Lux arăta ca un zombie în seara aia. Întregul ei corp era rece, iar inima ei îi era grea în piept. Oricum se simţea rău gândindu-se că va cânta pe scenă, dar când a realizat că Harry nu va veni s-o privească, a fost atunci când a vărsat.
Sara se îndrepta spre camera ei cu Niall în spate când a auzit-o pe Lux vomitând, şi oftă greu, împărţind o privire cu mentorul ei înainte de a bate la uşă.
"Vomit, 'leacă." Bolborosi Lux, trăgând apa la toaletă.
Sara aştepta în timp ce o ascultă pe Lux făcând gargare, scuipând apa, iar apoi uşa se deschise uşor. Ea scoase capul pe uşă şi i-a văzut acolo, oftând din greu şi ieşi uşor.
Niall i-a dat o gumă mentolată, iar Lux îşi simţi ochii cum se umplu cu lacrimi amintindu-şi de felul în care respiraţia lui Harry mereu mirosea a gumă mentolată. Clipi de câteva ori pâne ce lacrimile i-au dispărut, dându-i voie Sarei să-i ţină mâna în timp ce se întorceau înapoi în dressing, aşteptând să fie strigate.
"Mersi, prieteni." A şoptit Lux, aşezându-se jos uşor începu să se joace cu cu lanţurile aurii ale cizmelor ei. Le iubea, își iubea buclele mari din capul ei, îşi iubea ochii de pisică, şi totuşi se simţea goală pe dinăuntru. Era un gol pe care nici măcar un outfit drăguţ nu l-ar putea repara.
"Îţi împrumut mentorul meu în seara asta." A spus Sara. "Din moment ce al tău este un mare măgar."
Niall se uită şi zâmbi la cuvântul pe care l-a folosit, scuturându-şi capul încet.
"Oh, nu e nevoie să faci asta." Şi-a tras Lux nasul. "Este foarte drăguţ."
"Hei, tu ai face-o pentru mine." A spus ea. "Nu că ţi-aş vrea mentorul, dar totuşi..."
"Nu e aşa de rău. Doar că e pe toane." A spus Niall, încruntându-se uşor.
"Este în regulă. Ştiu că nu va veni." Şopti Lux, uitându-se în jos.
"Uite ce am găsit!" Vocea lui Luis răsună şi toţi s-au uitat imediat, văzându-l trăgând de un Harry împiedicat spre cameră. "E beat rău."
"Este CE?" Ochii Sarei s-au mărit. "Nu este major ca să bea!"
Toată lumea s-a uitat la ea cu sprâncene încruntate, iar Niall a râs.
"Când faptul că ești minor a oprit vreodată vreun adolescent din a bea?" A întrebat el, încă răzând când ea s-a aplecat să-l lovească în braţ.
"Încerc să fiu cea responsabilă..." A murmurat ea în timp ce-i lovea braţul în continuu.
Lux rămase tăcută, privindu-i pe Louis şi Harry clătinându-se spre canapea, corpul lui căzându-i imediat ce Louis i-a dat drumul. Louis s-a uitat la Lux şi-i întâlni ochii, oftând greu şi privind-o încă o secundă înainte să se aplece pentru a-i întinde corpul lui Harry.
"Îmi pare rău, Lux." A şoptit Niall, scuturându-şi capul, evident dezamăgit de acţiunile neprofesionale ale lui Harry. I-a mângâiat umărul, iar ea îl privi, încercând să zâmbească. "Voi fi susţinătorul tău dacă vrei, nu cred că el va fi de prea mult ajutor."
"Nuuuu-mi atinge... a mea... ” A mormăit Harry neclar, arătând spre mâna lui Niall pe umărul lui Lux.
”E în regulă, tu fă-ți griji pentru Sara. Voi fi bine.” I-a zâmbit Lux. ”Dar mulțumesc, serios.”
”Bine. Nici o problemă, iubire.” Șopti el, oftând încă o dată înainte să o conducă pe Sara afară din încăpere, mâna lui plasată ușor pe spatele ei. Lux și-a însăilat pe scurt o notiță în minte să o întrebe pe Sara ce se întâmplă între ei doi.
”O adoram... Lou... O iubeam așa de mult...” Șoptea Harry către cel mai bun prieten al său, privindu-l cu niște ochi mari și strălucitori. Lux și-a simțit inima spărgându-se fix în interior, și a pretins că este ocupată aranjând lanțul pe cizmele sale.
”Știu, Hazza” A murmurat Louis, iar Lux s-a uitat în sus exact la timp văzându-l pe Louis mângâindu-i buclele lui Harry, iar ea și abținut dorința de a spune un ”Awww” la acea priveliște.
”Uite, știu că trebuie să cânți în scurt timp, dar nu m-a lăsat să-l duc nicăieri altundeva. Cerea să te vadă, și n-am știut ce altceva să fac. Crezi că te poți descurca cu el puțin timp? Vin să-l iau cum termină Joey de cântat.” A spus Louis, vorbind de propiul li concurent.
”Da, e în regulă. Spune-i lui Joey că i-am urat succes.” A zâmbit Lux ușor, așezându-se pe canapea lângă Harry în timp de Louis a dat din cap, desfăcându-și degetele din ale lui arry.
”Hazza, Luxie o să aibă bine grijă de tine până când mă întorc, bine?” A spus Louis lent și tare, ca și cum ar vorbi cu o persoană care nu știe ă vorbească bine româna. Lux și-a abținut râsul de la antichitățile lui Louis.
”Baftă, frumoaso.” S-a aplecat Louis și i-a sărutat ambii obraji, făcând-o să roșească și să zâmbească.
”Mulțumesc.” A șoptit ea, privindu-l cum pleacă înainte să-și întoarcă privirea spre Harry.
Ochii lui erau aproape închiși și lucioși, dar încă se uita la ea.
”Vreau gumă.” A spus el, vocea lui fiind neclară și d-abia coerentă.
Lux și-a dat ochii peste cap. ”Nu am. O am pe asta de la Niall.”
”Păi da-mi-o pe asta.” A spus el, privind-o încrețindu-și nasul.
”Am vomitat înainte să încep să mestec asta.” A constatat ea, scuturându-și capul.
”Nu-mi pasă.” A spus el neclar, luându-i fața cu o mână și aducând-o spre el.
”Harry, e scârbos.” A spus ea, dar înainte să-l poată da la o parte, el are buzele pe ale ei.
Întregul ei corp s-a topit în lavă încinsă, și s-a simțit cufundându-se în brațele lui înainte să se gândească de două ori. El i-a împrejmuit corpul în brațele lui, simțind-o apăsându-se pe el strâns, sărutându-l înapoi cu nerăbdare. Harry i-a trasat buzele ei închise cu limba, iar după un moment de ezitare, ea i-a permis să-și folosească limba pentru a-i lua guma din gură. Odata ce a avut-o, el a mai sărutat-o pentru un timă mai lung, până când ea era drăguță și fragilă, iar apoi el s-a retras, mestecându-și fericit guma.
Lux s-a simțit distrusă. Fiecare os din corpul ei durea cu dorință, și era un sentiment total neplăcut. Ea nu voia nimic mai mult decât să se miște din nou în brațele lui și să-l mai sărute, dar știa că nu ar trebui să nu ar face-o. Trebuia să-și protejeze inima, și sărutându-l pe Harry n-o proteja, dar înloc de asta, o punea în risc de a o frânge. A știut din momentul în care s-a îndrăgostit de el că îi va frânge inima.
A încercat să ignore durerea din corpul ei, întorcându-se de la Harry spre TV-ul din cameră pentru a privi interpretarea dinaintea ei. S-a uitat la Joey cântând, și l-a simțit pe Harry repezindu-se mai aproape de ea, mâna lui presată de spatele ei. Ea îl privi după umăr, tocmai la timp să-l vadă odihnindu-și capul pe umărul ei, el închizându-și ochii încet.
”Am nevoie de tine.” A murmurat el, deschizându-și ochii ușor și privind-o în ochi. ”Așa de tare.”
Gura lui Lux s-a lăsat în jos, simțind cea mai copleșitoare dorință de a plânge pe care n-a mai simțit-o niciodată. N-a auzit niciodată pe cineva să-i spună ceva așa de disperat, și o face să se simtă total deznădăjduită.
”Nu, nu ai.” A șoptit ea, întorcându-se la TV, fix la țanc să vadă interviul pre-înregistrat și montajul ei și al lui Harry. Gândul de a-i privi atunci când erau fericiți o făcea s-o ia razna, așa că l-a dat pe Harry de pe ea și s-a ridicat ca să plece.
”Nu mă părăsi...” A spus el încet, iar Lux s-a oprit la ușă, simțind un suspin distrugându-i tot corpul. Și-a abținut lacrimile, încercând să nu înceapă să plângă ca un bebeluș în fața lui înainte ca ea să cânte. Și-a scuturat capul, reufuzând să-i răspundă atunci când a fugit din cameră ca și cum era în flăcări.
”Lux!” L-a auzit pe Harry strigând după ea, dar nu s-a uitat înapoi. Nu, nu s-a uitat înapoi.
A fugit.
CITEȘTI
Dark Side ( Tradusă )
FanfictionPovestea lui Lux şi Harry acum şi în română, bucuraţi-vă de ea! Lux Gallagher este o participantă la X Factor USA. Crede că totul merge perfect pentru ea, până când producătorii aduc câteva veşti. Toată lumea îşi obţine propiul mentor celebru...