Ötletek? (7.rész)

88 4 3
                                    

Réka szemszögébôl:

A fellépés után sok próbánk volt és mèg több fellèpèsünk. Az embereknek nagyon tetszett amiket elôadtünk, annyira jó èrzès volt mikor mindenki èjjenzett. A fiúk azt mondtàk debütàlnunk kène, de mi csak hobby- ból csinàljuk. Apu is mondta debütàlnunk kène a Big Hit- hez, de nem akarok apához debütàlni mert akkor mindig èn lennèk a közèppontba ès ùgy nem fer a többiekkel szemben.

Màsnap...

Talàlkoztam Fannival, hogy együtt menjünk a fiúkhoz. Hàt nagyon hülyèk voltunk miközben mentünk a fiúkhoz. Kerülôt is tettünk, olyan helyeken jàrtunk hogy az valami borzaszto.

Mikor odaèrtünk elmondtuk a fiúknak akik nagyon sokat nevettek rajtunk, ugyanis összetèveztettünk valakit egy híres emberrel ès alàíràst akartunk tôle kèrni ô meg elfutott

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Mikor odaèrtünk elmondtuk a fiúknak akik nagyon sokat nevettek rajtunk, ugyanis összetèveztettünk valakit egy híres emberrel ès alàíràst akartunk tôle kèrni ô meg elfutott... Hát a fiùk csak szakadtak a röhögèstôl. Amúgy valami jó hírt akartak mondani.
- Mi az a jó hír amit mondani akartatok?- kèrdezte Fanni.
- Hàt igazàból a csapatra tartozik de azt akartuk ti tudjàtok meg elôször.- mondja J- hope.
- Nah, de miaz?- mondtuk egyszere, miutàn egymàsra nèztünk ès elröhögtük magunkat.
- Igazából találtunk egy versenyt aminek a fôdíja 10000 won és egy debütàlàs ahova szeretnètek.- mondjàk a jó hírt. Igazàból a legtöbbet Rapmon mondta.
- Ez jól hangzik de nem szeretnènk debütàlni.
- De ha a Big Hit- hez debütàltok akkor szinte egèsz nap együtt lehetnènk.- mondja ötletèt V.
- Tudom de mi csak hobby- ból csinàljuk.
- Attól függetlenül mèg indulhatnàtok a versenyen.- mondja Jin ès àtnyújtja a szórólapot.
- Mèg meg fontoljuk.- mindketten a szórólapot nèztük.
Majd a fiúknak fotózásra kellett menniük, így mèg mi is befèrtünk a kisbuszba szòval haza tudtak vinni minket. A lányok pont a garàzsban voltak elmondtuk neki a versenyt, ès megmutadtuk a szórólapot. Mire a lányok:
- Jelentkezzünk, szerintem lenne esélyünk.- mondja Zsófi.
- Szerintem ha nagyon sokat próbálunk még nyerhetünk is.- mondja Klau.
- Nagyon jól hangzik, egy új kaland.- mondja bíztatòan Enikô.
- Ez nagyon jò, ès szerintem jòl hangzunk együtt.- mondja Olívia.
- Lànyok, lassabban!- mondtam ôket nyugtatva.
- Szerintem is indulnunk kène.- mondja Fanni.
- Jó ha mindenkinek tetszik akkor megyek is regisztràlni.
Mindenki nagyon örült, ès ùj dalt kezdtek közösen írni.

Mindenki nagyon örült, ès ùj dalt kezdtek közösen írni

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Felhívtam a szórólapon lévő számot és regisztráltam. Hát ez is kész.

Klau szemszögéből:

Ez a verseny nagyon jó ötlet és jó, hogy a fiúk is támogatnak minket jó fejek. Bàr én meg a Zsófi EXO fanok vagyunk de a BTS- t is szeretjük. Remélem a fiúk ismerik az EXO- sokat és akkor találkozhatnánk velük. Enikő pedig Got7- ös neki a kedvence Mark. Nekem az EXO- ból Baekhyun Zsófinak pedig Chanyeol. Annyira remélem a BTS-esek csinálnak majd K- pop- os bulit és remèlem mi is mehetünk. Nagyon szeretnék velük találkozni. Remélem ebből a versenyből még kisülhet valami.

Enikő szemszögéből:

Holnap Rékának mecse lesz, ugyanis kézilabdázik és mindenki eljön. Még a fiúk is. Annyira büszke vagyok a nővéremre. Én és Zsófi is táncolunk. Klau, Fanni, Olívia kosaraznak. Nekik is lesz majd mecsük azt hiszem. Szóval én és Zsófi leszünk a csapat koreográfusa. Ugyhogy igen. Réka miután regisztrált rohant is edzésre. Így ment el edzésre:

Remélem holnap ügyes lesz

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Remélem holnap ügyes lesz. Jövőhéten nekem meg Zsófinak lesz fellépése. Sokat kell még gyakorolnunk a tàncot. Viszont sokat kell még próbálni a versenyre.

Bangtan Fanحيث تعيش القصص. اكتشف الآن