Réka szemszögébôl:
Elérkezett a meccs napja kicsit izgulok. Mit fognak mondani a többiek és mit fognak szólni hozzá ahogy játszok. Remélem jó passzban leszek.
A meccs helyszínén......
Bementem az öltözôbe a nagy edzôtáskámmal.
Mindent megbeszéltünk az edzőmmel. Utána kimentünk melegíteni a pályára, a fiúk rögtön elkezdtek kiabálni. A lányok több meccsemen is voltak ezért ők nem kiabáltak. Bemelegítettünk. Elkezdődött a meccs, a fiúk ismét kiabáltak és biztattak, nagyon jól esett a támogatásuk mindenkitől. Az ellenfél nagyon ügyes volt de mi szerencsére ügyesebbek. És hát a végén mi nyertünk mindenki nagyon örült. A fiúktól és a csajoktól egész meccset alatt annyit hallottam, hogy gyerünk Réka meg, hogy gyorsabban, mindefélét. Vége lett a meccsnek, V feljött a pályára és megölelt, ki más lenne. Majdnem elvitték a biztonsági ôrök de mondtam, hogy ne vigyék el. A többiektôl a pálya szélén kaptam ölelést. A meccs után az edzôm megdicsért. A fiúk meghívtak minket fagyizni. Én V- vel mentem, Zsófi Sugával ôk összejöttek? Klaudia meg Jiminnel ebbôl még lehet valami, Fanni természetesen Jungkookkal, Olívia Jinnel, Enikô Rapmonnal. Mindenki szerelmes? Láttam ahogy J- hope egyfolytába Enikôt nézi, ide hívtam magunkhoz.
Mikor mindenki megette elmentünk sétálni. A többiek mind együtt mentek elôl, mi ketten pedig hátul voltunk V- vel. Kicsit le maradva.
Rapmon szemszögébôl:
Enikô mellettem sétált annyira tetszik ez alány nem tudom hogy szóljak hozzá. Észre vettem J- hope is szólni akart amint észre vettem elfordítottam fejét.
- Héj, Enikô mi a kedvenc kajád.- màs nem jutott eszembe.
- Hogy mondod?
- Igen jól hallottad.
- Hát... öm a hamburger azt nagyon szeretem.
- Okés késôbb nincs kedved megenni egyet?
- Hát de 17:00 kor jó?
- Persze akkor elétek megyek!
- Okés várlak.
El sem hiszem randizom vele. Szerintem J- hope is ezt akarta kérdezni. Ezaz nekem sikerült elôbb. Megôrít ez a lány.Otthon....
A lányok is feljöttek hozzánk kivéve Enikôt ô ment készülôdni. Ekkor V megszólal.
- Gyerekek ezt meg kell ünnepelnünk hogy az én kis szerelmem ilyen ügyes! Ugyanis nyertek. De holnap pedig az ének verseny fog megkezdôdni. Szòval van egy "ajánlatom", ha tovább juttok a versenyen akkor este elmegyünk bulizni. Rendben?
Mindenki egyszerre:
- Rendben!
- Akkor megegyeztünk.
Enikô szemszögébôl:Végre elhívott ezt vártam nagyon csinosnak kell lennem. Egy órán keresztül ruhákat próbáltam, hogy a legjobb összeállításom legyen rajtam. Végül egy piros szürke pulcsi, egy foltos farmer nadrág, egy amerika fehér felsô és egy fehér cipô mellett döntöttem.
Remélem tetszik majd neki. Azért döntöttem így mert ez olyan vagány és ô szereti az ilyen lányokat. Lefürödtem, mire mindennel kész voltam már itt is volt. Pontosan 17:00- ra. Sétátunk. Míg aztán oda értünk, az út alatt sokat megtudtam róla. Nagyon kedves és nem olyan rossz fiús mint amire számítottam. De verseny elôtt nem fogok bepasizni. Elmondta ha tovább juttunk akkor megyünk bulizni már nagyon várom. De most legalább csak ketten vagyunk. Nem sokáig... Megláttam az egyik régi barátnômet akit még Magyarországról ismerek.
- Szia Mirtil rég találkoztunk.- és nyakába ugrottam.
- Szia Enikő.- és szorosan magához ölelt.Aztán hárman folytattuk tovább, sokat mesélt és én is. De láttam, hogy Rapmon nem örül neki.
- És mi járatban vagy Szöulban?- kérdeztem kíváncsian.
- Hát... apu felhozott magával.
- Ès miért?
- Munkátkapott a JYP- nál ô a Got7 menedzsere.
- Komolyan?
- Aha!
- Az jó de sajnos menünk kell szia!
- Sziasztok!
Hazafelé hozzám se szólt nem tudom mi történt....