A hajamat pedig kivasaltam, így hosszúnak tûnik és a vége is egyenes. Eltelt a 20 perc mindenki kész és elindultunk lefele a lépcsôn...
BamBam nagyon kedves, hogy segít nekünk. Nagyon aggódom mi lehet vele, remélem semmi baja nincs... Mióta BamBam itt van Jimin egyfolytába féltékenykedik pedig csak barátok vagyunk. Minél elôbb meg kéne találni Taet! Ma még próbálni is kell mivel 5 nap múlva ismét verseny. Aj V miért most? Én még mindig szeretlek!
- Gyerünk keresük a kedvenc helyein!- mondtam.
- Akkor menjünk elôször a játékterembe!- mondta Jimin.
- Okés siessünk!- mondta Rapmon.Taehyung szemszögébôl:
A többiek biztos észre se vették, hogy eltûntem csak Réka... Miért szeretek ennyire egy lányt aki engem nem szeret. El kell bújnom ne hogy megtaláljon. Sétáltam Seul utcáin és találtam egy elhagyatott épületet perszee bementem. Semmi ijesztô nem volt csak annyi, hogy sötét volt de hát az meg most nem is ijesztô. Bekapcsoltam a telefonom a vakut és sétáltam. A talaj amin jártam ropogott levilágítottam üveg darabokon jártam. Egyszer csak hallottam valami hangot majd valaki hatulról meglökött és bele estem az üvegdarabokba. Kezem vérzet gyorsan kifutottam az épületbôl. Nagyon megijjedtem... leültem a földre és neki döltem a falnak és csak sírtaam miért nem vagyok elég jó neki?
Csak koborólok az utcákon nem tudom pontosan hol vagyok csak annyit, hogy Seulban... Miért voltam ilyen hülye és mért nem tud nekem megbocsátani én csak ôt szeretem. Túl sokat ittam tudom ez nem mentség de akkor is, legalább figyelembe venné! Elordítottam magam: Szeretlek remélem tudod!
És esteledett a kezem nagyon fájt... Lekénne fertôtleniteni. Csak koboroltam tovább.Réka szemszögébôl:
Nagyon nagyon hiányzik és nem tudom hol lehet kezd sötétedni egyre kevesebb az esély, hogy ma megtaláljuk... Egy könny gördült le arcomon. Jimin rögtön észre vette és jött is megvigasztalni.
- Mi a baj Réka?
- Taehyung nagyon szeretem és hiányzik, hogy elment rádöbbentem.
- Én mindig itt leszek neked!
- Tudom.- mondtam közben egy nagyot nyeltem.
Jimin magához ölelt, nagyon szorosan szorítottam. És tovább mentünk egész végig a kezét fogtam. Aztán sétáltunk tovább és láttam egy olyan fiút mint Tae ugyanaz a kabát a haj.
- Jimin az V?- mutott a kiszemeltre.
- Szerintem igen.- mondta bizonytalanul.Elengedtem Jimin kezét és futottam Taehez. Oda futottam és megöleltem. Szorosan vissza is ölelt.
- 2 napja téged kerestelek nagyon aggódtam miattad!
- Réka ne haragudj de elkellett mennem.- mondja szomorúan.
- Mitcsináltál a kezeddel?- kérdezem aggódva.
- Semmit...
- Tae válaszolj!
- Bementem egy régi épületbe és a talajon üvegszilánkok voltak. Valaki még volt rajtam kivül ott meglökött és a tenyeremmel szerencsesen beletenyereltem.
- Máshol is van még?
- Nem tudom róla.
- Be kell mennünk a kórházba ki kell venni az üvegdarabokat nagyon mélyen van benne...
- Nem akarok...
- De ne ellenkez.- és megöleltem!
- Szeretlek.- mondta
- Én is nagyon.- válaszomon láttam nagyon meglepödôtt de így van. Gyere menjünk!
- Jó rendben!
Jimin telefonált a fiúknak, hogy megtaláltuk Taehyungot. Fogtunk egy taxit és beszálltunk. Olyan 15-20 perc múlva már a korházban voltunk. Az orvos hamar behívott minket. Kiderült, hogy még a hasán is vannak üvegszilánkok. Azért nem látthatam mert össze volt húzzva a kabátja. Ajj V. Azt mondta az orvos megmûtik mivel úgy biztonságosabb kiszedni az üvegdarabokat. V nagyon megijjedt láttam rajta. Oda súgtam fülébe:
- Semmi baj én mindig veled leszek!
Láttam ettôl kicsit megnyugodott. Mindjárt mûtik is ugyhogy elköszönök tôle.
- Nagyon szeretlek és mikor felébretsz én itt leszek és szerintem a fiúk is. Nagyon hiányoztál nem akarlak elveszíteni többet... Szeretlek én mindig itt leszek neked!- mondtam majd szorosan megöleltem és egy puszit nyomtam arcára.
És már vitték is. Integetni kezdtem. Majd Jimin ismét felhívta a fiúkat, hogy jöjjenek a korházba. A fiúk még hamarabb ideèrtek mint mi, szóval valahol a közelebe lehetek! BamBam és Baekhyun is itt volt sôt még a lányok is. BamBamnak megszólalt a telefonja.
- Szia BamBam hol a fenébe vagy?
- Szia JB egyik barátom korházba van és nála. Ne haragudjatok egy héten belül otthon vagyok.
- Beszéltél a Managerrel?
- Nem lècci nagyon nem érek rá szólnál te?
- Persze szólok de egy hét!
- Köszii JB mond meg a fiúknak nem sokára találkozunk!
- Okés sziaa BamBam!
- Szia!- lerakta a telefont!
Barkhyun elvileg mielôtt eljött szólt a manegernek. V mûtétjének hamarosan vége, sôt 5 perc múlva az orvos szólt, hogy bemehetünk! Mint egy hadsereg annyian voltunk. Tae nagyon örült mindenkinek, még este itt kell aludni de holnap délelôtt jöhet haza. Nem tudok valamit eldönteni hogy most Jimint vagy Taet szeretem jobban. Kit válaszak Tae megcsalt, Jimin pedig mindig itt volt nekem... A régi V- t akarom aki úgy vigyázott rám mintha a húga lennék.Olívia szemszögébôl:
Mikor mondjam el nekik, hogy nem tudok fellépni és, hogy elköltözözök Magyarországra? Nem tudom szegény V miatt is, de nem tehetek róla anyuék haza hívtak... Hát most mindenki itt van belekezdek.
- Srácok most, hogy mindenki itt van mondanom kell valamit...
- Mi az?- kérdezi Zsófi.
- Visszaköltözök Magyarországra...
- Neeee miért?- kérdezi Jin.
- Anyuék vissza hívtak de amint tudok visszajövök!
- Ès mi lesz a versennyel?- kérdezik a lányok.
- Azon nem tudok ott lenni, ne haragudjatok.- azzal el is mentem csomogaloni.