-Hei Margy, ce faci?mă întreabă curioasă o vampiriță pe nume Emily, pândindumă printre ușile între-deschise.
-Eee....ce pot să fac? Îmi plănuiesc evadarea de la petrecerea de peste patru zile, nici nu am cu ce să mă îmbrac, și mai ales, nu o să am prieteni de vârsta mea înafară de tine.
Se aude un chicot mic din partea lui Emily. Mă uit la ea cu ochii mei specifici, dar cu un zâmbet micuț pe buze.
"Fata asta n-are limite, dacă n-ar fi ea, eu aș înebuni singură"
-Am o idee, vocea lui Emily se auzise m-ai tare decât ar fi părut, hai să mergem în oraș la mall, să ne cumparăm rochițe și tot felul de haine și pantofi, rochiile pentru ziua ta, iar hainele pentru alte ocazii.
Sincer ideea ei e chear bunicică, dar totuși mallul este în centrul orașului,iar noi suntem singurii vampiri de pe tot ținutul, sau poate așa cred.
M-am dus în baie și am făcut un duș scurt, am ieșit din baie doar cu un prosop pe mine, m-am îndreptat spre dulapul de lângă noptieră. Mi-am ales o rochie pâna la genunchi, cu decolteu în forma de inimă, iar culoarea acestrea era de un roz pal superb. Am ieșit din castel îndreptândune, cu viteza noastră specifica, catre mall.
Ajunse în mall, ne-am îndreptat privirile spre un magazinuț dslestul de micuț, care era încărcat cu niște rochii și haine superbe.
Eu am pus privirea pe o rochie albastra cu reflexii albe, decolteu micuț, și cel mai important era că se potrivea cu lănțișorul primit de la tatăl ei anul trecut.
Emily a pus ochii pe o rochie verzuie, care nu era foarte lungă, dar era frumoasă.
Am avut noroc că fix atunci a venit un camion plin cu pantofi pentru acel magazin. Vânzătoarea nea lăsat să răscolim toți pantofii, iar eu mi-am luat o pereche de pantofi negrii lucioși, cu platformă și tocul de vreo 15 cm. Emily a ales o pereche de pantofi roșii, care dintr-o minune se asortau cu rochia ei.
Ne-am mai luat niște haine și niște blugi, de asemenea și tot felul de papuci.
***
Urmatoarea zi este ziua lui Margy, iar ea era nerăbdătoare în privință cu asta. Ca de obicei mama ei invita pe cine vroia ea la ziua ficei ei.Era deja ora 19:07, iar ea s-a dus să se culce că mâine va fi o zi speciala.
"Se trezise într-o cameră destul de mare, erau multe ornamente, parcă ar fi fost Camera Pentru Bal și așa și era, era Camera Balului.
Totul se vedea în ceață ca și cum nu ar vedea bine. Mama ei stătea lânga ușă cu mâinile încrucișate la sân. Stătea cu spatele la ea. Margy a vrut să meargă spre ea, dar parcă ceva o ținea în loc. Se întoarse și văzu un bărbat înalt care o ținea de mâna stânga, aprindo. Margy se zbătea încontinuu.
Bărbatul până în acea secundă stătea cu privirea în sus, acesta își coborâ privirea pe fată, ochii lui erau complet roșii, se uita la fată neexpresiv.
Margy se enervase și își smulse mâna din mâna puternică a bărbatului. Aceasta a început să fugă către mama ei, încercând să o trezească din transă, pur și simplu se uita în gol, mama sa se întoarse având aceeași ochi roșii.
Toți invitați se apropiau de ea, cu ochii la fel de roșii. Toți erau deasupra ei..."
A sarit în capul oaselor, dânduși seama că era doar un vis, adică coșmar, când s-a trezit a scos un mic țipat, inima îi bătea cu viteze neimaginabile.
Emily a deschis ușa de la camera lui Margy, speriată de parcă a vazut un vârcolac înfulecând un dinozaur.
-Ce ai pațit? Ce s-a întâmplat?striga Emily speriată cu ochii mari cât cepele.
-Am avut un coșmar îngrozitor.
Emily se o apropie de Margy, punânduse lângă ea în pat. Emily o îmbrațișase pe prietena ei, șoptind un "va fi bine".
-Cât e ceasul?întreabă Margy încă speriată.
-02:34.veni raspunsul lui Emily.
Emily s-a dus înapoi în camera ei, lăsândo pe Margy să se culce înapoi.
În minte îi apăreau tot felul de întrebari. De ce acel vis? Ce semnifică ochii roșii? De ce Emily a venit așa de repede la ea? Somnul o cuprinse pe micuța făptură, și de data asta fără vise ciudate.
CITEȘTI
Puștoaica
VampireO fată care crede 18 ani că este vampir, dar de fapt este un simplu muritor.