פרק 9

365 33 13
                                    

**נקודת מבט דין**

"עליכם להבין שלכל סוג מכונית יש סוג שמן שונה שמתאים..."
דין הרגיש שהוא עומד להירדם, ולא בגלל המרצה.
כבר עברו כמה ימים ודין עדיין לא האמין. הוא לא האמין שקאס באמת התכוון למה שהוא אמר, הוא ראה את זה בעיניים שלו.

כשהוא יצא מהשיעור הוא הלך עם התאומים, האחים של קאס. התבוסה שהוא הרגיש פשוט אכלה אותו, אז הוא החליט לבקש עצה מהתאומים, בלי להזכיר שמדובר בקאס כמובן.
"היי חבר'ה תקשיבו" הוא ניסה לנסח את מה שרצה לומר בזהירות "פגשתי מישהי שדי הרסתי את הסיכויים שלי איתה, אבל כשניסיתי להסביר את עצמי היא אמרה לי שעדיף שנשאר כמו שהיינו מקודם ולא להתקדם, אבל יכולתי לראות שהיא רצתה מה שאני רציתי. מה עושים?"
"טוב, להתחלה, אני הייתי מראה לה שזה לא מה שאני מעוניין בו" ענה לו בלתזר "אתה צריך להראות לה מה אתה באמת מרגיש כלפיה"
"אני מסכימה עם בלתזר" אמרה האנה "אם אני הייתי בסיטואציה כזו הייתי מראה את זה בצורה מאוד ברורה וחזקה שגם תיתן לצד השני את מה שאני מרגישה".

פתאום קפץ לדין הרעיון המטורף ביותר שהוא אי פעם חשב עליו.
"אני הולך" הוא אמר במין קול כזה שלא היה שלו "אל תדאגו" הוא אמר לנוכח המבטים של התאומים "יש לי שעתיים חופשיות לפני ההרצאה הבאה. אני כבר חוזר"
מה שדין עמד לעשות היה כנראה הדבר הכי משוגע שהוא אי פעם יעשה.

הוא יצא מהקולג' עם האוטו שלו לכיוון הבית שלו, המזל שלו היה שהקולג' לא כזה רחוק מלורנס אז לא לקח לו יותר מחצי שעה להגיע הבייתה.
כשהגיע ללורנס במקום לפנות לבית הוא פנה לבית הספר של סאם (שגם הוא למד בו).
הוא יצא מהאוטו ונכנס לבית הספר. למזלו בדיוק היה צלצול להפסקה והוא ראה את סאם יוצא.
"סאם!!" הוא צעק.
סאם נראה מופתע לראות אותו "דין! מה-"
"סאם! איפה קאס?" הוא שאל.
"הוא בכיתה של ביולוגיה-" סאם התחיל להגיד, אבל דין כבר רץ לכיוון כיתת הביולוגיה. הוא פשוט רץ, ולא נתן למחשבות להשתלט עליו.

הוא בדיוק הגיע לכיתת הביולוגיה וראה את קאס יוצא. דין הסתכל עליו והרגיש איך הלב שלו דופק חזק. השיער השחור של קאס והעיניים הכחולות העזות שלו גרמו לרגליים של דין לרעוד.

דין רץ אליו בלי לחשוב. כשהוא הגיע אליו הוא פשוט תפס אותו והצמיד את השפתיים שלו לשל קאס.

הנשיקה הזאת הרגישה כמו הנשיקה הראשונה. כל כך אמיתית, כאילו שום דבר אחר לא קיים.
בשביל דין שום דבר לא היה חשוב יותר מקאס.

After all...Destiel Fanfiction (Hebrew)Where stories live. Discover now