פרק 2

455 38 12
                                    

"קאאאאאאס!!!"

קאס התעורר בבהלה לקול הצעקה של אמא שלו.
"מההה???" צעק בתגובה.
"קום!!! בית ספר!!!" צעקה בחזרה.
אוף, קאס חשב לעצמו, לפחות שנה אחרונה בתיכון.

קאס התארגן לבית ספר וירד למטה לאכול ארוחת בוקר. הבית היה הרבה יותר שקט רק איתו ועם ההורים שלו אחרי שהתאומים הלכו לקולג'.
"טוב. חייב לזוז, סאם מחכה" קאס אמר ויצא.

כשקאס יצא הוא ראה את סאם מחכה לו כרגיל והם הלכו ביחד לבית ספר.
"אתה יודע שיש אימון אחרי בית ספר נכון?" סאם שאל.
"בטח" קאס ענה.
אחת הצרות בלהיות הקפטן של קבוצת הפוטבול של בית הספר היא להשאר אחרי בית ספר עוד שעה בשביל אימון.
אבל הצד הטוב בלהיות הקפטן של קבוצת הפוטבול הוא הפופולריות.
לכל מקום שהוא וסאם הלכו תלמידים הסתכלו בהערצה. ברור, הם בכיתה יב', אבל יותר מזה, הם בקבוצת הפוטבול.

כשהם הגיעו לבית הספר חברה של סאם, רובי, רצה אליהם וחיבקה את סאם בתוספת נשיקה.
"אוך תמצאו לכם חדר" צחק קאס.
"אוי. קאסי מרגיש דחוי סאמי" צחקה רובי "אתה באמת צריך חבר קאס"

אה נכון! קאס גיי. לגבי דבר אחד הוא תמיד היה בטוח, הוא גיי.

בתגובה קאס ענה "את חושבת שהייתי כאן מסתכל על האיחוד הנחמד שלכם כל יום אם היה לי חבר?"
"אני יודעת שלא. ובגלל זה אתה חייב חבר, כדי שתפסיק להציק לי ולסאמי" ענתה רובי.
"תאמיני לי, אני איתך" אמר קאס ונאנח.

אחרי הלימודים קאס הלך לאימון, סאם הדביק אותו אחרי שנפרד מרובי.
"מה קורה איתך קאס?" סאם שאל.
"למה אתה מתכוון?" קאס שאל.
"טוב, להתחלה, אתה לא נראה כל כך מתלהב. בדרך כלל אתה ממש אוהב ללכת לאימון, לרוץ אליו, ליתר דיוק. וגם אתה נראה בודד חבר"
קאס לא ידע מה לענות. הוא כן הרגיש בזמן האחרון קצת בודד, והאמת היא שהוא ידע למה, למרות שהוא בחיים לא היה מודה על הסיבה בפני סאם. זה שהחבר הכי טוב שלך מקבל את העובדה שאתה גיי זה דבר אחד. אבל להגיד לו שהוא סוג של מאוהב באח הגדול שלו זה סיפור אחר לגמרי.
"לא חבר אני בסדר" שיקר קאס "קדימה, בוא נמהר לפני שהמאמן ידפוק לנו עונש על איחור"

במשך כל האימון קאס העמיד פנים, וזה כנראה עבד לו די טוב, כי סאם לא שאל עוד שאלות.

After all...Destiel Fanfiction (Hebrew)Where stories live. Discover now