1. nowa szkoła

230 11 1
                                    

-Aaaaaaaa łaskocze, zostaw!- Oto poranny okrzyk Jiny ogłaszający ,że jej brat szykuje je do szkoły (Jina ma młodszą siostrę, Suzi) .

-Wstawaj śpiochu dziś 1 września , czas do nowej szkoły- mówi 20 letni brat Jiny ,po czym blaknie jej mina .

W poprzedniej szkole była wyśmiewana ze swoich upodobań.W tym roku nie zamierzała wchodzić w żadne nowe kontakty i postanowiła stać się odludkiem. Cały czas bała się tego dnia. Jej brat zaproponował że pójdzie z nią do nowej szkoły na początek roku.

Gdy cała 3 się wyszykowała się, pojechali do szkooły (szkoły dziewczyn są w jednym budynku).

- Pamiętaj Suzi ,po skończonej lekcji masz czekać na nas na schodach.

- Dobrze Kastiel.

Kastiel i Jina czekali na nauczyciela słuchając muzyki co wzbudziło szepty. Na korytarzu pojawił się naczuczyciel , miał czarne włosy związane w mała kitkę i czarne ,tajemnicze oczy :) . Gdy nauczyciel wpuszczał wszystkich do sali Kastiel go zagadną. - Mam do pana prośbę

-Słucham więc panie...

-Kastiel. jestem bratem Jiny Wolf. Chciałbym pana prosić o opieke nad moją siostrą w razie możliwości.

-A leż oczywiście.

-Słuchajcie z powodu iż chciałbym was lepiej poznać rozdam karty z pytaniami i po skończonej lekcji je zbiore.

Gdy wszyscy pisali na kartach Jina się tylko podpisała i zostawiła kartkę nietkniętą.

-Jina musisz odpowiedzieć chociaż na jedno pytanie.

-Wcale nie muszę i wiesz że prawdy nie mam zamiaru napisać ,a kłamać nie lubię.

Po skończonej lekcji zapoznawczej wszyscy wrócili do domów.

W domu dziewczynki były padnięte więc od razu padły na łóżko i zasneły.

Katiel je spakowałna następny dzień szkoły i sam też położył się spać.

Córka SmokaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz