Emma
...za nimi išiel Thomas.
Nie! Mama a otec sa usmievali a Thomas tiež.
"Ahoj, zlatko." zatváril sa slizko a mne prišlo zle.
"Emka, ja a ocko sme sa rozumne dohodli s Thomasom. Spravodlivo."usmiala sa mama a žmurkla na Thomasa ktorý sa stále škeril.
"Presne. Takze, teraz vás tu dvoch necháme a vyrozpravate si to. A ty Thomas, povedz jej o našej dohode." podal si s ním otec ruku a opustili kanceláriu.
"Em. .." šepol.
"Thomas" zavrčala som plná zlosti. Postavil sa a posadil sa vedľa mňa. Začal ma hladkat po stehne no ja som jeho ruku odsotila.
"Em, chýbala si mi." šepne mi do ucha a zahryzne sa do lalôčiku.
"Aaaa" vzdychnem, na čom sa on pousmeje.
"Milujem ťa." šepne mi na krku a pobozka ma. Jednou rukou mi krúži po stehne a druhou vo vlasoch. "Aaaaaah" vzdychnem keď sa ma jemne dotkne rozkroku.
"Páči sa si to?" odtiahne sa.
"Ano, nebudem ti klamať. V posteli si bol vždy dobrý."
"Ja viem. Aj ty. Žiadna iná ma neurobila tak dobre!"
"Thomas?"
"Ano Emma? " povie a chyti ma za stehno.
"Chcem to. Tu a teraz. S tebou."
"Páčiš sa mi." povie a vrhne sa na mňa.
Do 10 sekúnd sme obaja nahý a svojim šikovnými prstami vo mne krúži. Po chvilke do mňa vnikne jeho prirodzenie a priráža v pravidelnom tempe. Po chvíli nastavi vysoké tempo pro ktorom skoro vyskocim z kože. Potom najkrajší bod- vyvrcholenie."Bola si nečakane úžasná." šepne mi do ucha.
"A ty nečakane presny." usmejem sa.
"Skúsime to spolu znova?"
"Ano. Ale prv si vyjasnime zopár vecí a povieme si o dohode."
"Dobre." kruzim mu prstom po hrudi.
"Takze, žije náš syn?"
"Ano."
"Odpustiš mi?"
"Ano."
"Miluješ ma?"
"Ano Thomas."
"Aj ja teba." náružlivo ma pobozká a venuje sa mojim nahým prsiam.
"Tak, teraz ta dohoda. Neviem čí sa ti bude páčiť, ale poviem ti to na rovinu,..." zasekol sa.
"Hovor Tom" povzbudim ho.
"S tvojimi rodičmi sme spriatelili svoje gangy. My dvaja budeme opäť spolu, ale.."
"Vedela som, že tam nejaké ale bude Thomas!" poviem a prekrutim očami.
"Ale dosť sa toho zmení. U nás budu zavedené pravidla ktore budes musieť dodržiavať, inak ťa potrestam. Budem prísny ak budeš zlá, ak budeš dobrá tak aj ja. Po ďalšie, musíš mi splodiť ešte dve deti a posledná vec, dáš mi prisahu na všetko, že to splniš, inak naše gangy nebudú spriatelene a tvoji rodičia umrú!" poslednú vetu povedal vyhražným tonom.
"Do-dobre." zakokcem.
"Tak, teraz pôjdeme do naseho domu na Floride."
"Čo?" opytal sa prekvapene.
"Ideme na Floridu. K tebe domov sme poslali ľudí a tí ti zbalia veci. Zbalia aj Nicholasove. Inak, kde je Nicholas?"
"Nev-" nestihnem odpovedať a dvere sa otvoria. Dnu vstúpi Diego a Nicho.
"Nicholas!" objimem ho.
"Mami. Kedy pôjdeme na výlet? A kto je tento ujo?" ukáže prštekom na Thomasa.
"Pôjdeme hneď teraz. A toto, to je tvoj ocko. Pôjde s nami. Bude nás chrániť." pohladkám ho po líčku.
"Je krásny." rozplíva sa nad ním Tom. "Po tebe." dodam.......
"A sme tu." vystupime z limuzíny Royce Rolls (neviem ako sa to píše.Sorry). Šofér nám otvorí dvere a následne berie batožiny. Pred nami je honosna vila so súkromnou plazou. "Je to tu pekne vybavené." poviem.
Spoločne vstúpime dnu a kochame sa novým domovom.
"Zlatko? Je veľa hodín. Mamka ťa dá spinkať a zajtra si urobíme ďalší výlet. Dobre? " pohladim ho po líčku a odnesiem ho do izby.
"Dobre." prikývne a usmeje sa.
Je veľmi zlatý. "Dobru noc láska." dám mu pusu na čielko a odídem dole za Tomom. Myslím, ze to všetko je na dobrej ceste.
YOU ARE READING
Milujem ho! ✅
RomanceSpadla som na zem a privrela oči. Viečka mi ochabli a ja som vedela, že ho už nikdy neuvidím. Môj posledný pohľad na neho bol vtedy, keď sa zvalil s tým darebákom na zem. Mal zúfalí pohľad. Bolo to pred sekundou, no mne sa to zdá byť večnosť. Zbohom...