Morská voda mi spliechala na moje converse tričko a vytvárala na ňom žltkaste flaky. Keby som bola doma , vo svojej fialovej izbe už by som sa dávno prezliekla a dala sa do poriadku. Keby,keby,keby.. Namiesto toho som sedela aj so spoluziakmi na piesku a zmykala som si oblečenie . Bolo to zvláštne . Ešte pred chvíľou som sa vytesovala na pinacoladu a čerstvý ananas. Teraz sa moje sny rozplynuli ako prach vo vetre. Ten pobyt s nimi všetkými s mojimi druhymi súrodencami sa skončil. V Chorvátsku by nám bolo dobre. Keby len tá loď bola v poriadku. Dosť bolo spomienok teraz treba žiť . Zdvihla som sa a pritúlíla sa k Tedovi. Spolu s Jess má ako jediný mail naozaj radi. Ted má zľahka pobozkal na pery. Tuto chvíľu som milovala. Postavili sme sa a držiac sa za ruky sme sa pobrali k pár stromom ktoré sme tu mali . Rozlozili sme si deku a čakali sme . Čakali sme a nevedeli sme na co. Dlho sme len tak sedeli a objímali sa. Ted povedal, že ide s chalanmi nájsť nejakú pitnú vodu. Sedela som tam a rozmýšľala. Morská voda mi oblievala prsty na nohách. Nohy som si zaborila do piesku a vytiahla som si svoj S4. Žiadny signál, super. Pozrela som sa do svojej tašky. Mala som čistých 9 tričiek, ostatných 5 sa kamsi vyparilo. Kozmetickú tašku, 4 šaty, legíny, 6 kraťas, spodné prádlo. Ďalej nejaké fotky, peniaze pero,papier a nejaké somariny, cestovný paplón ( Mám alergiu na perie) a obrvoskú deku. Z diaľky sa ozvalo ujúkanie a radostný smiech. Chalani bežali a vykrikovali, že našli nejaké sladkovodné jazero. Potešila som sa aj ja. "Ted, poďme nájsť nejaké miesto, kde prespíme, pokiaľ nás niekto nenájde. " "No, tak teda, vstávaj kočka, ideme!" Zobral mi moju tašku a teperili sme sa pomedzi stromy. Našli sme čistinku pri tom jazere. Už tsm boli skoro všetci spolužiaci poukladaní."poď Ted!" Rozprestrela som svoju deku. Na každom roku som ju prichytila kameňom. Tašku som si dala k tomu. Aj on mal deku ale tú sme zatiaľ nerozkladali. Ted našiel Dosku dlhú asi 1,5 m tak mi ju dal, aby sme si tam mohli dať veci. Potom nášiel ašete dve malé dosky na ktoré sme si mali dať osobné veci. Všetky dosky som dala na zem. Na malú som si dala tú tašku. Išla som sa poprechádzať. Keď som sa vrátila, Ted ná už okolo nášho "príbytku" spravila taký plot a nejako spravil aj strechu. Veľmi som sa potešila. Moja radosť však netrvala dlho. Začalo..Začalo pršať. S Tedom sme si ľahli na deku a oddychovali sme. Niekto sa pokúšal dostať so nášho príbytku. Keď som otvorila zbadala som Jess. Povedala ze mame ísť do Tomášovho príbytku. Tak sme šli. Ešte som sa prezliekla. Dala som si čisté spodne pradlo a pekne kvuetkovane letné šaty bez ramienok. Dala som si zabky a išli sme. Jeho pribytok bol ešte menší od nášho. Ale mal tiež strechu. Posadali sme si do kruhu a rozprávali sa. Ku mne si Tomáš prisadol a spýtal sa: das si ? Ponúkol mi cukriky . Zobrala som si a podakovala. Ted sa rozprával s monikou, triednou pipkou. Chvíľu som ich sledovala. Ted ju chytil za zadok ale mne to nevadí . Dohodli sme sa ze si dávate slobodu. Ale žiadne bozkavacky. Bola som unavena . Zdvihla som sa ale niekto ma chytil za ruku. "Nechoď Emm!" Bol to.. BOL to Tomáš. Ja som sa však napriek tomu zdvihla a išla von. Tomáš vybehol za mnou a spýtal sa: čo sa deje? "ale nič, len ma to tam nebaví " okej, tak nič dobrú. "dobrú!" Vošla som do príbytku. z Tedovej deky sme spravili ako keby dvere a mali sme tam aj kúsok dreva aby nám tam niekto nevbehol. Začalo sa dosť ochladzovať. Dala som si dole náušnice aj náramok. Odlíčila som sa a rozpustila si vlasy. Riadne som si ich rozčesala. Dala som si čiernu košielku s červenou čipkou a nato župan. Ešte pretým som sa umyla vodou s toho vedra so sladkovodnou vodou. DOsť som sa nudila. Napadlo ma či mi prežil IPaD tak som sa pozrela. Hej prežil. V takom zajačikovom obale. Zahrala som si tam Minecraft(áno, viem je to divné ale noačo:DD) Začala som rozmýšľať kde bol Ted. Zdvihla som, aj keď som si neuvedomila, že som oblečená ĺen v župane. Keď som vošla do Tomášovho príbytku všetci sa na mna pozerala ako keby som spadla s Venuše. A v tom ma to napadlo.