Màsnap próbája volt a BTS- nek amire mind a hàrman bementünk. Fanni elôbb odaért mint mi az Olíviàval. Mikor beèrtünk Fanni ott ugràndozott az ajtó elôtt.
- Mivan Fanni?- kèrdezem.
- Hàt öm ízé....
- Mondjad már!- mondta Olívia.
- Kèpzeljétek... Nagyon izgatott lehetet nem mondta el egyszerre ilyet nem szokott.
- Nah, mond!
- Szóval Jungkook megkèrdezte, hogy jàrok- e vele.
- És??
- Azt mondtam igen.-ilyen boldognak mèg soha se làttam.
Bemegyünk a fiúk próba termébe èppen az I Need u- t próbàltàk az egyik kedvenc szàmom.Jimin és Suga végig engem nèzett vajon tetszek Jiminnek? Olívia el volt àjulva, hogy hogyan tàncol Jin. Jin làtta hogy Olívia nézi és ràmosolygott. Olívia majdnem elàjult ami Jinnek tetszett ès egy perverz mosoly lepte el arcàt. Így, hogy jobban megismertem a fiùkat nagyon szeretem V- t és remèlem ô is. V ràm nèzett, elpirosodott arcom, èszre vette. Jimin èszre vette ès nem tetszett neki...
Jimin szemszögébôl:
Nem tetszik ez nekem egyfolytàba ràmosolyogtam de mintha èszre se vett volna ès ha csak V èrdekelnè. Ha nem V- vel alszik hanem velem ez az egèsz nem törtènik meg. Nem igaz Rapmon mièrt kellett. Szeretem V-t mint ha testvèrem lenne de ez így nem jò. Rèka akkor is az enyèm lesz. Majd egyszer belàtja ès akkor engem fog szeretni. Olyan rossz èrzès mikor az akit szeretsz màst szeret, de harcolok èrte ès nem adom fel a vègèn ugyis az enyèm lesz! Mert szeretem és ezért megéri nagyon mérges vagyok egész tánc alatt ez ment a fejemben. Tànc után mikor oda akartam volna menni hozzá láttam hogy V- vel beszélget inkább nem mentem oda de mikor oda néztem láttam hogy V adott az arcára egy puszit. Teljesen elvettet az ideg kimentem a teremből persze ahogy gondoltam senki nem jött utánam szerintem észre se vették hogy eljöttem...
Fanni szemszögéből:
Jungkook egész tánc alatt egem nézett, olyan jó, hogy a barátnője lehetek! Próba után idejött hozzám és megölelt aztán megfogta csuklóm és kihúzott a teremből. Nem tudtam mit akar. Be vitt egy próbateremhez hasonló szobába. Bezárta az ajtót. Jungkook mondja:
- Fanni az első pillanatól kezdve beléd szeretem és most hogy az ényém vagy még jobban szeretlek.
- Jungkook én is nagyon szeretlek és csak veled akarok lenni.
Jungkook felkapott ölébe és köré csavartam lábamat. Felültettet egy asztalra. Szétnyitotta lábaimat és beállt közé majd megcsókolt puha ajka ahogyan számhoz ért valami elmondhatatlan.Levegő hiány miatt elszakadtunk és azt mondta:
- Ezt majd nálunk folytatjuk ha benne vagy.- rám kacsint egy ördögi mosoly keretében.
- Okés.- vissza kacsintok.
Kézenfogva mentünk vissza a terembe ahogy beléptünk mindenki: uh de cukik vagytok!Taehyung szemszögéből:
Nekem kell ez a lány nem bírok neki ellen állni már arcát meg is pusziltam meg kell csókolnom tudom hogy tetszek neki. De ha mindenki előtt megcsókolom és megpofoz nem lesz túl szép látvány majd át hívom és ott.
Olívia szemszögéből:
Jin olyan aranyos, próba után beszéltem vele. És ez után még jobban megtetszett. Kim Seok Jin, hogy lehetsz ennyire ellenálhatatlan? Közben beszélgettünk hogy ha legközelebb megyünk én ott alszok nála. Belül síkítottam. De sajnos haza kellett menünk a fiúk is meg mi is mentünk. V és Réka hátul voltak beszélgettek. Éppen hátra nézztem és akkor...