Iubire din trecut

64 9 0
                                    

Margy după ce a plecat de lângă Eliot, s-a îndreptat către balcon, a stat acolo toată noaptea uitânduse la cuplul care stătea pe iarbă.

Margy și-a făcut un plan de la bun început, știa ca Emily se plimbă noaptea prin grădină, iar lui Eliot îi place să stea pe iarbă, știa că Eliot o să adoarmă, cum face de obicei.

Hoddy se apropia de Margy cu pași mici.

-Ăm.....Margy, zise el cu glas tremurând.

Margy se întoarse brusc spre el, speriindo.

-Ou, Hoddy, tu erai, mai speriat.

-Scuze, nu am vrut.

-Nu îi nimic, îl întrerupe Margy.

Hoddy se așează în genunchi în fața Margyei, cu o cutiuță mică în mână.

-Vrei sa...

-Scuze, dar nu pot.îi taie vorba.

Hoddy se simțea așa jenat încât a plecat definitiv din castel.

Margy nici nu a observat absența lui Hoddy.

***

-Eliot, termină.

-Nu am chef, pitico.

-Ha, ha, ha....termină, nu mai pot.

-Gâdi, gâdi, gâdi.

Eliot o gâdila pe pe săraca Margy. Stăteau pe patul din camera ei.

-Deci...ce ai făcut cu Emily aseară?

-Ei na, și tu acum, curioaso. Ce putem face? Ău scuze, după mintea ta nici nu mă mir la ce t-ai gândit.

-Ha, ha, ha, ți-e frică să-mi povestești?

-Ok, am râs, am povestit și ne-am făcut de cap. E la fel de frumoasă ca pe vremuri. Tu ce ai făcut aseară?

-Eeee, mai nimic, înafară că l-am refuzat pe Hoddy și probabil i-am frânt inima.

Eliot căscă ochii mari.

-Cum adica? Povestește tot.da Eliot e cam bârfitor.

-Păi s-a pus în genunchi în fața mea, cu un inel în mână, probabil vroia să mă ceară.

-Uău, uău stai încet, cum adică să te ceară?

-Nu știu, dar oricum l-am refuzat.

Au vorbit cât au mai vorbit, până ia întrerupt o vampiriță cum face ea de obicei.

-Emily, ce faci?zice Margy sărind pe ea, aproape doborândo.

-Heei, zise ea uitânduse către Eliot, ăm...Eliot, vii puțin?

-Desigur.

*** Margy pov.

Mmm, oare ce gânduri aveau ăștia doi, oare Emily a găsit iubirea? Ar fi prea frumos. Și planul meu de ai face să fie împreună se realizează, încetul cu încetul. Fiecare secundă în care ei stau împreună, sunt din ce în ce mai aproape de ami duce la bun sfârșit planul.

*** Emily pov.

L-am chemat pe Eliot în camera mea, ideea mea era să îi zic că îl plac, dar ideea mea se schimbase radical. Eliot a sărit deasupra mea, trântindumă de podeaua rece.

-Emily, te iubesc, și acum te vreau pentru totdeauna.

Cuvintele lui mă înfricoșau, mia pus un deget la gură, zicândumi întrun mod indirect să nu spun nimic.

Într-o fracțiune de secundă hainele noaste zburaseră pe undeva prin cameră. Eliot chear mă iubea, iar inima mea de gheață se topea la fiecare atingera a lui. Nici nu mai știam ce simt, înafară de săruturile lui umede și calde.

Noaptea trecută a fost fenomenală am simțin ce nici odată n-am mai simțit. Dar cum să îi spun Margyei? Of, o să fie greu. Oare Eliot ma făcut să îmi recapăt umanitatea? Dacă da îl iubesc din tot sufletul meu.

*** Margy pov.

Am auzit noaptea trecută multe gemete și tot felul de zgomote venind dinspre camera Emilyei, sper că era Eliot și nu alt cineva.

-Margy, salut.intră în cameră o Emily roșie ca focul.

-Hei, ce s-a întâmplat noaptea trecută?

-Ăm...pai...eu cu Eliot, ne-am făcut de cap.

-Aham, deci el era, știi trebuie să îți spun că te plăcea și în trecut.

-Pai acum îl plac și eu, chear și atunci îl placeam foarte mult.

Uau Emily să iubeasca dinou, nu credeam că o să apuc ziua asta. Eram așa fericită.

Ochii mi se făcuseră cât cepele. Acum am înțeles, de asta ea tot timpul stătea lângă el, îl ghiontea când se uita după alte vampirițe. Acum totul avea sens. Dar de ce mia ascuns asta atâta timp?

PuștoaicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum