Capitolul 18 - Distrusă

133 15 2
                                    

Harry urmări paşii prin zăpadă, întregul său corp tremurând, iar ochii lui salbatici. El înghiţi în sec când s-a întors după un pom, văzând un prăbuşit şi sângeros trup întins pe pământul rece. Singurul lucru pe care l-a obsevat a fost părul ei blond deschis, pătat cu sânge, şi fugi către ea, prăbuşindu-se în genunchi lângă trupul ei.

Un zgomot uşor îi scăpă printre buze, ceva asemănător unui chiţăit sau crâncet.

"Lux..." El se întinse pentru a o atinge, iar atunci a văzut. Sânge peste mâinile ei. Sânge cald, lipicios şi roşu, iar  el a folosit acele mâini pentru a-i întoarce coprul pentru a-i vedea faţa.

Era o gaură în locul în care trebuia să-i fie inima, şi o lacrimă lucioasă pe obrazul ei.

 Harry îşi simţi stomacul agitându-se în timp ce ochii i s-au mărit la vederea ei, şi înainte să se poată înderpărta în stare de şoc, ochii ei s-au deschis şi îl privi fix, buzele ei formând o singură întrebare.

"Ce mi-ai făcut?"

"NU!" A sărit el în sus în pat, simţindu-şi pieptul ridicându-se în sus şi în jos, sus şi jos. Clipi la atingerea lucrurilor apropiate, găsindu-se în patul din casa X Factor, Louis adormit în patul de lângă.

"Pe dracu' " Murmură el, trecându-şi mâinile prin părul său dezordonat şi uitându-se la ceas.

6:04 dimineaţa. Era timpul să se trezească, oricum.

Este dimineaţa show-ului live, iar Harry a venit cu un plan cu o noapte înainte pentru a o împiedica pe Lux să se ascundă în baie toată dimineaţa din nou, ceea ce el bănuia că va încerca.

Se dădu jos din pat în pantalonii de trening, fără să se deranjeze să-şi pună alte haine, doar spălându-şi dinţii rapid înainte să meargă în camera lui Lux şi Sarei. Fără să ciocăne, târî uşa deschizând-o, văzând camera întunecată şi luminată doar de raza uşoară de soare care trandafira pe cer. Intră încet, mişcându-se către patul lui Lux, traversând printre pantofii şi hainele de pe podea.

A dat la o parte colţul aşternuturilor, strecurându-şi corpul sub ele şi pe partea liberă a patului ei, întorcându-se spre corpul ei adormit. Respira constant, buzele ei fiind uşor dezlipite, mâna ei pe obraz şi părul pe faţa ei. Harry s-a întins pentru a i-l da în spatele urechii, zâmbind uşor la vederea feţei ei.

Cel mai recent coşmar al lui încă îl bântuia, atât de mult încât a simţit nevoia de a-şi pune mâna pe pieptul lui Lux pentru a se asigura că inima încă-i era sub sâni, bătând tare şi puternic.

Aşa că a făcut-o.

Măna lui s-a băgat sub pături, atingându-i prima oară umărul stâng, suflul devenindu-i mai rapid în timp ce se strecura peste subţirele material al tricoului pe care îl purta ea, mişcându-se spre sânul ei stâng.

Ochii ei s-au deschis uşor, respiraţia oprindu-i-se în gât atunci când l-a văzut pe Harry în faţa ei, mâna lui pusă pe pieptul ei şi ochii lui uşor inchişi. El arăta ca şi cum... ca şi cum îîi simţea bătaia inimii.

"Bună." Şopti ea, privindu-i ochii fluturând deschişi, mărindu-se puţin când a văzut-o trează.

"Bună." Murmură el înapoi, fără să-şi dea la o parte mâna. "Doar îţi simţeam bătaia inimii."

"Oh." A dat Lux din cap, ca şi cum era un lucru normal. "Totul se simte bine acolo jos?"

"Da." Răsuflă el în ceea ce părea uşurare. "Da. Este puternică."

Dark Side ( Tradusă )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum