Când să ies din casă dau de Adam cu un buchet de trandafiri.
—Hey, ce faci cu trandafiri ăștia?
—Sunt pentru tine!
—Multumesc, cred!
—Eu mă îndrept spre parc, vrei să vi și tu?
—Nu, eu mă duc la Ally s-o ajut.
—Ok, pa.
—Paa!
Of, doamne! Mă duc la Ally. Ajung la ea acasă și urc sus. Era acolo în rochie de mireasa, era așa frumoasă.
Când mă văzut a venit la mine și ma luat în brațe.
—Ești foarte frumosă!
—Da, mulțumesc, dar dacă tot ai venit hai să-ți probezi noua rochie.
—Noua rochia? Da cea roșie de ieri ce are?
—Nimic, dar asta e mai frumoasă.
—Ok. M-am dus să probez rochia, era superbă de un albastru deschis și cu pietricele pe ea. Am asortat-o cu o pereche de sandale cu toc înalt(poză la media).
—Deci, cum arăt?
—Suuper. E ora 15, ar trebui să mergem!
—Da! Am urcat în mașina mea și ne îndreptăm spre biserică. Când am ajuns Ally s-a dus la tatăl său care trebuia să o ducă la altar, iar eu m-am dus lângă Adam care trebuia să fie cavalerul meu de onoare, și în partea dreaptă era Kim(o prietenă mai veche)și ea domnișoară de onoare cu cavarelerul său: Chris(da știu că nu așa trebuia s-a fie, dar mi se părea mai interesant să fie o domnișoară de onoare cu nu cavaler cuplu).
Când Ally a ajuns în fața altarului și preotul a spus ce avea de spus(n-am chef să scriu tot ce zice popa) și a ajuns la partea aia cu acum puteți săruta mireasa! bla, bla! Așa Ally la săturat pe Jack și după au plecat pe covorul roșu până la limuzină care trebuia să-i ducă la restaurant unde urma petrecerea.
La restaurant a fost o petrecere de neuitat. Eu am obosit de la atâta dansat, m-am pus la masă, dar am observat că colierul de la mama a dispărut( poza o să fie la capitolul următor). Colierul ăla a fost singurul lucru lăsat de la mama.
Lam căutat sub fiecare masă, am deranjat mulți oameni. Când am ieșit de sub ultima am dat peste o pereche de picioare și când m-am uitat în sus era Adam.
—Ce cauți sub mese? Îmi spune în timp ce-mi întinde mâna.
Eu mă ridic cu ajutorul lui și îi spun:
—Mi-am pierdut colierul și trebuie să-l găsesc!
—Ce e așa de important la el?
—Era de la mama!
—Aaaa! Bine vrei să te ajut?
—Bine, merci, dar l-am căutat peste tot!
—Ești sigură?
—Da!!
—Îl mai căutăm odată!
—Bine! Am început din nou să-l mai căutăm odată, dar nimic! M-am pus pe un scaun și cu Adam lângă mine. Mi-am lăsat capul pe umărul lui, și atunci a veni Ally:
—Hey porumbeilor!?! Ce faceți?
—Mi-am pierdut colierul!
—Cel de la mama ta?
—Da!!
—Uuu, e grav!
—Da știu!
—Și l-ai căutat peste tot?
—Da, dar acum e nunta ta, deci să ne bucurăm de ea.
—Bine, dar după îți promit că o să-l căutăm, ok?
—Da, bine.După nuntă
Eram acasă, colierul tot nu l-am găsit, dar cum peste o săptămână Ally și Jack pleacă în luna de miere, m-am gândit să facem o noapte albă, așa că l-am sunat pe Adam:
—Hay, Adam! Ocupat?
—Niciodată pentru tine!
—Ok, lasă asta. Vreau să facem o noapte albă la Ally.
—Ok, vin să te iau peste 20 de minute.
—Nuuu e nevoie! Pe bune mi-a închis! M-am dus să fac un duș și după m-am îmbrăcat cu un maieu roșu destul de strâns și o pereche de pantaloni scurți de blugi, a da pantofi roși cu toc înalt, iar părul lăsat pe spate.
Îmi iau mică mea gentuță roșie și ies din casă deoarece l-am auzit pe Adam cum clacsona. Când ies îl văd cu niste ochelari de soare și el stătea razamat de mașină lui sport.
M-am dus la el iar el mi-a deschis ușa de la mașină eu intrând. Era așa de frumos că mă face să fac pe pisicuța în călduri(hai că glumeam).************************************
Gata!! 709 de cuvinte, destul.
CITEȘTI
Răzbunarea-i dulce
Hành độngCred că descrierea o să o găsiți în carte și sper să va placă cartea. Și, no scuzame( așa îmi cer eu scuze) la greșelile de scriere.