adzę przeczytać... O aniołach jest sporo napisane ale napisałam te grupy aniołów Hmm jako ciekawostkę.
Opisy i stworzenia tu istniejące :
1. Neko - pół człowiek pół kot. Od człowieka odróżniają go kocie uszy i ogonek. Potezniejsze mogą zmienić się w koty.
2. Smoki - w tej wersji to normalne smoki różnego rodzaju mogące się przemienić w człowieka. W ludzkiej postaci mogą władać i ziać ogniem. Ich specjalne moce w ludzkiej postaci altywują się po tym gdy zbiorą odpowiednią ilość energii w sobie
3. Zmiennokrztaltni - zwykle mogą się przemienić w tylko jedno zwierzę. Naprawdę potężne osobniki potrafią zmienić formę w dowolne zwierzę. Najczęściej są jako ludzie i wśród nich się ukrywają. Nikt nie wie tak na prawdę czym dokładnie są człowiekm zmieniającym się w zwierzęta czy na odwrót...
4. Wampiry - o wampirach każdy słyszał. Blada skóra każdy wampir bardzo piękny piją krew. Charakterystyczne dla nich blada cera i kły zwykle schowane.
5. Wróżki - małe skrzydlate istotki. Mieszkają w lasach. Umieją władać naturą.
6. Czarownice - piękne potrafiące czarować kobiety bardzo długo Żyjące. Wbrew wszelkim plotkom nie stoją po jakiejkolwiek stronie. Każda z nich ma jakiś dar. Zawsze jest od w danej rodzinie od pokoleń.
7. Syreny - urzekające pół kobiety pół ryby. Ich śpiew jest ich mocą. Śpiewem wpadają nad wodami. Potrafią namącic żeglarzom w głowach... Tak żywią się nimi... Można nazwać je także nimfami.
8. Feniks - ognisty ptak zadko spotykany. Raz do roku obraca się w popiół by po kilku minutach znów powitać nas swoim blaskiem. Są cztery żądzące Feniksy. Tylko one przemieniaja się w ludzi i każdy z nich reprezentuje jeden żywią. Ogień woda ziemia i powietrze.
9. Demony - istoty Żyjące w piekle. Mają dwie postacie ludzką i piekielną. Są różnych Rang : kusiciel, skazany, królewska rodzina, kat. Tyle wam starczy haha.
10. Anioły - istoty Żyjące w niebie. Dzielą się na :
Serafiny – Anioły miłości, światła i ognia, Symbolicznie dotyczą wysublimowanego poziomu duchowego. Odpowiada im planeta NEPTUN. Przewodzi imArchanioł Metatron.
Cherubiny – strażnicy gwiazd stałych, niebiańscy kronikarze, dawcy wiedzy. Symbolicznie dotyczą poziomu przeznaczenia. Odpowiada im planeta URAN. Przewodzi im Archanioł Raziel.
Trony – przynoszą sprawiedliwość Boga. Symbolicznie dotyczą poziomu trudnych doświadczeń i wyzwań oraz niebezpieczeństw (zwane są także Rydwanami lub Kołami) Odpowiada im planeta SATURN. Przewodzi im Archanioł Zafkiel.
Panowania (Dominacje) – regulują anielskie obowiązki, przez nie manifestuje się Majestat Boga. Symbolicznie dotyczą poziomu szczęścia, możliwości, radości i komunikacji. Odpowiada im planeta JOWISZ. Przewodzi im Archanioł Zadkiel.
Cnoty – czynią cuda na ziemi, obdarzają wdziękiem i męstwem. Symbolicznie dotyczą poziomu emocji. Odpowiada im planeta WENUS. Przewodzi im Archanioł Rafał.
Moce (Władze) – powstrzymują wysiłki demonów, które chcą zniszczyć świat. Symbolicznie dotyczą poziomu walki i energii psychofizycznej. Odpowiada im planeta MARS. Przewodzi imArchanioł Kamael.
Zwierzchnictwa (Książęta) – ochraniają religię. Symbolicznie dotyczą poziomu indywidualnej osobowości i osobistej drogi życia. Odpowiada im SŁOŃCE. Przewodzi im Archanioł Haniel.
Archanioły – opiekunowie ludzi i wszystkich rzeczy materialnych. Symbolicznie dotyczą poziomu mentalnego. Odpowiada im planeta MERKURY. Przewodzi im Archanioł Michał.
Anioły – opiekunowie ludzi i wszystkich rzeczy materialnych. Symbolicznie, dotyczą poziomu codziennego życia. Odpowiada im KSIĘŻYC. Przewodzi im Archanioł Gabriel.
11. Hybrydy - połączenie dwóch gatunków wyżej wymienionych oraz może się zdarzyć że będzie hybryda z hybryd... Wtedy jest ciekawie
Dotrwałeś do tego momentu? Gratuluję!!! Jesteś Zajebisty
CZYTASZ
Córka Smoka
FantasyJina (Dżina) to płomiennowłosa dziewczyna z zielonymi oczami . Mieszka z mamą i jej drugim mężem , sama jest z poprzedniego małżeństwa . Z ojczymem w miare się jej układa. Mają wspólne zainteresowanie czyli żużel. Myślała że w tym roku będzie tak sa...