se dădu jos de pe ea, privind-o imediat ducându-se la baie, trântind uşa în spatele ei. El înghiţi, holbandu-se la tavan pentru lung timp înainte să se ridice, punând vibratorul în buzunarul său.
El începu să meargă afară din dormitorul ei, cu un zâmbet satisfăcător pe faţa lui.
"Harry Styles, pune-l la loc." Vocea lui Lux era tare şi impunătoare, iar când Harry s-a întors pentru a o privi, ea se uită agitată ţinând mâna întinsă spre el cu o privire furioasă.
"Nuştu' despre ce vorbeşti, iubire." Rânji el, privind cum îşi roteşte ochii.
"Dacă îl iei de la mine, eu trebuie doar să găsesc alte moduri pe aici. Iar tu ştii cine ar fi prima mea alegere pentru asta, nu? Clipi ea, trecând pe lângă el cu un zâmbet.
"Nu cred că sunt eu, nu? Ea ar putea spune că este iritat cu privirea elegantă de pe faţa lui.
"Dulcele tău, frumos coleg de trupă, Zayn se pare că ar putea să-mi placă foarte mult." Zâmbi ea când rânjetul lui scăzu. Gândul cu Lux şi oricare dintre prietenii lui îl fac să se simtă rău. "Deci dacă vrei să-l las în pace, tu vei pune ăla înapoi de unde l-ai luat." Şi cu asta ea plecă.
Harry se uită după ea, simţindu-şi stomacul agitându-se în timp ce şi-o imagina pe ea cu Zayn. Sau oricare dintre ei. El îşi scutură capul, refuzând să recunoască înfrângerea, numai gândindu-se că el îşi salva colegii de la ocuparea cu fundului Lui Lux psihopat... El îl puse înapoi în sertar, iar înainte să-l închidă el scobi prin toată lenjeria ei intimă şi o mută afară din sertar sub pat.
Asta o va învaţa minte.
CITEȘTI
Dark Side ( Tradusă )
Fiksi PenggemarPovestea lui Lux şi Harry acum şi în română, bucuraţi-vă de ea! Lux Gallagher este o participantă la X Factor USA. Crede că totul merge perfect pentru ea, până când producătorii aduc câteva veşti. Toată lumea îşi obţine propiul mentor celebru...