Adam

55 6 0
                                    

După ce Emily m-ia zis că îl place din totdeauna pe Eliot, am mai stat ceva timp și am povestit până Emily a fost chemată de catre Jamps. Jamps este unul dintre servitori, este blond, cu ochii verzi, destul de înalt și are vârsta de 147 de ani, deci nu este chear foarte bătrân.

Am rămas singură în cameră. O bătaie în ușă mă trezește la realitate.

-Hoddy? Ce cauți aici?

-Am venit să te văd. Și să te avertizez despre moartea ta.

-Ce?

În secunda următoare Hoddy era asupra mea și să mă omoare. Eliot intră cu putere în camera mea.

-Ieși de aici Hoddy și laso pe Margy în pace.

-Vai, vai, vai, pe cine avem noi aici. Chear prințul Eliot. De ce să o las, m-ia frânt inima.

-Ieși dracu afară, că alt fel o să iasă urât.

-Hai să te văd.

În două secunde Hoddy a căzut lat pe podea.

Eliot a venit la mine și ma luat în brațe.

-Ești bine, te-a rănit?

-D....da sunt bine, n...nu m...ma rănit.

***

Regele și regina încă dormeau.

Eu cu Eliot, ne-am dat seama că Hoddy, vroia să îi omoare și pe ei. Dar de ce? Hoddy s-a dat pe lângă mine, iar acum vrea să îmi omoare familia.

*** Hoddy pov.

Eram cât pe ce să o omor pe Margy, ea mia frânt inima, iar eu îi omor familia.

Acum mă îndrept spre dormitorul regelui și reginei. Simt cum sunt urmărit, dar cine are tupeul ăsta să mă urmarească sau să mă oprească din omorârea familiei regale.

Am intrat în camera regelui și a reginei. Sunt pe punctul de ai omorâ.

-Stai, ce vrei să faci?mă oprește regele, prizândumă de mâna în care aveam cuțitul îmbibat cu verbinã.

-Ăm...ăăă.nu mai șiam ce să zic.

-Răspunde, Hoddy!

Regele mă împinse până în peretele opus, luândumi cuțitul și m-il înfipse în inimă.

Acum atârnam pe perete ca un tablou.

*** Margy pov.

Am auzit un corp solid trântinduse de un perete. Eu cu Eliot eram în dreptul ușii camerei părinților mei.

Oare ce s-a întâmplat? Am intrat speriată în cameră.

-Ce s-a întâmplat?în acel moment l-am văzut pe Hoddy atârnând.

Văzândul, mintea mea se lămurise instantaneu. Hoddy a vrut să îmi omoare părinții. El era deja mornt din cauza verbinei de pe cuțit.

-Eee....nimic nou, doar un prieten care l-am invitat în castelul nostru, vroia să ne omoare și să ne ieie locurile.zise tata cu cun glas rece de parcă chestia asta se întâmplă zilnic.

Am ieșit din cameră și am mers către ieșire.

-Unde te duci?mă întreabă o vampiriță curioasă.

-Să mă plimb cu Eliot, vrei să vi și tu?

-Bine, dacă insiști.

Se vedea pe fața ei că vroia să vină. Desigur, vroia să stea cu Eliot. E la mintea cocoșului.

Sincer mă simțeam în plus, ne plimbam de mai bime de o oră prin curte și ei doi vorbeau în truna, parcã aș fi fost invizibilă.

-Ămmm....eu mă duc, vă las să discutați, din câte văd aveți ce să discutați.

Am plecat. Hmmm...oare ce se mai întâmplă prin sat? Oare mai este vriun vampir de care să mă îndrăgostesc?

Cu aceste gânduri am plecat spre sat. Mă uitam de colo-colo. Nu vedeam pe nimeni, nici un băiat, nimic. Dintr-o dată fac contact cu pământul.

-Au, ce Dumnezeu faci? Uită-te pe unde mergi.îi zic eu persoanei de care m-am ciocnit cu brutalitate, ridicândumă de jos.

Până acum aveam privirea ațintită în jos. În momentul când mi-am ridicat privirea am dat de niște ochi superbi de un albastru abisal.

-Scuze, n-am vrut.îmi spuse el cu vocea puțin răgușită, dar foarte atrăgătoare.

Trupul lui era perfect, părul lui era blond spre șaten, mușchii îi avea foarte bine definiți. Era...uau.

-Cine ești?

-Adam, tu?

-Margy, moștenitoarea regatului.

Adam, ce nume extraordinar, pentru un băiat extraordinar.

-Ăm...ce căutați, Maiestate?

-Maiestate? Nu îmi zi așa, zimi pe nume.

Un mic zâmbet apăru pe fața acestuia.

-Eu trebuie să ma întorc la palat. Poate o să ne mai revedem.

-Sper să mai vi prin sat. A da, am uitat să menționez ceva.

-Ce?

-Păi...Margy, eu sunt ca tine, adică vampir.

-Super, deci să treci într-o zi pe la palat.

Am plecat spre castel. Când am ajuns, direcția mea era camera mea.



PuștoaicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum