**נקודת מבט קאס**
קאס לא האמין שזה באמת קרה.
עברו כבר כמעט שבועיים ועדיין כלום מדין.
קאס ידע שהוא פישל חזק אבל הוא לא ידע למה.אותו יום היה יום שישי. סאם הציע לקאס לבוא איתו למסיבה שאחד החברים מהשכבה מארגן בבית "כדי להסיח לך קצת את הדעת" הוא אמר לקאס.
קאס ידע שהוא מנסה לעזור לו ורק בגלל שהוא ידע את זה קאס הסכים ללכת למסיבה עם סאם.
הוא לא הרגיש בכלל שבא לו. ה"הפסקה" הזאת שדין ביקש השפיעה על קאס יותר מידי חזק, וכל יום הוא הרגיש כאילו הוא מתפוצץ מרוב רגשות ודברים שהוא רוצה לומר, אבל לא יכול.כשהוא וסאם הגיעו למסיבה קאס כבר ידע שהוא לא ישאר שם הרבה זמן.
איך שהם נכנסו קאס שמע את המוזיקה של האוס וכל מיני בסגנון, הייתה שתייה, וכל המאפיינים האחרים של מסיבות נוער.
זה היה המקום האחרון שקאס רצה להיות בו, אבל בשביל סאם, וקצת בשביל עצמו, הוא היה מוכן לסבול את זה.
הוא ישב על אחת הספות וקיווה שהוא יצליח לעבור את זה.אחרי שעה, ואחרי כמה שתיות של חברים, כמה הקאות, וכמה שירי קריוקי מוזרים במיוחד, קאס חיפש את סאם "אני זז סאם!" הוא אמר כשמצא אותו.
"אוקיי" סאם ענה לו חצי מקשיב.
קאס חייך חיוך קלוש, לפחות סאם נהנה.
הוא יצא.קאס כבר היה קרוב לבית שלו, מרחק כמה בתים.
ואז הוא שמע מאחוריו מנוע מכונית וקולות צחוק וצעקות.
הוא הסתובב וראה מאחוריו מכונית ספורט שנעצרת ממש לידו. במכונית ישבו מג וכריסי, שנקראת גם אבדון, הבנות השוות של השכבה, ובקדמת המכונית ישבו חבר של כריסי, אלפי, אבל השם האמיתי שלו הוא סמנדריאל, ואייזק החבר של מג.
הבנות הסתכלו עליו בעוד הבנים יוצאים מהמכונית לכיוונו.
"למה לבד קאס?" אלפי צחק ברשעות "לא בטוח עכשיו בלילה" השאר צחקו ברשעות מתואמת.
קאס הבין שהם כנראה שיכורים ובאמת לא היה לו ממש סבלנות וכוח להתמודד איתם "היי חבר'ה. אני הולך הבייתה" הוא ניסה לסיים את העניין.
"לא אל תעזוב אותנו" כריסי צחקקה ביחד עם מג.
"כן קאס, אל תעזוב אותנו" אייזק אמר "אתה הרי הקפטן הגיי הראשון של בית הספר"
עכשיו קאס התחיל קצת להלחץ "היי תראו-"
"לא קאס תראה אתה!" אלפי החטיף לו אגרוף בפרצוף.
קאס ניסה להתגונן אבל אלפי ואייזק היו שניים נגדו, וגם מול אחד מהם הוא לא היה מצליח להתגונן.
קאס היה שבור על הרצפה חסר אונים, בעוד הבנים בועטים בו ומקללים אותו, והבנות צוחקות.
הוא כמעט התעלף עד שהוא שמע קול צועק "תעזבו אותו"
הבנים הרפו ממנו, וקאס הצליח לראות את החבורה עוזבת מהר במכונית.כשקאס חיפש במבטו מי הציל אותו מבלי להתעלף, הוא ראה דין מולו.דין הסתכל עליו בדאגה והרים אותו.
בזמן שקאס נח בתוך הזרועות החסונות של דין הוא לחש "אל תעזוב אותי"
הוא שמע רק "בחיים אני לא עוזב" לפני שהתעלף.
YOU ARE READING
After all...Destiel Fanfiction (Hebrew)
Fanfictionקאס ודין לא היו זוג מושלם. אבל הם כן אהבו אחד את השני. האהבה שלהם תעמוד במבחן כמה פעמים יותר משיוכלו לזכור, אבל בסוף הם תמיד יחזרו אחד לשני. אבל קאס בסוף קיבל את המבחן הקשה ביותר שיש. היי. קוראים לי רחל. מקווה שתאהבו את הפאנפיק הראשון שלי.