La sfârșitul filmului când credeam că nu mai e nimic, chear atunci a mâncat-o pe aia în cur să apară dintr-odata și să scuipe cu sânge, atunci eu am început să țip și luminile s-au stins, doar televizorul mai mergea si era imaginea aia cu aia care o mânca în cur.
M-am uitat prin cameră dar eram doar eu și Adam:
—Unde sunt Ally și Jack? Întreb eu speriată.
—Erau aici acum 5 secunde.
—Adam?!?
—Da?
—Ar fi mai bine dacă ai stinge televizorul, îi spun în timp ce arăt cu degetul spre scuipatorea de sânge!
—Nu merge?
—Ce?
—Nu se stinge!
—Bine, hai jos să găsim o lanternă!
—Ok.
Ieșim pe ușă și pășim ușor pe hol. Mă întorc în spate și nu-l mai văd pe Adam. Am rămas singură?
—Hay! E cineva? Încep să strig prin casă, dar fără răspuns. Pe hol aud niște pași, mă întorc și văd cum perdeaua de la geam se mișcă. Mă grăbesc să cobor jos. Ajung pe scări și văd niște umbre care se mișcă prin living, cobor mai jos, și umbrele se opresc. Iau ce apuc de pe măsuța de lângă și lovesc pe cineva, mă mai uit odată, dar văd că au dispărut. Mă duc la bucătărie și caut o lanternă. Deschid sertarul și găsesc o lanternă, o aprind și mă duc să ies din casă, dar ușă era închisă.
—Riley, Riley!! O aud pe Ally cum mă strigă de la etaj.
Am urcat repede când am auzit-o pe Ally, și m-am îndreptat spre dormitorul lui Ally. Deschid ușor ușa, mă uit puțin înăuntru, dar nimic. Ok, merg mai departe. Mă duc în baie: nimic, și în celelalte camere la fel.
—Aaaaaa!!!
Cine a țipat? Mă întreb în gând. S-a auzit de la subsol.
Cobor la subsol, cu lumina de la lanternă nu se vedea cine știe ce, am observat că pe pereți erau niste zgârieturi, cobor mai jos și tot mai întuneric. Ajung la subsol, mă împiedic și ajung să atac podeaua.
Mă ridic plină de praf și îmi continui drumul. Dintr-odata simt un fior pe șirea spinării. O mână în atinge umărul, iar eu speriată apuc mână și o răsucesc și dau cu el de podea.
—Awci!
—Jack? Te simți bine?
—Daaa, mai ales că acum am coloana în stomac!
—Scuze!! Dar ce cauți aici? Și unde sunt ceilalți?
—Nu știu, i-am căutat prin toată casa, dar nimic.
—Și eu i-am căutat și același rezultat.
—Ok, hai să-i căutăm în continuare, se răstește el la mine.
Urcam din nou sus să mergem la bucătărie ca să-și i-a și el o lanternă.
Urcam, pe pereți curgea un lichid roșu și Jack de prost cea fost a gustat:
—Yaac, ăsta nu-i keceap!
—Bă, da chear ești prost, hai că-i luat lanternă hai si nou la subsol.
Când ajungem jos, Jack îmi face semn să mă opresc, rămân în loc după Jack inainteza și eu mă iau după el. Dintr-odata luminile se aprind și Adam era în genunchi în fața mea cu inelu și cu întrebarea:
—Riley, îmi faci onoarea de-a fii soția mea?
—.....***********************************
Am și eu ce sa întreb: când începe școala marți sau miercuri? Ca eu habar n-am! A da vreau păreri despre carte.
CITEȘTI
Răzbunarea-i dulce
Hành độngCred că descrierea o să o găsiți în carte și sper să va placă cartea. Și, no scuzame( așa îmi cer eu scuze) la greșelile de scriere.