3 wesołek zbyt wesoły

125 8 3
                                    

 Przepraszam za tak krótki rozdział lecz ciut zmieniłam fabułe i nie miałam pomysłu na dalszą część lecz dzisiaj wracam z tykającą bombą , dowiecie się o co chodzi w swoim czasie.Ale także przepraszam was za długie oczekiwanie.


- Witam wszystkich nazywam się Tomi Hamada ,miło mi was poznać-powiedział nowy uczeń z bananem na ustach.

- Dobrze Tomi usiądziesz ... z Jiną -Jina usłyszawszy swoje imie popatrzyła na nauczyciela o co chodzi i odrazu pomyślała że mogła słuchać. I wtedy zauważyła że w jej strone idzie nowy uczeń i odrazu zrozumiała że może dalej ignorować lekcje. Lecz jej spokój został zakłucony :

- Cześć nazywam się ...-n ie dane było mu dokończyć bo Jina mu przerwała  

- Przepraszam bardzo ale głucha nie byłam Tomi więc daj mi spokój i skup się na lekcji  w przeciwieństwie do mnie , oki?

- Oki - powiedział Tomi z niewytłumaczonym bananem na twarzy.

Dzień miną dość spokojnie choć co chwile spokój był przerywany przez pana śmieszka bo nauczyciele dosiadali go na każdej lekcji z powodu iż tylko miejsce obok Jiny było zawsze wolne.Na lekcji w-fu Jina mogła spróbować się odstresować. Tomi oczywiście był w tej samej drużynie co Jina i zadziwiająco był sprawny co było dla niej wkurzające bo nie podawano do niej lecz do Tomiego. ,,Na szczęście to ostatnia lekcja więc potem będe mogła się odstresować biegając".

Jak zwykle poczekała aż wszyscy wyjdą i będzie mogła się spokojnie przebrać więc postanowiła pochodzić po szkole. Nagle usłyszała pewna rozmowę . Gdy podeszła bliżej okazało się że to nauczyciel.

-Pamiętaj by mieć zawsze język za zębami masz się tylko do niej zbliżyć , okej?

-Tak wójku wiem że to poważna sprawa i nie wolno tego zwalić.

-Pozostaje nam tylko mieć nadzieję że wszystko pójdzie zgodnie z planem i nie będzie kłopotów.

Jina nic nie rozumiała ale nie zważając na to pomyślała że to zwykłe sprawy rodzinne nauczyciela więc postanowiła wracać do domu i odstresować się po ciężkim dniu w szkole.

Następny rozdział będzie zawierał wyglądy bohaterów (mogą być one ze znanych wam anime). 

Córka SmokaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz