Ked dotelefonuje, chyti ma za ruku a utekame do budovi.
"Otec a mama prestúpili do náhradného vozidla a prídu zadným vchodom. Teba mam zobrať do otcovej kancelárie a po Nicha pošleme mužov. Das mi presnú adresu?"
"Ano. Wollen Street 234. Idem jej ešte zavolať." poviem a výtočím Hanne. "Ahoj Hanna. Za 5-10 minút príde otcov kamarát po Nicha." "Dobre. A ako vyzerá?"
"Starší, šede vlasy. Predstaví sa ti pod menom Alex Clahd."
"Dobre. Nachystám Nicha. Dovidenia."
Sadla som si v otcovej kancelárii na gauč a netrpezlivo čakala. Nedopustim aby sa Nichovi niečo stalo! Zrazu sa otvorili dvere. Dní vošiel otec s mamou a za nimi...Thomas
Nafingoval som smrt jej rodičov. Dnes mala prísť k jej rodičom aby sme sa stretli. Určite všetci panikaria. Teraz sme si rovný. 1:1
Ona mi tak ublížili keď ma nechala, tak nech teraz nečaká, ze jej odpustim. Nemôžem. Chcem ale nejde to. Bohužiaľ.Hanna
Vypla som hovor a išla za Nichom. "Ahoj. Mamka volala. Uz idete na výlet. Ideme sa obuť."
"Ideme na vylet! Hurá! Mamka ma berie na výlet!" tešil sa a skákal. Obula som ho a dala mu papať banan. "Papkaj"
"Ďakujem Han." povedal rozkošne. Po chvíľke niekto zazvonil. Stal tam presne taký muž kroreho mi opísala a aj za tak predstavil. "Prišiel som po Nicholasa" povie sucho.
"Pod Nicho" zavolám na neho a ten muž ho hneď zoberie. Za ním su ďalší dvaja muži a pri aute ďalší traja. Asi po nich niekto ide. Su to superbohaci, tak sa im nečudujem. Kadejaky blázon im môže uniesť dieťa a pýtať výkupné. To je ta dnešná hrozna doba. Ľudia klamú a kradnu. Nie su sami sebou ale niekým iným. Nemajú dôveru a ani šťastie. Dnešný svet je zvrateny. Škoda.Dnes tu máte kratšiu časť.
Potom pridám dlhšiu.
Karinka0708
YOU ARE READING
Milujem ho! ✅
RomanceSpadla som na zem a privrela oči. Viečka mi ochabli a ja som vedela, že ho už nikdy neuvidím. Môj posledný pohľad na neho bol vtedy, keď sa zvalil s tým darebákom na zem. Mal zúfalí pohľad. Bolo to pred sekundou, no mne sa to zdá byť večnosť. Zbohom...