Volt egy 3- as baratság akik imádták a BTS-t. Nevük pedig: Fanni aki 18 éves, Olívia aki 23 éves és én Réka aki 19 éves.
Egyik nap a barátnôm szerzett BTS koncert jegyeket. Nagyon megörültünk neki. Már csak 1 hónap és koncert.Számoltuk a napokat.
1 hónap múlva....
Eljött a koncert napja hurááá! Már csak el kell jutnunk. Kocsiba szálltunk és elindultunk. Mind a 3- an nagyon izgatottak voltunk. Már majd nem ott vagyunk. És egyszer csak oda értünk. Majdnem meghaltam az izgalomtól. Bementünk miénk volt az elsô sor a fiúkhoz közel. Vártuk melyik kedvenc számunkat adjak elô végül az elsô szám a Dope. A záró számuk pedig a Crow tit volt. Hààt aw :3! Személyesen is találkoztunk a fiúkkal és hát jó fejek. Haza felé vettük az irànyt.
Otthon....
Fanniék itt aludtak. Apa késôn jött haza. Valami jó hírt hozott. Nem tudtam mi lehet az. A lányok fenn maradtak én lementem. Apa mondta hogy ô lett a Big Hit új igazgatója. Csak ámultam nem tudtam mi van. Egyszer csak meg szólaltam: Omo apa komolyan büszke vagyok rád. És csak utána esett le: Aigo apa te ott dolgozol ahol a BTS le van szerzôtettve. Felmentem, lányok nem fogjátok elhinni apa a Big Hit új igazgatója....
A lányok csak ámultak. Másnap a lányok haza mentek. Apa mondta bemehetunk délután a Big Hit- hez.
- Apa egy kérdés a lányok is jöhetnek?
- Hát....
- Lécci, lécci, lécci!
- Jó!
- Ezaz imádlak.- egy puszit nyomok arcára.Felhívtam Fannit, hogy elmondjam neki. El is tud jönni. Ezútán felhívtam Olíviát ő is tud jön ezaz. Elmentunk a lányokért. Apa meg engedte hogy találkozzunk a BTS-sel. Nagyon örültünk. Ahogy láttom ők is nekünk. Meg kérdezték kinek ki a biasa. Fanninak Jungkook, Olíviának Jin, Nekem Jimin.
Észre vettem Suga mindig engem nézett. Én is őt nézztem. Sugát mindig is bírtam, ha nem lenne Jimin akkor Suga lenne a biasom. Nagyon eltelt az idő sokat beszélgettünk, a fiúk nagyon megkedveltem minket. Felajánlották hogy ott aludhatnánk. Persze ezt apának nem mertem mondani, úgyse engedne el, ezért kicsit máshogy mondtam.
- Apa ottaludhatok a Fanninál?
- Már megint csavarogni akarsz?
- Kérlek.- boci szemmel nézzem.
- Jó de időben legyél itthon, reggel még délelőtt.
- Köszi apa imádlak!
Lányok az úgy jó ha azt mondjuk mindenki máshol alszik. Én azt mondtam, hogy nálad alszok Fanni! Akkor te mond azt hogy nálam Olívia te is mond azt. Elmentünk a fiúkhoz de elôtte megvártak minket meg összeszedjük a ruháinkat.