❤Ziua lui Ally❤

64 6 1
                                    

Eram în avion, în drum spre casă. Am primi vreo 10 mesaje de la Adam întrebândumă unde plec? de ce plec? de ce nu rămân? cu ce mi-o greșit? la care eu nu am dat nici un răspuns.
   Când am coborât din avion, m-am dus la primul magazin pe care l-am văzut că să-i i-au un cadou, deoarece mâine e ziua lu Ally.
    I-am luat o rochie roșu cu negru (poza la media la următorul capitol), și am plecat la vechia mea casă( poza la media la capitolul 2). Odată ajunsă acasă, am mers direct în camera mea și m-am trântit în pat. Telefonul meu vibra în continuu, erau mesaje de la Adam. După 5 minute în care telefonul vibra întuna, să oprit. M-am uitat mirată la telefon, dar m-am liniștit când a sunat Adam. Oare  să-i răspund, să nu-i răspund? Într-un final mi-am făcut curaj și am răspuns:
    —Alo?
    —Riley, de ce nu mi-ai răspuns la telefon? Te-am căutat peste tot, iar când mi-ai spus adio printr-un mesaj vream să...
   —Adam, te rog lasa-ma în pace. Nu mai vreau probleme!
   —Nu pot să trăiesc cu gândul ăsta!
   —Nu am ce să-ți fac! Și am închis fără să mai ascult ce are de spus.

Adam POV

   Mi-a închis?! Cum? De ce vrea s-o las în pace? Nu mai înțeleg nimic! Am nevoie de un răspuns!! Am sunat-o o dată, de două ori, dar nu-mi răspunde. Nu-mi răspunde, nici o problemă o să mă duc să vorbesc cu ea în față. Am sunat-o pe Ally să văd unde este Riley și mi-a spus că sa întors în New York. Am urcat în primul avion spre New York.

Riley POV

În sfârșit a terminat cu telefoanele, credeam că nu ma mai lasă în pace. Mă sună din nou telefonul, de nervi vroiam să-l arunc, dar mi-am dat seama că e Ally:
    —Hey, Ally!!
    —Da hey eu! Nu vrei să ieșim la un suc?
    —Acum?
   —Ăăăă, da! De ce?
   —Păi abia acum am scăpat de Adam!
   —Săracul, dar nu-l mai placi?
   —Cum să nu-l mai plac? Dar azi am ajuns răpită de el?
   —😯😯😨😨. Dar de ce?
   —Deci Zain știe cine sunt și știe că sunt în  viață, și mă răpit că să nu mai fiu în viață!
   —Și ce legătură are Adam?
   —Nu de asta sunt supărată pe el! Are iubită, dar totuși ma sărutat.
   —Ce iubită?
   —Știu doar că o cheamă Alia.
   —Tu fufă! Ăia îi varăsa!
   —Aaaaaa, așa are mai mult sens!
   —Și acum ce ai de gând să faci?
   —Să vin cu tine la suc.
   —Ok, ne vedem peste 40 de minute în față la cafenea.
   —Bine, pa!
  Mă duc să fac un duș și după mă îmbrac cu o cămașă de culoare blugilor și o fustă neagră cu o palmă mai scurtă de genunchi, și îmi iau o pereche de sandale cu toc. Așa părul mi-l împletesc într-o coadă, astfel încât niște fire din breton să-mi cadă pe față.
    Ajung în fața cafenelei, și o aștept pe Ally. Eram așezată la o masă afară, în continuare așteptând-o pe Ally. O mână în atinge  umărul, iar eu mă întorc și dau de .......

******************************
Mulțumesc pentru vizualizări și steluțe. Și Tabi2003 poți să te bucuri că o să fac și volumul doi. Încă nu ști dacă tot în această carte, dar dacă o să fie în alata o să vă anunț.  ( Ceva amuzant: înainte să încep această propoziție aveam 569 de cuvinte).

Răzbunarea-i dulceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum