De acum Margy are 118 ani, e o femeie vampir. Nimeni nu mai are ce să îi impună. Chear dacă nu o să ajungă regină, pentru că părinții ei sunt vampiri și nu vor muri niciodată.
Margy ia rugat pe părinții ei să îl primeasca pe Hoddy în castel. Cu toate ca Margy este un vampir, nu a renunțat la umanitate, cum a făcut Emily.
*** Hoddy pov.
Margy ma primit în castel, planul meu merge perfect, o să trebuiască să îi spun că sunt și eu vampir. Din câte am observat Emily bănuiește ceva... Nu trebuie să îmi fac griji în priviință cu ea.
-Hoddy, hai să îți arăta camera ta.
-Ok,Margy.
Mergem la etajul Estic, îmi arătă o camera spațioasă, cu pereții negrii, mobila de un vișiniu deschis precum lenjeria de pat.
*** Margy pov.
Am plecat spre camera mea, în sertarele de la noptieră aveam un teanc de foi nescrise și niște creioane pentru desenat.
M-am apucat de desenat, fără știința mea l-am desenat pe Hoddy, la acea petrecere, de când ne-am întâlnit prima dată.
Somnul punea stăpânire pe mine. Fiecare secundă care trecea fără ca eu să dorm, deveneau chinuitoare.
De dimineață
Desenul pe care îl făcu Margy nu mai era unde la lăsat, în locul lui era o scrisoare.
***Margy pov.
"Neața Margy, ce desen frumos ai facut, nu îmi vine să cred că mai desenat atât de bine, dar ai omis un detaliu.
Nu vrei să ne întâlnim astăzi în grădina de trandafiri să discutăm? Trebuie să îți zic ceva ce trebuie spus față în față.
Și credemă și mie mi-a fost dor de tine păpușă.
Apropo mi-a plăcut cearta dintre tine și Emily."Secret? Ce secret? Oh...nu cred Emily avea dreptate.
Ora era 08:51 iar ea era încă în rochia de noapte.
Ușile au avut un contact puternic cu pereții, lăsând la iveală o Emily fericită cã avea dreptate. Stai...iar a tras cu urechea la gândurile mele.
-Vezi, am avut dreptate ca de obicei.
-Nesimțit-o, iar ai tras cu urechea la gândurile mele. Cum poți face așa ceva.
-Ei na...vrei cam multe.
Se făcuse deja ora 12:03 iar eu am plecat spre grădină.
Ajunsă acolo văd un Hoddy uitânduse la trandafirii pe care îi avea în mână. Se întoarse brusc spre mine și îmi îmânase trandafirii roșii.
-Margy, trebui să discutăm ceva important.
-Ce s-a întâmplat? Ce ai pățit?
-Păi nuștiu cum să îți spun dar sunt un...vampir.
-Vampir? Unzâmbet îmi apăruse pe buze.
-Mda.
Părea foarte supărat, dar în schimb eu eram cea mai fericita din tot universul. Acum puteam fi împreună.
-Ce ai pățit?îl întreb îngrijorată.
-Păi credeam că nu o să îți mai placă de mine daca sunt vampir.
-Acum putem fi împreună. De ce să fiu supărată? Că pot fi cu tine?
Din păcate a trebuit să merg înapoi în castel pentru a face ceva important.
*** Hoddy pov.
Planul merge excelent, următoarea fază: omorârea familiei regale. Am cucerito pe moștenitore, idioții ăștia m-au primit în palat, tata o să fie așa de mândru.
Oare aici sunt servitoare umane? Sau trebuie să mă duc la vânătoare?
Margy îmi face jocul ca și parinții ei, numai Emily bănuiește ceva.
Peste câteva săptămâni
Margy nu bănuiește nimic despre Hoddy și nici nu vrea să o asculte pe Emily.
Hoddy își continuie planul, dar din fericire sau din păcate, nici el nu știe, s-a îndrăgostit de Margy. Oare cât va continua măscăria asta? Iubirea lui Margy scade pe zi ce trece, dar iubirea lui Hoddy crește radical.
Oare vor fi împreună? Planul lui Hoddy va ajunge la bun sfârșit? De ce Emily îl bănuiește pe Hoddy? De ce Margy nu îl mai place pe Hoddy? Multe întrebări care momentan nu sunt găsite raspunsuri.
CITEȘTI
Puștoaica
VampireO fată care crede 18 ani că este vampir, dar de fapt este un simplu muritor.