פרק 23

217 23 3
                                    

**נקודת מבט דין**

השבוע החדש לא התחיל טוב לדין.
הוא התרגש לחזור לקולג', ועוד עם קאס, אבל זה לא הלך כמו שהוא תכנן.

דבר ראשון, כשהוא הגיע לקולג' עם קאס הוא הרגיש בחסרונם של חבריו בשכבת הגיל שלו.
הוא התגעגע לחברין הטובים ביותר, במיוחד לתאומים.
כולם סיימו לפני דין בגלל שהוא הצטרף לקולג' בשנתיים איחור.

עם כל זה, ביום הראשון של הלימודים היה לו בקורס מורה חדש.
בשניה שדין נכנס לכיתה המורה הסתכל עליו ודין ישר ידע שהוא ישנא את המורה הזה לשארית חייו.
"שלום אני זכריה אנגל, אבל בתור תלמידים שלי אתם תפנו אלי כמר אנגל" הוא העיף מבט אל דין "השנה אנחנו הולכים ללמוד ברמה הרבה יותר גבוהה ממה שאתם רגילים, ואני מקווה שרובכם מתכוונים להשקיע, כי מי שלא לא יכול להישאר איתנו"
דין די הסכים עם מה שהוא אמר, אבל בצורת הדיבור שלו היה משהו שדין לא אהב.

אחרי השיעור עם המורה הלא נחמד, כשדין חשב שהיום לא יכול להיות יותר גרוע יותר, הוא נכנס לחדר שלו וגילה שיש לו שותף חדש.
זה היה לא אחר מאשר אלפי, אחד מהבנים שהרביץ לקאס.
"היי, אני אלפי" הוא אמר לדין, לא מזהה אותו.
דין רתח מזעם והתאמץ שלא לרצוח את אלפי במקום "דין" הוא אמר בתמציתיות.
הוא לא יכל לסבול את זה עוד ויצא מהחדר.

יום אחרי דין הסתובב עם קאס וראה את אלפי מסתכל עליו.
דין חייך אליו ברשעות והצמיד את אגרופיו בהיכון, אלפי נרתע והסתכל על דין וקאס במבט מוזר.
קאס לא שם לב, ודין קצת התאכזב.

דין השתדל כל השבוע להיות קרוב לקאס.
השבוע לא היה משהו, ולפחות היה לו את קאס.

אבל גם עם זה הייתה בעיה.
דין השתדל לא לגנוב את קאס יותר מידי, שיבלה עם הילדים בשכבת הגיל שלו, אבל עם השבוע הרע שלו הוא היה חייב אותו לידו.

דין קיווה שלפחות לא יכול להיות יותר גרוע במשך השנה כמו שהיה גרוע בשבוע הזה.

After all...Destiel Fanfiction (Hebrew)Where stories live. Discover now