- Jó éjt oppa!
-Jó éjt hercegnôm!Réka szemszögébôl:
Másnap felkeltem, olyan jó volt érezni hogy valakire számíthatok még ilyen nehéz helyzetekben is! Csak feküdtem, Jimin még aludt! Olyan aranyos és ártatlan amikor alszik! Aztán láttam ébredezni kezd úgyhogy egy puszit nyomtam arcára.
- Jó reggelt oppa, hogy aludtal?
-Jó reggelt hercegnôm, jól!- mondja vigyorogva!
- Gyere menjunk ki enni!- nyavajogtam mivel éhes voltam!
- Rendbeen de tudod, hogy V is ott lesz?
- Igen de nem érdekel túl kell lépnem rajta! Különbenis ott van még Fanni meg Jungkook ôk remélem tovább lesznek együtt!
- Erôs vagy!
- Próbálkozom nem foglalkozom vele mert próbálni kell a versenyre! Tudod!
- Persze amúgy mit énekeltek?
- Mi arra gondoltunk, hogy esetleg az egyik új számotokat!
- És melyiket a Fire- t vagy a Save me- t?
- Hát igazából én a Fire-t de kitudja mit akarnak a többiek! Nah gyere menjünk enni.- mondom nyügösen.
- Jó jó megyek már.- kezét megfogtam és "kiráncigáltam" a konyhába!
A lányok is itt voltak bár nem tudom mit kerestek itt, jó a Fannit megértem de a többiek? Valamirôl lemaradtam szerintem! V is kinn ült a konyhába mikor látta, hogy Jimin kezét fogom meglepett ám még is kétségbe esett arcal nézett rám, amit persze nem tudtam hova tenni. Jin nagyon finom reggelit csinált. Reggeli után elmentünk a lányokkal próbálni! Elöször megszavaztuk melyik dal legyen amin a fiúk is részt vettek! Végül a Fire- t választottuk. A fiúk szerint jobban áll ez a tüzes stílus nekünk! A fiúk segítettek nekünk a beosztással. Így én kaptam Suga részeit! Nagyon tetszik még Rapmon részei is, de Sugáét is nagyon szeretem. Mivel egyel kevesebben vagyunk mint a fiúk és csak két rapper van ezért megkaptam Rapmon részét is. Nagyon örültem! Fanni kaptam Jungkook részét, Zsófi Jiminét, Enikô Hopét, Klau V- ét, Olívia Jinét. Tök jól hangzott, a zsûriknek nagyon fog tetszeni! Vége lett a próbának a fiúk nagyon büszkék ránk! Elmentünk enni.Fanni szemszögébôl:
Kicsit ideges voltam, hogy Süti részét kapom mert ha elrontom az nagyon ciki lesz ugyan is járunk. De nem ô bíztatott. Egésznapot vele töltöttem nagyon jó volt, a próbán is segített ha kellett valamit. Azt mondta nagyon ügyes vagyok! És én egy hatalmas csókót nyomtam ajkára!
Aztán beleugrottam ölébe és így csókóloztunk. Annyira jól tud csókolni, nem akarok haza menni vele akarok lenni mindig! Aztan miután elszakadtunk egymástól szorosan magamhoz öleltem amit ô is viszonzott. A többiek szerintem már rég otthon vannak felhívom anyut, hogy Jungkooknál alszok. Olyan 23 óra körül lehetett de mi még csak most értünk haza, mindenki itthon volt kivéve Jimin és Réka nem tudom hol lehetnek. V- n nagykn láttni, hogy kivan de hát az ô hibája... Bementünk Jungkook szobájába majd lefürödtem aztán ô is. Végül bebújtunk az ágyba, de nem aludtunk hanem beszélgettünk. Olyan aranyos ha valami nem jó mindig próbál felvidítani. Annyira szeretem.
- Jungkook oppa mit tennél meg értem?
- Kicsim, érted bármit megtennék még a szívemet is neked adnám csak boldog legyél ha muszály lenne meg is halnék érted azért, hogy te biztonságban legyél és élj!
- Hû.- mondtam ledöbbenve. Ilyet még senki sem mondott nekem! Nagyon szeretlek Sütikém!
- Én is nagyon szeretlek!
Elaludtunk. Egész este úgy aludtam, hogy szorosan magamhoz öleltem az én kis sütikémet! Reggel mikor felébredtem azt vettem észre, hogy sírok nagyon rosszat álmodtam. Zokogásomra Kookie is felkelt nem tudta mi bajom van kérdezgetett.
- Mi történt? Rosszat álmodtál?
- Ühüm.- válaszolok könnyeimmel küszködve.
- Mit álmodtál?
- Azt.... h...hogy....meg...meg...meghaltál...- mondtam ki nagy nehezen.
Jungkook magához szorított és vigasztalt. Puszit nyomott homlokomra és magához ölelt!Jimin szeszögébôl:
Fél 12- kor értünk haza mindenki aludt. Belópoztunk a szobába halkan. Gyorsan lezuhanyoztunk és már bújtunk is az ágyba. Nem tudtunk aludni így beszélgetünk és kicsit messzebb mentek a dolgok mit gondoltam mert megcsókoltam Rékát amit persze viszonzott.
- Szóval szeretsz?- kérdeztem a félhomályban.
- Igen, de....
- És nem akarsz járni velem?
- De csak most lett vége V- vel és még kell egy kis idô, hogy kiismerjelek érted? Nagyon szeretlek te vagy a biasom de nem lehet...
- De én szeretlek és te is engem akkor mi ezzel a baj?
- De most lett vè.... -el se mondhatam már Jimin ajka az én ajkammal táncolt. Olyan jól csókol. Réka is szeret én tudtam. Akkor mér ne járhatnánk, aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy Réka alul van én pedig felül és így csókolózunk. A pólom is eltûnt rólam csak alsó van rajtam. Rékáról pedig eltûnt a póloja és a rövid nadrágja.
- Biztosan akarod kérdeztem?
- Igen veled akarom az elsôt!
De nem nem tettem meg tuttam, hogy rosszul döntött így szorosan magamhoz szorítottam, amíg elaludt.Reggel mikor felkeltünk puszit nyomott arcomra. Aztán sokat nem beszéltünk felöltöztünk és kimentünk enni.
______________
Sziasztok ne haragudjatok, higy eddig nem voltam és ez se lett valami hosszú legközelebb megpróbálok ígyekezni. Nah milyen lett?