❤Are iubită!!❤

67 6 1
                                    

Eram în parc mă uitam, dar singurul lucru pe care îl vedeam era Adam și iubita sa. Eram împietrită în loc, îmi venea să plâng, dar am preferat să plec, nu vream să mă vadă.
    Mă îndrept spre hotel, dar gândul meu zboară doar la Adam. Mă uit la bilețelul care la scăpat azi-dimineață. L-am aruncat pe jos și mi-am continuat drumul. Aveam de gând să-l lovesc pe Zain în ce-l doare mai tare: în fiul său Adam.  
    Am ajuns într-un final la hotel, mă gândeam la cum să-l fac pe Adam și Zain să sufere. Dar de ce și Adam, el cu ce mi-o greșit? Nu puteam să-l rănesc doar pentru că el are iubită. 
    Eram cuprinsă în gânduri până ce mă sunase Jack. Ce-o mai vrea si ăsta?
     —Alo?
     —Riley, ce faci?
     —Bine tu?
     —Da, bine, vezi că peste o săptămână este ziua lui Ally. Sper să vii!
    —Normal că vin!
    —Asta sper și eu, dacă nu ști împlinește 22 de ani.
    —I-a auzi, când am împlinit 19 ani acum trei luni tu nu mi-ai luat nimic, dar la Ally ia-i învățat calendarul pe de rost.
    După câteva minute de certat la telefon, ușă de la cameră mea se  deschide, îmi întorc capul, și îl văd pe Adam. Nu prea vream să vorbesc cu el, dar s-a asejat pe pat și m-a privit în ochi. Avea niște ochi superbi, deci nu aveam cum să-i rezist.
    —Te-am căutat toată ziua, unde ai fost?
    —Poate că nu vroiam să  vorbesc cu tine.
   —Dar, dar de ce? Nu poți fi supărată pe mine.
   —Și de ce nu?
   —Ăăăă, păăăi, vezi tu ăăă, dar a fost întrerupt de telefonul lui, deci a trebuit să răspundă.
    După ce a vorbit la telefon, lam luat de mână, l-am scos afară din cameră, și i-am trântit ușa în nas.
     Dimineață
M-am trezit somnoroasă și mă uitam pur și simplu pe pereți. Îmi vibrează telefonul, și văd că e un mesaj de la Jack.
    Jack: —Am aflat unde se afla Zain, îți trimit adresa.
   Eu: —Ok.
   Mă îndreptam spre adresa care mi-a timis-o Jack, dar m-am oprit puțin deoarece l-am văzut pe Adam cu acea fată. Adam să întors și  m-a văzut, dar eu m-am întors și m-am prefăcut că merg în direcția aia.

Adam POV

Eram cu Alia, când o văd pe Riley. Vreau să mă duc la ea, dar se întoarce și pleacă. Fug după ea și o prind de mână.
     —Adam, ce vrei?
     —Riley, ce e cu tine, ieri mai ignorat toată ziua?
     —Poate că așa vreau să fac și azi!
     Am inceput să ne certăm, dar ne apropiam tot mai tare până când buzele noastre sau unit, și au format un sărut. După ce ne-am îndepărtat  s-a uitat la mine și a început să țipe:
    —Lasa-mă, te urăsc! Nu vreau să te mai văd niciodată!!
   Am rămas șocat de reacția sa, m-am întors și am văzut-o pe vara mea Alia uitându-se urât.
    —De ce o faci să sufere?
    —Cum o fac să sufere?
    —Tu ești prost sau prost? Tu nu vezi că săraca fată suferă. Își i-a eșarfa și îmi dă una. Placă iar eu rămân ca prostu' în mijlocul trotuarului.

Riley POV

Eram pe o bancă în parc și plângeam. Îmi sună telefonul și eu răspund și văd că e un număr necunoscut.
   —Alo?
   —Te deranjez?
   —Ai chef de farse, sau chiar vrei să te înjur?
    —Mai ușor periculoaso că mă sperii!
    Îi închid telefonul în nas și dau să mă ridic de pe bancă, dar ceva face contact cu corpul meu și cad la pământ.

********************************
Hei, prietena mea Adriana scrie o carte: băiatul din clasă a 7-a C, e destul de amuzantă, deoarece e viața ei e așa de tare de când la întâlnit pe Ovi. E chear amuzantă sper să vă placă.

Răzbunarea-i dulceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum