❤Răpită??❤

66 6 6
                                    

M-am ridicat de pe bancă, vreau să plec dar ceva face contact cu corpul meu și cad la pământ.
Când mă trezesc mă aflu într-o încăpere, sunt legată strâns de un scaun. Mă uit prin jur, dar nimic, tot ce văd este întuneric.
Încerc să mă ridic, dar eram prea bine legată. Dintr-odata aud niște sunete și văd o silueta neagră care se apropie. Nu îmi pot da seama cine este, deoarece: prea întuneric. Se apropie tot mai tare, iar eu încep să mă panichez. Când ajunse în fața mea, s-a uitat puțin și a strigat la un alt bărbat:
-Ea este!
-Perfect, ai prins fata corectă.
Ce fată, de ce ar vrea să mă prindă? De ce eu, doar nu sunt tentativă de veol (viol). Dintr-odata sunetele se opresc, încerc să mă dezleg cu cuțitul, care normal îl aveam la mine doar așa. Până la urmă reușesc să mă dezlec, am luat pistolul care îl aveam tot din întâmplare, și m-am uitat puțin prin jur, dar nu se vedea nimic, Aaaaaa mi-am amintit că am lanterna la telefon. Am scos telefonul din buzunar și aprind lanterna, pe bune mi s-a descărcat telefon!! Ok, merg puțin, dar mă împiedic și ajung la pământ. Mă ridic și îmi continui drumul. Perfect!! O ușă!! Deschid ușa, înaintez puțin, dar tot întuneric, ooo un întrerupător. Oooo grozav, nu merge!! Cât ghinion pot să am. Dintr-odata mă prinde cineva de mână și mă trântește de podea.
-Cum ai reușit să scapi??
-Cum o reușit măta să nu rămână traumatizată când te-o nascut!
-Cât tupeu pe domnișoara!
-Tu chiar vrei omletă așai!??
-Ia...... Nu l-am lăsat să termine că i-am tras un picior în acel loc. A început să țipe, iar eu am început să fug. Am ajuns într-o cameră în care nu aveam nici o ieșire. Încerc să fug, dar nu mai aveam cum. Doua mâini mă prind de talie, iar eu îi trag un cot în burtă.
-Vai, futuți!
Știam vocea asta.
-Adam, ai prins-o?
-Aproape!
-Adam??
-Riley?
-Prinde-o, ce mai stai?
-E Riley!
-Și cei cu asta? Fata asta a văzut cum Zain i-a omorât părinți.
-Ceee? Adam s-a uitat speriat la mine. Eu nu știam ce să fac.
-Părinții tăi au fost omorâți de tatăl meu?
Mi-am lăsat capul în jos și o lacrimă mi-a curs pe obraz.
El i-a pus pistolul la tâmplă celuilant, iar câtă mine mi-a zis să fug. Am început să fug pe străzi că nebuna, până ce am ajuns la hotel. Când am ajuns primul lucru pe care l-am făcut era să-l sun pe Jack spunândui că mă întorc. Mi-am luat valiza, mi-am băgat hainele în valiză, și am plecat spre aeroport. Pe drum i-am trimis un mesaj lui Adam cu textul: Adio!.

********************************
Stați liniștiți nu o să mai urmeze multe capitole, doar vreo 5-10. Asta dacă nu vreau să fac și volumul doi. Îmi spuneți voi cum vreți. Va pwp💋💋!!

Răzbunarea-i dulceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum