De dimineața mă trezesc foarte odihnită
- Se pare ca am dormit foarte bine. Spun fără să mă audă cineva.
Mă scol din pat și mă duc la baie. Dupa ce m-am spălat pe față și dinți , cobor scârile spre bucatarie. Acolo erau mama și tata.
- Bună dimineața , mama. Și ție tată.
- Neața , scumpo ! Spun ei în cor.
- Ce mâncăm? Întreb eu înfometată.
- Vrei ouă? Întrebă mama.
- Da!
Mama îmi pune ouăle într-o farfurie și mi le așează în față. Arătau așa bine. Pacat că trebuia să le mănâc.
- Trebuie să plec la servici. Pa! Spune tata grăbinduse.
- Deci,dragă, am o surpriză pentru tine! Spune mama încântată.
- Ce fel de surpriză este? Întreb eu curioasă.
- Una care o să-ți placă.
- Ziuo. Te rog .
- Bine. Te-am înscris la liceu.
În acel moment am scos un țipat extrem de ascuțit. Am sărit în brațele mamei străngănd-o foarte tare.
- Deci stai, o să fac liceul aici? Spun fericită.
- Toți ani care au mai rămas.
Adica dacă eu am 16 ani , adică am trecut clasa a 10-a. Super.......
Este ora 13:05. Mama a plecat la noul ei job , iar eu mă plictisesc de moarte.
Este foarte cald în camera mea așa că mă ridic din pat și mă îndrept catre fereastră. Când să ridic geamul ferestrei în sus la-am vazut. Un băiat șaten , cu ochi albaștri ,foarte frumos. Era îmbrăcat cu un maieu alb si niste pantaloni albaștri.
Dintr-o dată își îndreaptă privirea spre fereastra mea iar, eu mă las în jos. Îmi ridic privirea ca să văd dacă mai este acolo dar, a diaparut.După o oră.
Decid să ma duc să vizidez orașul așa că mă îmbrac cu o fustă gri , o bluza cu mânecă scurta și îmi iau în picioare niște teneși albi.
Cobor pe hol și îmi iau gentuța mea neagră în care se află portofelul și un pachiet de gumă.
Ies din casă, închid ușa și plec la drum. În fața mea se află baiatul care l-am văzut pe fereastră. Purta niște ochelari de soare. Trec pe lăngă el cu privirea în jos, dar el mă oprește.
- Hei, tu ești noua vecina?
- Da. Spun eu rușinată.
- Eu sunt Tom.
- Îmi pare bine, Tom. Eu sunt Anne. Și dau măna cu el.
- Și mie îmi pare bine. Sper să ne mai vedem.
- Logic că o să ne mai vedem. Doar suntem vecini. ,, Bv Anne . Ce replică tămpită ai putut spune." spun în mintea mea.
- Da , ai dreptate. Eu trebuie să plec. Pa.
- Pa! Și plec de lăngă el rușinată.După 4 ore prin oraș.
Deschid ușa casei și intru.Îmi las geanta în cuier , mă descalț și mă îndrept spre bucătărie. Îmi fac un senvici și urc în camera mea.
Mănâc senviciul și mă duc în baie pentru a face un duș. Las hainele să alunece de pe mine și intru în cadă.
Dupa baie mă bag în pat si îmi dau drumul la laptop.După 5 episoade am închis laptop-ul și am adormit.
Sper că va plăcut capitolul acesta. Aceași scuza, iertați greșelile.♥♥♥
CITEȘTI
Acasă
RomanceAnne este o fata care se plimbă împreuna cu părinții ei din oraș în oraș din cauza serviciului tatalui ei. Ajunsă odata în New York se împrietenește cu vecinul ei Tom . Oare Anne se îndragostește de Tom sau Tom de ea?