**נקודת מבט דין**
מסיבת הסיום של קאס וסאם הגיעה, היום הגדול.
דין מאוד התרגש בשביל קאס. הוא ידע שזה משהו שקאס ממש ציפה לו.
הוא גם ממש הסתקרן לדעת מה ההפתעה של קאס. אבל יותר מזה, הוא רצה לראות את הפרצוף של קאס כשהוא יראה לו את מה שהכין בשבילו.סאם וקאס כבר חיכו להם בכניסה.
דין הגיע עם המשפחה של קאס. כשהוא וקאס היו ב"הפסקה" המצב בינו לבין התאומים היה קצת מוזר, אבל עכשיו הכל חזר לשגרה, ודין ממש שמח, שניהם היו החברים הכי טובים שלו.
דין הביט בקאס. העיניים הכחולות של קאס נצצו בהתרגשות והוא נראה כאילו הוא עומד לקפוץ 5 מטרים באוויר.
דין חייך ועמד לידו "מתרגש?"
קאס חייך בהתנצלות "יותר מידי!" הוא הודה.
"היי. אתה הולך להיות בסדר!" דין אמר לו.
קאס החזיר לו מבט מלא בהכרת תודה.המסיבה נגמרה מהר יותר משדין ציפה, כנראה הזמן רץ כשנהנים.
המנהל דיבר, ואז אחד המורים, ואז נציג של ההורים. קאס דיבר כנציג של התלמידים, כשהוא עלה דין ראה כמה הוא התרגש. קאס הסתכל ישר אליו, דין חייך לאישור, וקאס דיבר בביטחון שדין לא ראה כמוהו.
ואז חילקו להם את התעודות. דין קם ומחא כפיים כשקאס קיבל את התעודה שלו, וגם כשסאם קיבל את שלו, לא היה לו אכפת שהסתכלו עליו שמבט מוזר כשהוא קם בשביל קאס.כשהמסיבה נגמרה קאס ישר רץ אליו.
"דין! אני רוצה לספר לך משהו" הוא נראה שמח כל כך.
"קודם אני קאס! אבל אני רוצה להראות לך משהו" דין התרגש.הם יצאו מבית הספר. למזלו של דין מגרש הגרוטאות היב ממש קרוב לבית הספר.
"דין? מה אנחנו עושים פה?" קאס שאל.
"אתה תראה" דין התקדם ומשך איתו את קאס.
הוא מצא את מה שחיפש.
מכונית שבסוף התיקון שלה תהיה שבי אימפלה שחורה מודל 1967.
"דין? מה המכונית הזאת עושה פה?" קאס כבר היה על קוצים.
דין חייך "המכונית הזאת שלנו!"
הלסת של קאס ירדה לרצפה "מה?! רציני??"
"כן!" דין הסביר "יש לנו עכשיו פרויקט כזה בקולג' בקורס שלי. כל אחד מוצא מכונית ישנה יחסית שצריכה תיקון, והקולג' עוזר לך כספית לתקן אותה. ראיתי את המכונית הזאת כבר לפני הרבה זמן וחשבתי עליך"
קאס ניסה לדבר אבל לא הצליח. הוא פשוט חיבק את דין חזק חזק.
"זאת ההפתעה הטובה ביותר שהייתה לי" הוא חייך.
"ומה עם ההפתעה שלך? אמי לא יכול לחכות" דין חייך בחזרה.
קאס התחיל לקפוץ, ואז הוא נרגע "אני הולך ללמוד איתך בקולג'!!" הוא צעק.דין היה בהלם. הוא לא ידע איך להגיב, אז הוא פשוט נישק את קאס.
"זאת ההפתעה הטובה ביותר שהייתה לי" הוא חייך בשעשוע.
הלב שלו קפץ לעננים כשקאס צחק.
YOU ARE READING
After all...Destiel Fanfiction (Hebrew)
Fanfictionקאס ודין לא היו זוג מושלם. אבל הם כן אהבו אחד את השני. האהבה שלהם תעמוד במבחן כמה פעמים יותר משיוכלו לזכור, אבל בסוף הם תמיד יחזרו אחד לשני. אבל קאס בסוף קיבל את המבחן הקשה ביותר שיש. היי. קוראים לי רחל. מקווה שתאהבו את הפאנפיק הראשון שלי.