"Am fu**t 50 de bilioane nenorocite de fete, ele erau al dracu' de bune, şi al dracu' de bune în pat. Numele meu este Harry-nenorocit-Styles şi am bucle pufoase şi un nenorocit de accent stupidm blah blah, prostii, blah blah blah, numesc baia o toaletă, blah blah blah..." Mormăi Lux pentru sine cu un accent britanic fals, înfigând ochiurile sale cu furculiţa ca şi cum le-ar fi asasinat.
"Totul este bine, fată?" Auzi ea un accent şi aruncă furculiţa, întorcându-se pentru a vedea cine se strecura în spatele ei. Erau ceilalţi patru membri din One Direction, iar cel ce a vorbit era blond şi zâmbea, accentul sau este diferit faţă de cel al celorlalţi. Irlandez, bănui ea.
"Ah, One Direction." Zâmbi ea, întorcându-se în scaunul său spre ei pentru a le întinde mâna. "Am aşteptat ca Harry să mă prezinte, dar presupun că asta este fără speranţă. Sunt Lux."
"Sunt Niall, ăştia sunt Liam, Louis şi Zayn." Spuse el, arătând spre ei toţi. Îi întinse mâna la fel ca toţi ceilalţi, ei se aplecară şi îi sărutară obrazul. O chestie britanică, presupuse ea. Nu una rea.
"Lumină." Şopti Zayn, ţinându-i mâna în palmele lui, aplecandu-se în jos, fiind următorul care o sărută. Buzele sale persistau pe obrazul ei mai mult decât ale băieţilor, ceea ce nu o deranjează deloc.
"Frumos." Rânji ea, muscandu-şi buza inferioară în timp ce el se dădea înapoi cu un zâmbet.
"Se aude că ai avut câteva probleme cu tinerelul nostru." Louis se aşeza jos pe o parte, lângă ea, Zayn mutându-se pe cealaltă parte repede în timp ce Liam şi Niall stăteau lângă ei. Ea era, tehnic, în faţa lui Harry, fix în centru. În tăcere, îi plăcea asta.
"Problemele sunt o subestimare. Nu stiu ce are cu mine de îl scot din sărite, iar el îmi face acelaşi lucru mie. Jur, vom termina strangulandu-ne unul pe altul înainte că această competiţie să ia sfârşit." Ofta ea, privindu-i pe băieţi.
"Eu cred că el vrea doar să intre în pantalonii tăi." Constată Louis, "Sau poate are un mic fluturaş care creează sentimente pentru tine. El nu reacţionează aşa prin preajma niciunei persoane pe care o ştiu."
"Ha! Harry? Sentimente? Pentru o fată? Mdea, sigur. Noi nu ne putem suporta reciproc. Asta va fi un dezastru. Doar că nu înţeleg, pentru că el pare că se înţelege chiar bine cu toţi ceilalţi concurenţi." Şopti ea, mestecandu-şi buza.
"Nu mi-aş face griji în privinţa asta. Dacă tu eşti calmă cu el, el va fi calm cu tine." Spuse Liam. "Harry este destul de mişto, odată ce ajungi să-l cunoşti."
Ea zâmbi în jurul lor. "Voi băieţi sunteţi chiar drăguţi."
"Oi! Da-te de pe scaunul meu, obraji drăguţi." Strigă Harry din spatele ei, iar ea ofta greu.
"Du-te dracu' ("bite me"-muscă-mă), Styles." Spuse ea, mestecând o bucată de pâine prăjită şi ignorându-l.
"Las-o să stea, Harry." Spuse Niall, iar ea îl cerceta cu privirea cu un zâmbet recunoscător.
Ea simţi o respiraţie pe gâtul sau pentru o fracţiune de secundă, iar înainte să poată reacţiona, Harry o muscă de o parte a gâtului ei. Ea scânci, ajungând până la el plesnindu-i fruntea.
"Ce este în neregulă cu tine?!" Întrebă ea, ridicându-se şi întorcându-şi faţa spre el.
"Ca să fiu mai exact, tu mi-ai spus s-o fac." Rânji el, iar Lux ofta greu din nou, luându-şi farfuria şi sucul şi mutându-se departe, departe de capătul mesei, atât de departe posibil de Harry.
Ea înghiţi în sec în timp ce se aşeza jos, holbandu-se la farfuria ei, luptând contra lacrimilor ei ce ameninţau să curgă. Asta părea să ducă la o competiţie singuratică, iar ea începea să-şi doarească, ca ei să nu fi avut niciodată mentori. Toţi prietenii ei erau ocupaţi învăţând de la mentorii lor, iar ea era ocupată dădăcindu-şi-l pe al ei sau încercând să nu-l înjunghie.
Scaunul de lângă ea a fost tras iar ea îşi şterse o lacrimă rătăcită de pe obrazul ei înainte să se întoarcă. Era Liam. Ea îi zâmbi, iar el îi zâmbi înapoi, luând un loc înainte să înceapă să vorbească.
"Harry poate fi un adevărat copil câteodată, iubire. El nu vrea să spună nimic prin asta, doar că aşa este el. Îmi pare rău că el acţionează aşa în preajma ta. Cred că aveai dreptate despre voi doi călcându-vă pe nervi unul pe altul." Spuse el ajungând să-i mângâie spatele gentil. Ea zâmbi strălucitor, dând din cap lent.
"Este în regulă, sunt o fată mare. Ştiu cum să manevrez un adolescent." Ridică ea din umeri ranjindu-i.
"Foarte bine, fato." Liam îi ciufuli părul iar ea mormăi, chicotind apoi.
"Deci hai să vorbim despre Zayn, Liam." Spuse ea cu un lent şi viclean zâmbet. El rase şi îşi scutură capul."Are iubită. Deşi, cred că te place, sau simte ceva pentru tine. Ochii lui au acea sclipire când te vede. Ştii ce vreau să spun." Rase Liam iar ea zâmbi.
"Ah, n-ar trebui să mă gândesc la băieţi oricum. Am un concurs de câştigat." Lux îşi termină sucul şi se ridică încet de pe scaun.
"Mulţumesc că ai stat cu mine, Liam. Tu chiar eşti rebel." Ea îi dădu un ferm sărut pe obraz, privindu-l cum îi zâmbeşte înainte să plece la celălalt capăt al mesei.
"Ne mai vedem, băieţi." Ea se apleca şi returnă favorul la fiecare dintre ei. Îl sărută pe Louis pe obraz, chicotind când el făcu un sunet de pupic cu voce tare între timp, apoi ea îşi presă buzele împotriva gâtului lui Zayn, stand pentru o secundă uitându-se la el înainte de a se îndepărta. Ea îl sări pe Harry şi se mută la Niall, sarutandu-i obrazul de asemenea.
"Noroc, Lux." Rânji el, iar ea îi strânse umărul înainte să se întoarcă şi să plece.
"Ai uitat ceva, iubire?" O strigă Harry, iar Lux se opri lent, întorcându-şi călcâiele pentru a-l privi. Ea l-ar fi putut lăsa, să plece, să-l ignore. Sau l-ar putea săruta pe obraz, şocându-l. Sau ea l-ar putea lovi în faţă aşa cum îşi dorea.
"Cum aş putea să uit vreodată de tine, Harry? De ce, tu eşti darul lui Dumnezeu pentru femei, nu?" Spuse ea cu un sudic accent fals, presandu-şi mâna pe pieptul ei şi clipind.
"Aşa este, fetiţo.Adu-ţi fundul acela înapoi aici." Replică el, neîntorcându-se pentru a o privi, doar arătând cu degetul spre obrazul său scoţându-l puţin în evidenţă.
Lux îşi încleşta pumnul, total pregătită pentru a-l lovi în eleganta lui faţă, când o idee îi veni în cap. Ea merse spre el încetişor, îndoindu-şi talia în timp ce buzele ei era lângă gâtul sau. Ochii lui era închişi, buzele sale apăsate împreună, ceea ce îl făcea să arate că un bosumflat, aşteptându-şi sărutul. Ea chicoti încet, aplecandu-se şi apasandu-şi dinţii în gâtul său, muşcându-l de carne.
"Ce dracu', femeie!" Strigă el, ridicându-se. Ea râse, plecând de lângă el în timp ce el o blestemă, îngrijindu-şi gâtul său roşu. "Vei plăti pentru asta, Lux!"
"Oh, te rog nu mă pedepsi." Toarse ea, arucandu-i o privire peste umăr. Ea era atât de surprinsă că i-a spus asta lui pe cât de clar a fost Harry, dar este sigur că i-a păcălit jocul.
Lux râse victorios, întorcându-se de la el şi faţa lui înflăcărată.
CITEȘTI
Dark Side ( Tradusă )
FanfictionPovestea lui Lux şi Harry acum şi în română, bucuraţi-vă de ea! Lux Gallagher este o participantă la X Factor USA. Crede că totul merge perfect pentru ea, până când producătorii aduc câteva veşti. Toată lumea îşi obţine propiul mentor celebru...