Reggel mikor felkeltünk puszit nyomott arcomra. Aztán sokat nem beszéltünk felöltöztünk és kimentünk enni.
V szemszögébôl:
Olyan rossz nézni ahogy egy másik ember karjaiba szalad, tudom ez az én hibám és már nem tudom vissza csinálni de ha lehetne vissza csinálnám. Már pár napja senkivel nem beszélek és szinte egésznap a szobámban vagyok kivéve ha be kell menni a Big Hithez! Ebbe a pár napba nagyon depresziós lettem....
Elkéne felejtenem, de nem megy nagyon szeretem. Remélem egyszer rájön mennyire szeretem és hogy csak ôt szeretem. Már tudom milyen ha nem szertnek viszont és te mindent megtennél azért, hogy ô boldog legyen.... Mostanába mindig Jiminnel láttom mindig együtt röhögcsélnek, egymás kezét fogják, olyan rossz nézni, hogy mással boldog... Kiment a napaliba ott voltak a fiúk.
- Elmegyek sétálni majd jövök sziasztok!
Egész végig Rékát nézztem és könny szalad szemembe. Beszálltam a liftbe, leértem kiléptem az ajtón. Esik az esô. A kapucnimat felhúztam a fejemre.Rapmonster szemszögébôl:
V nagyon fura volt de csak sétálni ment szóval hamar vissza jön. Jól teszi, hogy ki megy egy kicsit a levegôre, nagyon kevesett volt kin mióta szakítottak. Kicsit félek mi lesz ha elkoborol, én felelek érte... Áthívom a lányokat nézunk filmet olyan régen néztünk valami jó filmet. Felhívtam Enikôt:
- Sziaa.- mondom lelkesen.
- Sziaa.- mondja érdeklôdôen.
- Nincs kedvetek átjönni filmet nézni?
- De én megyek megkérdezem a lányokat, am Fanni és Réka ott van??
- Igen itt aludtak reggeliztek is meg ebédeltek is!
- Okés akkor hamarosan ott leszünk!
- Okés, sziaa.
- Szia.
Szóltam a fiúknak, hogy jönnek a lányok perszee Fanninak és Rékának is. Fél óra múlva itt voltak a lányok, de V még mindig sehol biztos átment Baekhyunhoz. Gyorsan csináltunk pocornt majd eldöntöttük, hogy mit nézzünk. Egy katasztrófa filmet nézzünk a címe: A törésvonal. Elkezdtük nézni. Enikô mellém ült. A film közepe fele elaludt és rá hajtotta fejét vállamra. Olyan aranyos! A filmnek vége a lányok azt mondták itt alszanak. Enikô még mindig aludt felvettem karjaimba és befektettem agyamba majd leöltöztem egy alsóra és befeküdtem mellé. Egy puszit nyomtam arcára. Majd átkarolt és elaludtunk. Ajkunk nagyon közel volt de nem csókoltam meg majd ha ô is akarja.Réka szemszögébôl:
V delután elment sétálni most pedig este van, agódok érte attól még szeretem.... Elkéne menni megkeresni. Lehet Baekhyunnál van. A francba nem tudom a telefon számát... de tudom hol lakik, gyorsan felöltöztem hideg volt így felvettem a bôrkapátomat. Szóltam a többieknek, hogy elmentem megkeresni V- t majd jövök... Fogtam egy taxit és elmondtam Baekhyun cimét. Egy olyan jó fél óra múlva ott is voltam. Becsöngettem a kaputelefonon.
- Szia Baekhyun én vagyok az RaRa!
- Sziaa engedlek!
Gyorsan sprinteltem fel a lépcsôn kopogtam az ajtón.
- Szia.
- Sziaa.
- Nem láttad ma Taehyungot?
- Nem mert??
- Delután elment sétálni és eltûnt...
- Komolyan?
- Aha de akor megyek megkeresem. Szia.
- Szia sok sikert!
Megyek le a lépcsôn és közbe Tae- t hívom. 3- szorra felvette.
- Sziaaa V hol vagy???
- Sziaa jò helyen hagyj bèkèn eddig nem èrdekelt mi van velem..
- Tae kérlek gyere hazaa szeretlek...
- Nem hagyj...- leraktaa.
Megyek egyedül a sötét utcákban. Egyszer csak találkoztam a BamBam- mal.
- Sziaa de rég láttalak!- mondom neki hiszen osztálytársam volt.
- Szia de meg nôttél hercegnôm.- suliba mindig így hívott.
- Egyik barátomat keresem eltûnt!
- Komolyan ki hátha ismerem!
- Taehyung, Kim Taehyung!
- A BTS- bôl ismerem!
- És ma láttad?
- Igen egy kávéházban!
- Mikor??
- Olyan 5 fele.
- Segítesz keresni?
- Persze hercegnôm!
- Köszi oppá, menjünk oda ahol làttad!
- Okés!
És elindultunk nem volt olyan messze innen. De a környéken sehol sem találtuk. Vajon merre lehet oppa hiányzik...
- BamBam haza kísérsz?
- De hát mi Taeval?
- Majd holnap megkeresük a többiekkel!
- Okés!
Elindultunk a doorm felé semmi kedvem nem volt taxizni inkább sétálok! Sétáltunk az esti fôvárosban.Hazaértem mondtam BamBamnak aludjon itt, itt is aludt. Felmentünk, mindenki aludt mert nagy volt a csend, szerintem Jimin még nem alszik és azt várja mikor érek haza. Mondtam BamBamnak mindjárt jövök csak bemegyek a pizsimért. A napaliban fogunk aludni. Bementem a szobába Jimin aludt de könnyes volt a szeme. Letöröltem a könnyeket és puszit nyomtam arcára. Átvettem a ruhámat pizsire. Mire kimentem már BamBam is abba volt. Kihúztam a kanapét, leterítettem a lepedôt hozztam ki két párnát és egy takarót, leterítettem majd BamBammal bebújtunk az ágyba. Nagyon fáradtak voltunk így hamar elaludtunk. Másnap arra kelltünk, hogy a fiúk ébrezgetnek minket, hogy reggeli, bár Jimin elég mérgesen nézett. Kikelltünk az ágyból leültünk az asztalhoz a lányok is itt voltak. Beszélgetünk és találgattük hol lehet oppa és megbeszéltük kaja után elmegyünk megkeresni. Azután BamBamról fagadtak, hogy honnan ismerem, hogy futottam össze vele miért aludt itt stb stb stb... Megettük a reggelit amit Jin nagyon finomra csinált. Mindenki elment felöltözni így persze BamBam és én is. De elôtte Rapmon mondta 20 perc múlva itt találkozunk! És mindenki sprintelt a szobájába. Én gyorsan felöltöztem feltaktam egy kis alapozót, szempilla spirált, halvány rúzst. A hajamat pedig kivasaltam, így hosszúnaj tûnik és a vége is egyenes. Eltelt a 20 perc mindenki kész és elindultunk lefele a lépcsôn...
_____________________
Sziasztok remélem ez a rész is tetszett, próbálkoztaam köszi hogy elolvastad! ^^