U

582 20 0
                                    

Sedeli sme v lietadle a let sa chýlil ku koncu. Mali sme za sebou už niekoľko hodín. Mala som miesto pri okne, čiže som sa mohla kochať krásnym výhľadom. Boli sme nad oblakmi.
Viečka mi však spadli a ja som nakoniec zaspala.

"Vitajte v Grand Palace Dubai resort," privítal nás poslíček a naložil nám kufre. Odviedol nás na recepciu a po predložení totožnosti a rezervácie nás odviedol k izbe a zložil nám kufre. Vybalili sme sa a potom som si ľahla.
"Tak strašne ma bolia kotníky! Cítim sa unavene," natiahla som sa po vankúš a dala si ho pod hlavu.
Tom si ľahol vedľa mňa a pritiahol si ma k sebe. Jednou rukou ma držal cez hlavu a druhou ma hladil po bruchu.
"Ako sa máš drobček? Tu je ocko. Tvoja mamka sa o teba dobre stará. Dnes mala dvojité raňajky a v lietadle si dala ovocnú misku, sušienky aj dva banány. A keď o štyri mesiace prídeš na svet, budeme sa o teba starať dvaja. Teraz sa aspoň postarám o tvoju mamku,"
Musela som sa zasmiať. Tesne pred odletom som bola na kontrole a povedali nám pohlavie.
"Teším sa na nášho chlapčeka," usmiala som sa na Toma a pobozkala ho.

Na druhý deň sme išli k moru. Bol to obrovský moderný rezort s neskutočne krásnym prostredím. Bolo tu veľa bazénov a veľký súkromný wellness. Prišli sme na pláž a Tom ma zaviedol k nejakému prístrešku.
"Je to tu VIP. Ale tam sú voľné lehátka," ukázala som na lehatka úplne vzadu.
"Toto je ale rezervované pre nás, aj s tým minibarom," ukázal poslíčkovi číslo našej izby a pustil nás pod altánok. Mali sme to celé pre seba.
"Mame aj masáž v cene,"
"Tom! To je luxus! Odkiaľ si nato vzal peniaze?! Si bankový lupič alebo niečo také?" zasmiala som sa.
"Nie. Neboj láska. Tieto peniaze mi, teda nám dali moji rodičia," objal ma.
"Tvoji rodičia? Nehovoril si mi, že o nich nič dlhú dobu nevieš ?"
"Pravda je, že mám s mojimi rodičmi dobrý vzťah. Ja som sa len k ním nerád priznával. Lepil sa na mňa totiž jeden zlý vzťah za druhým," sklopil zrak a posadil sa. Ja som neveriacky pokrutila hlavou. Ideme sa brať a on mi zamlčal niečo tak dôležité.
"Sú to celkovo 3 milióny. Je to vlastne moje dedičstvo. Ďalšie 3 milióny pôjdu môjmu bratovi do Londýna, lebo sa bude ženiť o dva mesiace. V závete majú, že si potom celý majetok rozdelíme na polovicu,"
"Prečo si mi to nepovedal hneď?! My sme milionári! Kde vlastne zobrali tvoji rodičia toľko peňazí? A ty predsa nemáš brata!" vybuchla som.
"Vieš, moji rodičia sa ti nepredstavili pravým menom, a vlastne ani ja. Moji rodičia su John a Vanesa Steewens. Sú to britský milionári," Hľadala som v jeho očiach náznak toho, že je to žart. Myslel to však vážne.
"Ja som Thomas Steewens. Tebe som sa si síce predstavil ako Thomas Wens. Nechcel som aby si ma niekto vybral pre mojich rodičov, či peniaze. Je mi to ľúto," ospravedlňoval sa pohľadom a ja som bola strašne zmätená. Cítila som hnev, smútok aj radosť.
"Veľmi sa hnevať Tom. Som sklamaná, ale z druhej strany ťa chápem. Kedy si mi to však chcel povedať ? Mame vstúpiť do manželstva a medzi nami nesmú byť tajnosti," chytila som ho za ruky a pozrela sa mu do očí.
"Ja ťa milujem pre tvoj charakter a tvoju dobrú dušu, pre tvoj úsmev a lásku, ktorou ma každý deň obdaruvávaš. Milujem tvoje telo, každý jeden sval, každú jednu chybičku, ktorá mi príde dokonalá. Nie preto, kým sú tvoji rodičia a koľko majú peňazí. Budem s tebou vždy šťastná. Tom, ja ťa milujem najviac na svete!" Zhodila som zo seba šatku a rozbehla sa do mora. Chvíľu som si poplávala. Keď som nikoho v mojej blízkosti nevidela, začala som plakať. Bolo mi to tak ľúto, že mi neveril.
Ale teraz mi to nakoniec povedal. Mám mu odpustiť?! Nad čím to premýšľam, veď ho milujem!
Pomaly som vyšla z vody a vrátila sa k Tomovi. Sedel na lehátku a dlaňami si skrýval tvár. "Povedal som ti to, lebo ta ľúbim. Nechcel som aby sme viac mali tajomstvá," pozrel na mňa. Bola som ticho.
"Znamenáš pre mňa strašne veľa. Vždy tu pre mňa si a čakáme spolu bábätko. Budeme rodičmi. Thomas Steewens, milujem ťa v dobrom aj v zlom," vydýchla som a on ma silno objal.
"Nemohol som si vybrať lepšiu manželku," Zasmiala som sa a čapla ho po zadku.
"Poď do vody, je naozaj super," žmurkla som na neho a opäť sa vydala smerom k moru. Tom ma hneď dobehol a chytil ma za ruku.


"Idem sa vychystať, aby som stihla na večeru," usmiala som sa a dala mu pusu. Zatvorila som za sebou dvere na kúpelke, ktorá bola mimochodom taká veľká ako naša spálňa u nás doma. Bola bielo- béžová a mala obkladačky z bieleho mramoru. Sprcha bola sklenená a vaňa mohla slúžiť zároveň aj ako perlička. Nachádzali sa tam dve umývadlá a moderné vysvietené zrkadlo. Čo ma prekvapilo najviac, boli vzorky nejak drahej značky kozmetiky na telo. Bolo to celé ako z nejakého filmy o mega bohatom páriku na dovolenke.


"Večera bola veľmi chutná!"ospevovala som ju potom na izbe.
"Zvykaj si láska, v tomto hoteli je prvotriedna kuchyňa. Takto ťa budem rozmaznávať pozvyšok života," pritiahol si ma do náručia a jemne ma bozkal na krku.
"Volal som vtedy na izbe a mojimi rodičmi a po dovolenke v Dubaji pôjdeme za nimi do Londýna. Pozvali nás na víkend. Našťastie už pôjdeme súkromným lietadlom, ciže let bude rýchlejší," ešte viac sme sa priblížili telami k sebe. Boli sme tak blízko ako nám moje bruško dovolilo. Hladil ma po vlasoch a pevne objímal. Prezliekla som sa do nočnej saténovej košele a ľahla si k nemu do postele.
"Teším sa, že spoznám tvojich skutočných rodičov," pritúlila som sa k nemu a po chvíľke som zaspala.

❤️❤️❤️
Karinka0708

Milujem ho! ✅Where stories live. Discover now