Eliot

67 8 0
                                    

Mirosul frunzelor uscate care intra pe geam, o trezise pe adolescenta de 118 ami, părinții ei o anunțase ziua trecută că va avea o surpriză. Așa că Margy se ridicase cât a putut de repede din pat, ducânduse să facă duș, când a ieșit din baie era învelită doar într-un prosop. S-a îndreptat către dulap, alegânduși o rochie de un albastru abisal, cu un decolteu micuț. Părul și-l prinse într-un coc, lăsânduși câteva fire mai rebele pe lângă chipul ei fin.

A coborât scările în grabă, din cauză că deja întârziase, era ora 09:24, iar ea trebuia să fie gata la 09:00.

Abia a ajuns lângă mama ei, iar văzuse deja pe cineva nou, Hoddy se afla într-un colț mai întunecat sperând că nu îl va observa nimeni.

Margy din păcate nu îl mai plăcea cum îl iubea acum ceva timp în urmă.

-Mamă, cine este el?a întrebat curioasă Margy, în șoaptă.

-Sunt prințul Eliot, nu mă mai știi, puștoaico?

-Eliot? Tu ești?un zâmbet larg apăru pe chipul ei. De când nu te-am mai văzut. Ce mult te-ai schimbat.

-Tu vorbești? Uităte la tine, o prințesă în toată firea. Mi-a fost așa dor de tine.

-Așa ai făcut și ultima dată când ai venit. Și știu că asta s-a întâmplat acum nouă ani, dar la fel ai reacționat.

Au început amândoi să râda. Mama lui Margy îi întrerupse.

-Margy, cred că Eliot vrea să se odihnească, așa că (,) condul în camera lui.

-Regină Cristal, nu sunt așa de obosit, mai bine aș sta cu Margy să depănăm niște amintiri și secrete.

Mama lui Margy, adică Cristal, a aprobat cu un gesta al capului.

Aceștia s-au plimbat toată ziua prin grădina palatului.

-Margy, trebuie să îți spun ceva...

-Ce s-a întâmplat Eliot?

-Păi am aflat că vampirul Hoddy, mișună prin aceste părți căutând o fată sau o vampiriță care să îi satisfacă toate placerile.

-Hoddy? L-am primit acum ceva timp în castel, a încercat să fie cu mine, dar iubirea mea s-a stins repede.

-L-ai iubit?

-Să zicem.

-Și acum iubești pe careva? Adică....nu asta vroiam să zic.

-Eliot, tot la fel ai ramas și nu, nu iubesc pe nimeni, numai că Hoddy mă place pe mine.

-Emily a rămas tot aceeași?
-Da, logic, parcă n-ai cunoaște-o.

-Are 120 de ani și nu iubește, în numele lui Dumnezeu, cum poate trăi fata asta?

-Mai știi când o plăceai?îi zise în timp ce îl ghiontise puternic.

-Era foarte frumoasă. Acum ce mai face?

-Probabil le face viața grea servitorilor.

S-au asezat pe iarbă povestind în continuare.

Hoddy stătea la balcon privindui, se înțelegea din privirea lui că era gelos pe Eliot. Ceruse servitorilor să îi aducă niște foi nescrise și niște creioane. A început să deseneze. În mintea lui vroia să o deseneze pe Margy, dar îi ieșise imaginea lui Emily cu un cuțit în mână. Planul acestuia era praf, nu putea distruge familia regală, mai ușor s-ar distruge pe el.

Eliot cu Margy stăteau întinși pe iarbă uitânduse la stele. Eliot se pricepea la constelații, îi arătase lui Margy carul mare și carul mic, constelația scorpionului, a capricornului și a taurului.

Toată noaptea au stat amândoi uitânduse la stele, parcă erau căsatoriți de cinci secole.

***

Emily se plimba prin grădina castelului ca în fiecare noapte, ea e genul de vampir singuratic. Din cauza nopții nu vedea pe unde calcă.

Margy a observat că Eliot a adormit, așa că ea a plecat. Știa că lui îi plăcea să doarmă sub cerul înstelat.

Emily se împiedicase de un corp solid, bine facut, aceasta căzuse zgomotos. Eliot se trezise automat.

-Emily? Tu ești?întreabă Eliot confuz.

-Au....da...tu cine dracu ești?

-Te-ai lovit? Sunt Eliot.

-Stai, ești Eliot? Când ai venit? De ce nu mai anunțat și pe mine?

-Credeam că te-a anunțat Margy.

-Din câte observi nu ma anunțat.

-Ăm....vrei să stai noaptea asta aici cu mine? Adică (,) ca prieteni.

-Desigur, nesimțitule.

-De ce toți mă faceți nesimțit?

-Eu te-am făcut pentru că nu mai anunțat personal că vi.

-Scuzațimă doamnă.

Emily îi trase un ghiont lui Eliot pentru că o făcuse doamna. Aceștia și-au petrecut restul nopții împreună pe iarbă.

PuștoaicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum