פרק 3

455 35 11
                                    

השבוע עבר די חלק.
סאם לא שאל שאלות, ומבחינתו, לקאס לא היו תלונות.

יום חמישי הגיע. יום אחרון ללימודים השבוע. כל מה שקאס רצה לעשות היה רק לישון או לצפות באיזה סרט טוב או סדרה טובה.
אבל לסאם היו תוכניות אחרות "אתה בא אלי אחרי בית ספר. חייבים ללמוד למבחן הזה במתמטיקה"
"בסדר" אמר קאס.

אחרי שנגמר בית ספר קאס הניח את הדברים שלו וישר רץ לבית של סאם.
הוא כבר היה די רגיל לפתוח את הדלת של הבית של סאם מבלי לדפוק, ובגלל זה הוא היה מופתע כשהוא התנגש במישהו כשפתח את הדלת.
"אוך. מי פותח ככה דלת?"
קאס היה יותר ממופתע לראות את דין עומד מולו. קאס רק עמד נבוך בלי לדעת מה לומר.
"אה קאס זה רק אתה. כבר שכחתי שהבית הזה הוא סוג של בית שני שלך" דין צחק "איך בית ספר?"
"רגיל, אתה יודע, בית ספר" הצליח קאס לומר בקושי מסווה את ההתרגשות שפתאום הרגיש "איך בקולג'?"
"קולג', אתה יודע, יותר טוב מבית ספר" דין צחק "אבל אם כבר מדברים, תגיד לאחותך שתפסיק לעשות לי בושות מול החברות שלה" הוא התבדח.
'כן. נדפקתי' חשב קאס 'העיקר האנה רואה אותו כל יום בקולג', הם הרי לומדים ביחד. ברור שדין בחיים לא יהיה גיי. וגם אם הוא היה, למה שיסתכל על החבר הכי טוב של האח הקטן שלו'
"היי דין" סאם צעק מהחדר שלו "מי בא?"
"זה קאס" דין השיב בצעקה "חייב ללכת" אמר לקאס "תמסור ד"ש למשפחה" קרץ.

קאס עלה לחדר של סאם וראה את סאם יושב על המיטה שלו עם מלא מחברות וספרים של מתמטיקה, והדבר הכי מוזר היה שסאם הסתכל עליו במין מבט משועשע.
"מה?" שאל קאס.
"כלום..." סאם ענה במין שעשוע.
'זה היה מוזר' קאס חשב, אבל הוא הניח לזה ובמקום זה אמר "שנתחיל?"

אחרי לפחות שעתיים או שלוש של לימודים, שרק שלוש שניות מתוכם קאס באמת למד, סאם אמר "טוב, אי אפשר ללמוד יותר"
"אוי יופי! כבר חשבתי שזה לא יגמר" ענה קאס "בשבילי, יש דברים הרבה יותר חשובים ממתמטיקה".
"חשובים כמו לפנטז על אח שלי?" סאם ענה.
"מה??" קאס עשה את עצמו נדהם.
"אל תשחק לי אותה קאס" הוא אמר "אני יודע שאתה סוג של דלוק על דין"
קאס כבר הבין שאין מה להכחיש "איך?"
"תאמין לי, זה לא היה כזה קשה לקליטה. אתה כל כך שקוף" סאם צחק.
קאס היה בהלם "אז אתה לא כועס עלי או משהו?"
"כועס? למה שאני אכעס? מהרגע שראיתי שאתה דלוק על דין לא הפסקתי לחשוב על היום שבו תהיו ביחד. אתם כאלה חמודים"
"טוב עכשיו אתה כבר משחק אותה קיטשי" קאס צחק.
ואז הרצין "אבל סאם, גם אם אתה רוצה שאני ודין נהיה ביחד, וברור שאני רוצה, דין לא גיי"
סאם רק צחק "אז כנראה לא ראית אותו מסתכל על שלטי חוצות של גברים בבוקסר" הוא אמר "צלקת לחיים" והוא התפקע מצחוק, וכל מה שקאס חשב לנכון לעשות היה רק להצטרף.

אחרי 'השיחה' עם סאם קאס קיווה לעצמו
'מי יודע? אולי הוא באמת גיי? אולי הוא עדיין לא בטוח לגבי עצמו? או לא מודע לעצמו?'
למרות כל סימני השאלה שצצו לו במוח קאס הלך לישון בתחושה קצת יותר טובה אחרי השבוע הלא כל כך טוב שעבר עליו.

After all...Destiel Fanfiction (Hebrew)Where stories live. Discover now