Réka szemszögébôl:
Egész bulin V- vel szerettem volna lenni, de Jiminel voltam. V eltûnt a szemem elôl. Pedig miatta vettem a ruhát. Jimin legalább megdicsérte. Szinte mindent vele csináltam együtt táncoltunk, ittunk, ettünk ami számot tudtunk azt meg énekeltük is. Nagyon jó volt vele de a barátommal szerettem volna lenni. Aztán mindenki odajött hozzánk csak V, J- hope és Hyuna nem volt itt. Ôket nem láttam sehol. Jimin rám nyomult de nem nagyon csak egy picit de mondtam neki én V- t szeretem. Megértette. Láttuk, hogy mindenki egy helyen áll és mindenki kiabálja hogy huu meg jeee meg hasonlók. Odamentünk mi is. Amit láttam elszomorított. V körül az egyik 4minute- s lány táncolt. Mást nem csinált csak a seggét rázta. V persze élvezte, a csaj beleült az ölébe és mellét mutogatta. Amit V egy csókkal viszonzott. Nem hiszem el, elfuttam a wc- be. Jimin utánnam jött. A lány wc- be.
- Jiminie ide nem jöhetsz be!
- Nem érdekel én is láttam nagyon fájhatott.
- Igen, de majd valahogy túlélem.- próbálom mosolyra húzni a szám de a sírás nyert.
- Ugyan nem lesz semmi baj én itt vagyok neked.- és közben megölelt.
Nagyon erôsen magamhoz öleltem jól esett, hogy valakin kisírhatom magam.Miért csak engem bánt? De legalább Jimin megvigasztal.
- Jimin menjünk haza nem akarok itt lenni. Kérlek haza viszel?
- Perszee menjünk mindig itt leszek neked.Jimin szemszögébôl:
Elindultunk a kocsihoz. Haza vittem Rékát, szegény teljesen ki van. Egész úton sírt. Nem csodálom. Mire haza értünk elaludt, ugyhogy nekem kellett felvinni. A 3.- on lakunk így liftel mentem karomban Rékával. Nagyon cukin alszik. Régen mikor filmetnézztünk még emlékszem a vállamon aludt. Ugyanolyan aranyosan alszik. Bár szemébôl csak a könny folyik ki. Így arcáról letörôltem a cseppeket. Felértünk. Bevittem a szobámba, biztos nem fog V- vel aludni. Lefektettem ágyamra majd egy puszit nyomtam homlokára. Míg én leöltöztem egy alsóra és egy polóra. Befeküdtem mellé és átöleltem. Reggel hamarabb felkeltem. Csak csodáltam kócós haját. Nem tudom a fiúk mikor értek haza de reggel 8 ugyhogy biztos nincsenek még fen.
Kimentem a konyhába csináltam reggelit az én szomorú hercegnômnek. Rántottát csináltam backonnel. Mellé jó meleg teát. Bevittem neki a reggelit. Már fen volt fejére párnát húzott.
- Hercegnôm itt a reggeli. Kelj fel!
- Nem akarok.- nyöszörgött.
- Gyere együnk együtt.
Beleegyezet megreggeliztunk. Felöltözött. Nem akarta V- t láttni. Aki egésznap csak az ajtón dörömbölt. Réka elakart menni táncolni így ki tidja adni dühét. Perszee én szívesen elmentem vele táncolni. Ha neki így jobb. Fogtunk egy taxit, de elôtte elmentünk valahova kajálni ebédet nem is ettünk. Miután ettünk mentünk a Big Hit tánctermébe bár egy hét szabadságot kaptunk, de Réka apukájáé a Big Hit ugyhogy nem hiszem hogy zavarná. Át vettük a koreókat.
- Jimin oppa annyira hálás vagyok neked.- mosolyog rám
- Semmiség hisz barátok vagyunk.- bár én többet is szeretnék és most még esélyem is van.
- Akkor csináljunk egy saját koreót?
- Na ná!
Elkezdtük pár mozdulatott tök jól mutatott együtt.Végére lett egy saját koreónk. A szám is tök jó hozzá. Nagyon ügyes Réka habár ô táncos és raper ugyhogy el is vártam tôle. Jobb kedve is lett V eszébe se jutott. Egésznap együtt hülyéskedtünk, nyomtunk pár elég idióta selcát*. Nagyon jól érezteem vele magam. V- vel nem is jártak valami sokáig kb olyan 3-4 hónapig. Az nem olyan sok hamar el lehet felejteni. Nem akarom szomorúnak láttni azt akit szeretek. Mindig mosolyogni láttni úgy a jó. Mikor elpróbáltuk vagy 5- szor, hogy el ne felejtsük utána oda jött hozám.
- Köszönök oppa mindent.- és egy puszit nyom arcomra és szorosan magához ölel.
- Igazán nincs mit nagyon szeretlek és nem szeretnélek szomorúnak láttni.- viszonzom ölelését.
- Én is szeretlek oppa. Nagyon jó volt veled ez a nap. De éhes vagyok.
- Gyere fogjunk egy taxit menjünk el enni és utána haza megyünk és a cuccod áthoztam hozzám remélem nem baj.
- Persze, hogy nem de menjünk.
Átöltöztünk és már mentünk taxit keresni. És bingó, beszálltunk. Mondtam a címet hova vigyen minket. Oda értünk. Bementünk az étterembe, este volt és még így is elleptek az ARMY-k. Igazából nekik köszönhetünk mindent, ugyhogy bármilyen fáradt voltam akkor is jó pofiztam velük. Azt hitték hogy én járok Rékával de nem. Tôle is kérdtek autogramot ugyanis látták a versenyen és szerintük nagyon jól rappel. Amitôl el is pirult. Nagyon jó fej csaj V nem tudja mit vesztett el. Mikor már mindenki elment rendelhetünk végre Réka hamburgert kért sültkruplival kolával én girost kértem. Ezek nem koreai kaják de nagyon szeretem és szerintem Réka is. Az étterem nagyon szép volt.Végeztünk, a taxi megvárt minket ugyhogy nem kellett másikat hívni. Haza értünk. A fiúk a nappaliban tévéztek páran elaludtak. Pedig még csak este 10 van. De Suga, Hope, Olívia, Enikô már aludt. Amúgy a lányok mit keresnek itt mindegy nem ez a lényeg. V felállt és oda ment Rékához.
- Hol voltatok?- kérdezi aggódva V. Furcsa, hogy most érdekli.
- Semmi közöd hozá.- válaszol flegmán, megfogja kezem és besétáltunk a szobába.
- Mi volt ez huh?- kérdezem felvont szemöldökkel.
- Az amit érdemelt mért most jópofizik mikor tegnap meg .... tudod. Akkor nem érdekelte mi van velem.
- Jó de akkor is.
- De oppa olyan jó volt veled ez a nap ne rontsuk el jó?
- Jó.
- Akkor elmegyek lezuhanyzok elég sokat táncoltunk.
- Okés utánad én jövök.- mondom rá kacsintva.
Elment fürdeni én pedig leültem a telom elé és idióta selcákat kezdtem el csinálni. Párat feltaktam instára és twitere. Pár perc múlva már sok like volt rajta. Végül Réka végzett. Olyan természetesen nézz ki így felkonyolt hajjal így a legszebb.
- Mindjárt jövök én is lefürdök.
- Okés siess.
Elmentem fürdeni hamar végeztem. Mikor visszaléptem Réka akkor kapcsolta ki a tévét. Így befeküdtem mellé. Megöleltem és egy puszit nyomtam homlokára.
- Jó éjt oppa.
- Jó éjt hercegnôm.
_________________
Sziasztok! Remélem tetszett köszi hogy elolvastad! ^^
Selca= szelfie koraiul.